Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Niks. Han har (heldigvis) en søster. Men hun har vært så sleip at hun har flyttet til Stavanger. :ler:

Ikke sleip, men lurere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en fin dag i dag vennen.

Står sykkelen på soverommet om natten så du kan klappe den eller............. :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

JA! :hoppe:

Og de damene som jobber der er så artige og hjelpsomme. Tror den butikken går så det koster,jeg,for det har vært stinn brakke hver gang jeg har vært der. ;)

Vel, alle vil SELVFØLGELIG høre hvilke bh'er jeg endte opp med DENNE gangen?

Det ble en lys grønn en med rosa blomsterbroderier (i netting) av merket Freya, og en roooosa en med lilla broderier som heter ...eeeeh.....hjernen blekka nettop ut.Freya-bh'en er denne ,men den er altså grønn. :sjarmor:

Og så har jeg funnet sko til forloverrollen,og strømpebukse. Går for nettingstrømper (små hull),det blir ganske så lekkert til den 40-tallsaktige kjolen.

Hatt en bra dag forresten, Sunnis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Ønsker deg en fin dag i dag vennen.

Står sykkelen på soverommet om natten så du kan klappe den eller............. :ler:  :ler:  :ler:

Nei,jeg sov ikke sammen med sykkelen,men det var jammen ikke langt ifra. :ler::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæ. den var lekker den bh`en :) Synd du ikke fant bilde av den andre for den hørtes ut som den jeg har :)

Bra dag? Tja, alt er relativt når solen er like fraværende som sommeren ;) Orker ikke gå rundt med høstfølelse stort lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nei, blæsj! :sur: Jeg har gått rundt i tskjorte i dag, bare på pur trass.Merket det begynte bli litt kjølig på slutten av byturen min,og armene fikk en lekker,grålig farge.

Få varme! NÅÅÅÅÅÅ! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HER er den! Jeg fant den! Rosabh'en! :hoppe:

oi, den var bare digg :) Usj, jeg må forte meg tilbake og få meg flere bh`er. Har fåt bhmania nå når jeg endelig har funnet en plass å gå til og rett størrelse :)

Kan bli dyrt dette her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,hihi, det er sant. Tenker jeg må tilbake til høsten og få fatt i en hvit og en sort "hverdagsbh" også, da burde jeg være ganske godt utstyrt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker de jeg kjøpte til hverdagsbh jeg :) Men jeg må ha hvit og sort også ja. Den sorte må jeg hat il et bryllup jeg skal i om knappe to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også få tilpasset. Jeg er sikker på at her er forbedringspotensiale.....

*kikker ned*

Jepp, det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil få hjelp til bh-størrelse, for jeg er helt i villrede for tida. Lagt på meg noen gram (alt på puppa og magen, rart det der :roll:), og plutselig ser det ut som jeg har fire pupper istedet for fire :ler: . Synes ikke jeg kan reise helt til trønderland for å finne bh'er, så jeg får vel finne et sted her i byen istedet ja ;) .

Er det dårlig vær hos dere altså?? Her er det utrolig nok helt nydelig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil få hjelp til bh-størrelse, for jeg er helt i villrede for tida. Lagt på meg noen gram (alt på puppa og magen, rart det der :roll:), og plutselig ser det ut som jeg har fire pupper istedet for fire  :ler: . Synes ikke jeg kan reise helt til trønderland for å finne bh'er, så jeg får vel finne et sted her i byen istedet ja  ;) .

Er det dårlig vær hos dere altså?? Her er det utrolig nok helt nydelig :hoppe:

Da går du til LALINA sporenstreks. De har også mange av de samme merkene som SHE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...