Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Jeg anbefaler virkelig å gå i ordentlig bh-butikk,altså,pusla. Det er en ganske spesiell opplevelse,og man føler seg så fiiiin når man endelig har rett bh. Jeg har fått et helt nytt forhold til puppene mine... :sjarmor:

I dag er det ganske fint vær,men det bliser litt. Håper det gir seg,sånn at jeg kan dasse i hagen.Prøve å sette sammen hengekøyen skal jeg også (skikkelig IQ-prosjekt).Og generelt prøve å gjøre huset til et beboelig sted. Til helga kommer søstra til O og mannen på ferie,så da må det se litt allright ut her.

Ellers så har jeg lyst på iiis...den peppermynteisen som de bare har på Solsiden og på Merkursenteret. Typisk meg å få sånne perverse lyster. :sjenert:

Men den er så goooood,og så utrolig forfriskende.

Var inne i boken til Charmis og fikk utrooolig lyst til å dra til IKEA! :sjenert:

*teller på knappene*

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på Ikea i dag!! Spiste köttbullar og kjøpte 25 telyseholdere:) .

Kjoleangsten har roet seg litt, hun var hyggelig og behjelpelig med knappenåler og nye forslag. Skal se på den igjen på mandag, gleder meg faktisk til det.

Ha en kromsisk kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nesj..ikke noe IKEA i dag,nei! Heller sitte og sløve på terrassen med litt god drikke og en god bok,og vaske litt klær i ny og ne. Leser Linn Ullmanns siste bok "Et velsignet barn" og den er faktisk veldig god.En ren nytelse å lese så langt. Ellers har jeg "Den lukkede bok" av Jette A Kaarsbøl, og "Stalingrad" av Anthony Beevor på menyen i sommer. En lett miks av litt forskjellig,kan man vel si. :)

Og så skal vi grille. Tror det blir noen enkel greier i dag,siden vi skal litt rundtomkring når O kommer hjem. Først laste opp en tilhenger med dritt og dra og kaste dèt, og så skal vi avgårde og se etter sommerplanter og noen urter.Kanskje til og med en lavendel eller to,som jeg higer etter- nest etter soltørket sengetøy er lavendel nesten verdens beste duft.

Pinny fyker rundt og jakter på fluer,men særlig effektiv er hun ikke,om enn litt intens. Hvis det fødes 200 fluer i løpet av en dag,så dreper Pinny kanskje 5,og det er jo ikke akkurat så veldig reduserende på fluebestanden,men hun har det kjempemorsomt mens hun holder på. :ler:

Nå skal jeg gå og suge til meg mer sol- jeg kan kjenne hvordan sola går inn i kroppen min og lagrer seg der til møkkaværdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Peppermynteis??? :klø: Er det no godt da?

Den er kanongod! :sikle:

Og så er det sjokoladebiter i den også. Kjenner jeg blir nesten desperat etter den her jeg sitter. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Jeg har vært på Ikea i dag!! Spiste köttbullar og kjøpte 25 telyseholdere:) .

Kjoleangsten har roet seg litt, hun var hyggelig og behjelpelig med knappenåler og nye forslag. Skal se på den igjen på mandag, gleder meg faktisk til det.

Ha en kromsisk kveld!

Løkki ju som har vært på IKEA!

Godt at kjoleangsten er i ferd med å gi seg...her i huset har SANGANGSTEN meldt seg....."Ave Maria" høres ut som en ku som langsomt blir kvalt.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er kanongod! :sikle:

Og så er det sjokoladebiter i den også. Kjenner jeg blir nesten desperat etter den her jeg sitter. :ler:

Åh, da må jeg bare prøve den. Er det på Cielo du kjøper den eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jepp,det er der. :sikle:

Og de har jo opptil flere nyyyydelige andre iser også,f.eks blodappelsinsorbeten, tiramisu-isen og en fantastisk sjokoladete sjokoladeis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ååååh,jeg er så lei av svigerfrøet at jeg har mest lyst til å grine! :grine:

Hun er her og vil ett eller annet HVER dag, som i dag mens O hvilte middagshvil,og jeg var ute og åpnet døren. Sa at han sov og at han sikkert var oppe om en times tid. Merker så godt at hun blir snurt av å ikke få tilgang til gutten sin NÅ, og denne gangen begynte hun plutselig å snakke om et blomsterbed som vi har O har grav opp-om det var min idè å fjerne tulipanene som hadde stått der.....:roll: Nei,det er O sitt prosjekt,sa jeg,og forklaaaarte at tulipanene var blomstret ned.LIkevel så hun like mistroisk ut.Og så det at hun ALLTID ringer hvis vi er borte en tur på kveldstid...skal vite hvor vi har vært. :sur:

:kjempesinna::humpe::murvegg::kvalm::sinna::tronderbart::klaske: til deg,svigerfrø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, hun må da skjønne at dere vil være i fred??? Jeg hadde blitt sprø om min svigermor hadde vært innom her hver dag, og jeg elsker dama veldig mye, men det kan bli for mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser her inne får jeg så lyst til å bo i Trondheim. Det skrives så fristende om is-steder, bh-butikker og godisbutikker og kjolebutikker og gudvethva.

Du har min fulle medlidenhet vedr svigerfrøet. Hun høres ut som en sånn klassisk slitsom svigermor, jeg tror det finnes mange av dem som nekter å slippe den lille gutten sin... Ikke rart du får fnatt innimellom!!

Ha en strålende helg, pusla skal avgårde til "svigers" igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full forståelse for svigerfrøet her også. Man vil jo være litt ifred da!!! :sur:

Samtidig er jeg litt misunnelig på en måte siden mine svigerforeldre er i himmelen :grine: Akkurat nå skulle jeg ønske at de trampet ned dørene her :tristbla: Men sånn er det bare.

Tror jeg hadde blitt gal om svigermor eller mamma og for den saks skyld skulle kommet trampende her hver dag.

Peppermynte is hørtes vidunderlig ut. Sikkert kjølende og godt!

Ååååå så lyst jeg fikk på det.

Kan ikke vi gå og spise det neste gang jeg er i Trondheim vennen? (blir litt lenge til da men.........)

Ha en suuuuuuper kveld sweety :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Så koselig å komme inn her og finne klemsing og full pakke! :hjerte:

Masse klemser tilbake til alle sammen! :klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Nå er jeg litt skutt og sliten,det har vært en vaaaaaaarm dag på jobb! Og jeg har priset fjørti esker med småting og drukket enorme mengder med vann. :sjenert:

Nå skal jeg bare dingle på terrassen med en god bok og min hårete venn,og så blir det litt tapasmat til kvelds. O er på sommeravslutning med jobben,så jeg er alene i kveld,men hva gjør del det,når man har rosèvin og namnam-mat. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Grattis med ferie,Sunnis! :hoppe:

I dag er det en uke til jeg får ferie,og det skal jammen meg bli deeeeeilig. :sjarmor:

Har nytt en lang og fantastisk deilig dag.Først var vi avgårde med et par tilhengerlass med hageavfall, etterpå har vi stort sett bare kost oss.Har handla litt hageplanter og mat,men det teller nesten ikke.

Meeeen,på Solsiden var de fri for "isen min" :sur:

Og jeg som hadde tenkt å kjøpe en hel boks! :sur:

Trondheimsere,slutt å spis opp isen min! :frustrert:

Nå har jeg vært på en skikkelig bakkete sykkeltur oppover mot Jonsvannet,og nå skal jeg fylle på med noen kalorier. Blir jukse-brownieskjeks som kveldkos. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

:hoppe: Nå er jeg oppe!

Eller...nå er jeg ved dataen!

Har vært oppe siden halv ti, tro det den som vil.Siden det har jeg klint gørr i hodet mitt (farge) og kranglet med O om totalt tåpelige ting. Jeg føler meg som et troll. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn Trollet...

Regner med du av-troller deg i løpet av dagen. Av og til blir det bare krangler om dustete ting, men det er jo sånt som går over. Men - man føler seg jo også litt som et troll med gørr i håret :ler: , så det er kanskje det som har gitt mest utslag.

(Glad jeg har stripet, for da trenger jeg ikke farge på noen mnd.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: heihei,dere to tupper! :klem:

Nå har jeg av-trollet meg. :sjarmor:

Skjønner ikke hvorfor jeg var så sint i sted en gang, O er jo så søøøøt :hjerte:

*supp, supp*

Har rotet rundt i en gammel bod,og funnet 12 gamle,brune melkeflasker. Dem skal vi vaske,og bruke til noe kult!

Og snart blir det grilling! Dagens meny er kottiser marinert i soya,balsamico,ingefær,hvitløk og chili,salat,stekte tomater og hvitløksbrød. :sikle:

I kveld kommer søstra til O og samboeren hennes,så vi skal vel vaske litt hus utover kvelden. I morgen har nemlig O burdag,så da skal vi ha kakeselskap her.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...