Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Så fin sykkel!!! Litt sånn koselig liksom, med kurv og det hele. Jeg har dratt fram min gamle off-roader etter at den har hatt et par års pause på verandaen, men fytti flate rakkern sin hvor slitsomt det var! For ikke å snakke om hvor mye jeg hata alle flinkisene som bare suste forbi meg oppover alle bakkene i marka i helga :frustrert: . Det er vel bare en ting å gjøre, ja - sykle mer :sjenert: .

Ha en fiiiiin kveld :klem:

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Så gøy at så mange syns sykkelen min er fin! :hoppe:

Da blir jeg så glaaaaad! :hoppe:<----- hoppemere

Det er ikke plass til Pinny i kurven,desverre,Cata,men på bagasjebrettet er hun lov.Det tar nemlig opp mot 25 kilo,så kanskje jeg skal feste en Pinnykurv der? ;)

Har allerede vært ute i boden og kost sykkelen.Pinny er liiiiitt mer skeptisk,og koser IKKE.

Nå skal jeg se om de hersens treige skattepengene kommer,og hvis de gjør det,blir det tur til byen.Jeg trenger nemlig linser,for nå ser jeg så dårlig som en gammel snegle.Luuuurer på om jeg skal sykle eller la være? :klø:

O kjøpte seg også sykkel i går,og skal sykle den hjem i dag. Den er en god del mer sporty enn min,men han har jammen meg tenkt å sykle rundt på gjørmete skogsstier,også.Kult.

Men min er fiiiiiinest! :hjerte:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou
:sur: <--------sur på skattepengene som FORTSATT ikke har kommet! Heldigvis har O penger til linser,sånn at jeg slipper å gå rundt og være blind.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
:ler: Brillene mine er så oppskrapte og slitne at jeg nesten ikke ser gjennom dem.Og nå har jeg lyst til å se i alle vinkler, derfor linser. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Aspoluuuuut. Helt ned til Midtbyen,til og med. :sjarmor:

Det er den suverent fineste sykkelen jeg har sett i dag. :sjarmor: <------sånn er fjeset mitt for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler:

Pinny stakkars er ikke helt i toppform. Hun fikk en pinne i ganen da O og hun var ute og lekte,og etter det har hun vært helt tufs. Vil ikke leke,ikke spise (bare etpar skinkeskiver),og ikke drikke. :grine:

Håper det "bare" er sjokk,men følger godt med og ser hvordan situasjonen utvikler seg. Svigerfrøet er her HELE tiden og passer på at vi gjør det hun mener er rett...selv om hun aldri har hatt noen hund....:roll:

Er ikke gøy med Pinny som ikke er 100 %, det er sikkert og visst. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du, om vi kaster ut svigerfrø.....

vil ikke frøene spre seg med vinden også blir det mange svigerfrø som setter seg i jorden og gror opp til store fæle svigermødre da????

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Men du, om vi kaster ut svigerfrø.....

vil ikke frøene spre seg med vinden også blir det mange svigerfrø som setter seg i jorden og gror opp til store fæle svigermødre da????

:frustrert:

Det hjalp.Svigerfrøet har gått...men ikke før O sa :"KOM, visitt-tiden er over" :ler:

Helt villt,hun har ikke rare tiltroa til oss som omsorgspersoner....

*like før jeg snitter over egglederne her* :sjenert:

Tror ikke svigerfrøet deler seg,nei. Hun er ganske bevisst på hva som er HENNES,og tviholder på det. :ler:

Så,ingen fare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...