pusla Skrevet 26. juni 2006 #1521 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Så fin sykkel!!! Litt sånn koselig liksom, med kurv og det hele. Jeg har dratt fram min gamle off-roader etter at den har hatt et par års pause på verandaen, men fytti flate rakkern sin hvor slitsomt det var! For ikke å snakke om hvor mye jeg hata alle flinkisene som bare suste forbi meg oppover alle bakkene i marka i helga . Det er vel bare en ting å gjøre, ja - sykle mer . Ha en fiiiiin kveld Endret 26. juni 2006 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 26. juni 2006 #1522 Del Skrevet 26. juni 2006 For en herlig "akkurat lillelousykkelaktig" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. juni 2006 #1523 Del Skrevet 26. juni 2006 FOR en NYDELIG doning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. juni 2006 #1524 Del Skrevet 26. juni 2006 Takk,takk,alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. juni 2006 #1525 Del Skrevet 26. juni 2006 Fiiiin sykkel. Er det plass til Pinny i kurven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. juni 2006 #1526 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Så gøy at så mange syns sykkelen min er fin! Da blir jeg så glaaaaad! <----- hoppemere Det er ikke plass til Pinny i kurven,desverre,Cata,men på bagasjebrettet er hun lov.Det tar nemlig opp mot 25 kilo,så kanskje jeg skal feste en Pinnykurv der? Har allerede vært ute i boden og kost sykkelen.Pinny er liiiiitt mer skeptisk,og koser IKKE. Nå skal jeg se om de hersens treige skattepengene kommer,og hvis de gjør det,blir det tur til byen.Jeg trenger nemlig linser,for nå ser jeg så dårlig som en gammel snegle.Luuuurer på om jeg skal sykle eller la være? :klø: O kjøpte seg også sykkel i går,og skal sykle den hjem i dag. Den er en god del mer sporty enn min,men han har jammen meg tenkt å sykle rundt på gjørmete skogsstier,også.Kult. Men min er fiiiiiinest! Endret 27. juni 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. juni 2006 #1527 Del Skrevet 27. juni 2006 <--------sur på skattepengene som FORTSATT ikke har kommet! Heldigvis har O penger til linser,sånn at jeg slipper å gå rundt og være blind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 27. juni 2006 #1528 Del Skrevet 27. juni 2006 Briller da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. juni 2006 #1529 Del Skrevet 27. juni 2006 Brillene mine er så oppskrapte og slitne at jeg nesten ikke ser gjennom dem.Og nå har jeg lyst til å se i alle vinkler, derfor linser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. juni 2006 #1530 Del Skrevet 27. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. juni 2006 #1531 Del Skrevet 27. juni 2006 Hallo,du restartede Sun Mei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. juni 2006 #1532 Del Skrevet 27. juni 2006 Namnam! Hjemmelaget pizza til middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. juni 2006 #1533 Del Skrevet 27. juni 2006 Hallo,du restartede Sun Mei. ← Har du vært ute og flashet din nye flotte rosa?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. juni 2006 #1534 Del Skrevet 27. juni 2006 Aspoluuuuut. Helt ned til Midtbyen,til og med. Det er den suverent fineste sykkelen jeg har sett i dag. <------sånn er fjeset mitt for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. juni 2006 #1535 Del Skrevet 27. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. juni 2006 #1536 Del Skrevet 27. juni 2006 Pinny stakkars er ikke helt i toppform. Hun fikk en pinne i ganen da O og hun var ute og lekte,og etter det har hun vært helt tufs. Vil ikke leke,ikke spise (bare etpar skinkeskiver),og ikke drikke. Håper det "bare" er sjokk,men følger godt med og ser hvordan situasjonen utvikler seg. Svigerfrøet er her HELE tiden og passer på at vi gjør det hun mener er rett...selv om hun aldri har hatt noen hund.... Er ikke gøy med Pinny som ikke er 100 %, det er sikkert og visst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. juni 2006 #1537 Del Skrevet 27. juni 2006 *klemmeforsiktigpåPinny* *kaster ut svigerfrø* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. juni 2006 #1538 Del Skrevet 27. juni 2006 Men du, om vi kaster ut svigerfrø..... vil ikke frøene spre seg med vinden også blir det mange svigerfrø som setter seg i jorden og gror opp til store fæle svigermødre da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. juni 2006 #1539 Del Skrevet 27. juni 2006 *klemmeforsiktigpåPinny* *kaster ut svigerfrø* ← Pinny sier takk for klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. juni 2006 #1540 Del Skrevet 27. juni 2006 Men du, om vi kaster ut svigerfrø..... vil ikke frøene spre seg med vinden også blir det mange svigerfrø som setter seg i jorden og gror opp til store fæle svigermødre da???? ← Det hjalp.Svigerfrøet har gått...men ikke før O sa :"KOM, visitt-tiden er over" Helt villt,hun har ikke rare tiltroa til oss som omsorgspersoner.... *like før jeg snitter over egglederne her* Tror ikke svigerfrøet deler seg,nei. Hun er ganske bevisst på hva som er HENNES,og tviholder på det. Så,ingen fare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg