Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Jeg er baaaaare i hurpemodus i dag.

O hadde lovet meg at vi skulle shine huset til bursadgen hans i morgen,og hva skjeeeeer? JO,han tilbringer HELE dagen utendørs, med sine egne små prosjekter,og nå er klokka en god del. Jeg blir bare så alldeles frustrert noen ganger......:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, hans bursdag "hans" gjester ;) . Ergo ingen grunn for deg å shine hus for anledningen hvis ikke han hjelper til. Dere har det nok ikke så rotete eller skittent at gjestene snur i døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er vell alle litt i hurpe modus innimellom tror jeg. Eller jeg er visst litt sånn i sinte mamma modus jeg. Av og til kunne jeg pakket inn begge ungene og sendt de til afrika eller noe. Men jeg tror jeg hadde savna de fort da. Kanskje jeg bare skal nøye meg med å sende de til nordnorge eller noe :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler: Ja,til Nordnorge er litt kortere enn Afrika,ja. Moren min er jo der oppe,og kan sikkert se etter dem innimellom. Ellers er det jo miiiil etter miiiiiiiiiiiiil de kan løpe rundt på uten å være redd for å møte på noe annet enn en og annen rein og isbjørn.

:ironi:

O har bursdag! :hoppe:

Nå sitter jeg her,klar til å sette på kaffen og finne fram pakkene hans. Hovedpersonen selv lager grynte-og møffelyder og virker ikke speielt interessert i å stå opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Artig med menn(esker) som småklikker når man ikke har det de vil ha...svarte søppelsekker,for eksempel. Han ble skikkelig fornærmet,i tillegg, da jeg sa at Rema i 2.etg HELT SIKKERT hadde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal aldri, aldri, aldri til Syden!!! Har varmehurpet hele helgen, ikke noe bedre i dag...

Hils bursdagsbarnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke:

Hallo, Hildis!

Skal hilse fra bursdagsbarnet og takke for hilsen!

Ooooog jeg loooover at jeg aldri skal ta deg med til syden. 100% sikkert. Tror ikke det er noe jeg vil utsette verken deg eller meg for. :ler:

Fyyyyyyy,jeg er sliten! Først full jobb i går,så hjem for å bake kakebunn og lage vaffelrøre før det var fellesmiddag hos svigerfrøet,med påfølgende kakesjallabais hjemme hos oss. VELDIG hyggelig,men sliiiten er jeg,ja!Hjlap ikke noe særlig at jeg hadde et skikkelig mareritt i natt ,heller. :sur:

Menmen,nå er det ny dag,og Pinny herjer med Fanten (rosa gummielefant med lilla prikker...) inne på stua.Verden er seg selv igjen.Nå må bare jeg få satt kopper i oppvaskmaskinen,så kan jeg sløkke en stund. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Føler meg litt som en zombie. :ler:

I morgen er det en uke til vi drar på ferie! Skal kjøre sammen med søstra til O og mannen,og det blir kjempekoselig.Er dem vi skal bo hos i Stavanger,også. De er så trivelige at hver gang de er her,så tenker vi: "DE er koselige,de.Vi skulle ha bodd nærmere dem".Så kanskje vi må flytte til Stavanger alle sammen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:hoppe: Jaaaaaa!Det hadde vært kuuult! :hoppe:

Men det kunne ikke blitt før om en to års tid, for jeg må gjøre ferdig det opplegget jeg holder på med her oppe først, det du vet om,det artige. :)

Kunne vi ha funnet på mye artig,da! Og så ville jeg jo vært en god del nærmere Bergen og AC også. Baaaare fordeler! :sjarmor:

Søstra til O satt i går og ramsa opp en masse kuuule butikker i Stavanger,og O ble bare mer og mer fortvilt i blikket,stakkars :ler:

Gleder meg massemasse til turen nedover,og selvsagt til hele oppholdet,oooog bryllupet,ikke å forglemme!

ps; Prøvde en del sommerklær i dag,som var for små i fjor. I år passer de! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuuuuu rene syden her i dag. Men deilig da. Men hva gjør jeg istedet for å ligge og slikke sol? Jo jeg rydder inne. Må jo være helt psyk som gjør slikt i varmen jo :overrasket::ler: Men jeg tror det må være alderen, det at jeg ikke orker å ligge pal i solen altså. Da jeg var purung elsket jeg det jo.

Stavanger er topp, men Bergen er bedre................... :sjenert: kremt,host , hark.

Men hvoir har de kulest butikker montro :klø: DET er jo noe å tenke på.

Ha det knall i hengekøyen vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne vi ha funnet på mye artig,da! Og så ville jeg jo vært en god del nærmere Bergen og AC også. Baaaare fordeler!  :sjarmor:

Og så ville du fått en smule avstand til Svigers :sjarmor: . Enda et lite pluss, kanskje.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal flytte nei. Her er jo så fint. :)

Den triste filmen var Brokeback Mountain. Jeg gråt, og gråt, og griner fortsatt hvis det er reklame for den på TV. Sukk. Så triste filmer burde aldri bli laget. Jeg får så vondt i hele kroppen jeg. Og tenker på det i dagesvis. Sukk.

Det er varmt ja. Men fint også.

Deilig å grille nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Hei,Bustis og Sunnis :klem:

Det har vært så varmt de siste dagene at jeg ikke har følt helt for å henge på KG. Merkelig.:klø:

Brokeback Mountain kan jeg tenke meg er supertrist,ja. Har ikke turt å se den ennå,fordi jeg tror den er så trist,men den er vel vakker også? Må definitivt få sett den i løpet av høsten.

Sunnis,jeg skal ikke flytte med det første. :klem:

Er vel bare mer en vag idè jeg har, får se hvordan det går videre her først.

Har vært hos optikeren og bestilt linser og hatt synsprøve. Bare bittelitt dårligere syn på høyre øye,men det er ikke noe sjokk.Blir deeeilig med linser! Og så har jeg kjøpt noen svære "fluesolbriller" på h&m,som jeg skal tråkke rundt med. Det blirt knall! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vakker ja. Utrolig vakker, og fantastisk bra.

Alt for varmt er det. Og enda varmere blir det når man ikke vet hvor man finner badevann, og kjører rundt og rundt i huttiheita uten å finne så mye som en liten pytt.

Gratulerer med (snart) linser og nye solbriller. Solbriller er elsk.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for linser og solbriller! Jeg venter veldig på linsene nå, men de lar vente på seg :forvirret: . Sånn er det å være blind og måtte vente i evigheter på sære linser som såvidt er oppfunnet.

Vil ønske deg en fortsatt knall sommer berta, jeg tar ferie fra i morra og regner ikke med å være på KG på en måneds tid. Koooos deg!!!! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Høyre eller venstrehendt: venstre

Humør akkurat nå: småtrøtt

Favoritgodteri: bamsemums :sjenert:

Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Lever

Klær akkurat nå: sjøgrønn silkekjole, tynn tunikasak over

Musikk akkurat nå:reklamen på tv

Hva sa du sist: "æsj", tror jeg

Sommerplaner: ferie i Stavanger

Er du flink i matte: nei,jeg er ubrukelig

Vin eller øl: Vin

Hvor mange puter sover du med: to

Favorittvær:sommer og sol

Tre ting du ville tatt med på en øde øy: O,en fryser full av peppermynteis og ei tjukk bok

Spiller du et instrument: ja,cello

Morgenfugl eller natteravn:absolutt natteravn

Sparer eller sløser:sløser som bare det

Hvem er viktigst for deg: O,Pinny,familie og venner

Beste film: : akkurat i kveld sier jeg "Holy Grail"-filmen til Monthy Python

Tror du på liv på andre planeter: ja,så lenge de ikke kommer og lander i hagen min,så! Og har lange huggtenner!

Husker du din første kjærlighet? ja.han var kjip.

Har du noen homoseksuelle venner: jepp

Tror du på mirakler: Ja

Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Absolutt,men tror det har like mye med hard arbeid og viljestyrke som med løøøøøøøøøv å gjøre.Kommer ikke av seg selv.

Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja,inntil et visst punkt,og hvis jeg ikke er overhormonell

Hvor mange barn vil du ha: ikke flere enn 2 (tror jeg).Får se hvordan det går.

Kino eller spasertur: ja takk

Er du kilen:ja,særlig under knærne

Snorker du?: lite og søtt

Stjernetegn: tvilling

Er du redd for insekter: er kjemperedd edderkopper

Ekleste insekt: edderkopper,selvsagt!

Største svakhet: Utålmodighet og tendens til shopping

Dette er jeg flink til: Jeg er en superb kokk, synger som en erkeengel og kysser som en liten avgud. :sjarmor:

Beste bok?: Umulig å nevne èn tittel.

Hvis du kunne velge en superkraft,hva ville du velge? Å kunne gjøre folk friske ved å ta på dem,blåse på dem e.lign.

Potetgull, gulrøtter eller smågodt?Helt nye gulrøtter er bestest.

Pizza eller hamburger? Pizza

Skriver du dagbok? jepp.her inne

Har du kjæreste? ja,og han er jammen meg søøøøt!

Tatoveringer eller piercinger: ingen av delene,men kanskje jeg burde tatovere en liten nisse på puppen?

Rotete eller ryddig: rotete

Gynger du på stolen: av og til.særlig hvis det er en gyngestol.

Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: ånei,du.

Hvilken hånd holder du gaffelen med? Høyre

Hvordan er din drømmemann/kvinne: O,seff, men jeg kunne nok hatt det koselig sammen med Johnny Depp også. :sjenert:

Hvor mange søsken har du? 3

Hva er du mest redd for: At noe skal skje med O eller nær familie eller venner.At himmelen faller i hodet på meg.

Salter du maten: Ja,

Liker du å synge: ja!

Anser du deg selv som sterk:sterkest!

Soler du deg: ikke noe særlig, føler meg fort som en svett ost

Hva gjør du når du får hikke: drikker et glass vann mens jeg holder pusten

Har du noen komplekser: opptil flere

Røyker du? nei

Snuser du? nei

Kaffe, te eller ingenting? stort sett te

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest