Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

:ler:

Du er såå søt.

:smilyblomst:

Takk for entusiasmen, jeg ble veldig glad. :)

Forresten, du har ingen husmor-bok. ;)

Endret av Bustetroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:hoppe: å se deg i boka igjen,Bustetroll! :klem:

Takk for at du ikke syns det er ei husmorbok. :klem:

Glad for at du liker galnisen meg,Sunnis. :sjarmor::klem:

Jeg sovna på divaaaanen rett etter jobb...og sov i to timer. Våknet så vidt da Pinny kom hjem,for hun prøvde å slikke meg i ansiktet. :ler:

Så,da jeg omsider ble vertikal igjen,gikk vi en laaaang tur,og Pinny møtte opptil flere hun kunne tenkt seg å parre på...hersens lille kåthund. :sjarmor:

Nå blir det skikkelig Torodominert middag,før vi skal se en skikkelig (tror jeg ) grov film. "Decameronen". :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Jeg har vært her masse shø.

Du bare vet det ikke.  :sjarmor:

Haha! Du har vært en av de mystiske "gjest"'ene! :sjarmor:

Bare koselig det,shø! ;)

Og her er det en skikkelig daudag i dag. Ingen som har hatt behov for en eneste bok så langt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Njaaaa,tjahaaa...stille dag,det her...

Lurer på hva for noe grovt jeg skal finne på å si i dag? :klø:

Èn ting er sikkert,og det er at jeg ALDRi skal prøve slankekaffen til "miss Mona". Hvorfor i all verden reklamerer egentlig HUN for den? Kan ikke huske å ha sett henne vralte fleskete rundt...:klø:

Nå grubler jeg på hvordan jeg skal komme meg på do...er alene her,med unntak av to gamle damer som har tasset rundt den siste halvtimen.Doooooo!

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ny jobb? (For det har jeg i såfall ikke fått med meg).

Forresten har jeg fått den boken jeg lette etter nå. :hoppe:

Den er så fantastisk fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hei,Bustis :klem:

Så fint at du fikk fatt i boka! Kan tenke meg at den er kjempefin-har ikke lest den,men jeg syns tegningene til Iben Sandemose er så skjønne og sarte.Hun skriver sikkert like bra som hun tegner. :)

Jeg har bare flyttet litt på meg jobbmessig,så nå jobber jeg i en annen avdelig,som ligger nesten der jeg bor.Litt greit med 5 minutters gange til jobb. :sjarmor:

Nå sitter jeg med føttene i treskoene og surfer litt.Har vært på butikken og kjøpt forskjellig ting&tang til middag,og litt kosemat også.Meeeeen...jeg er så laaaat at jeg ikke kommer helt i gang med matlaginga.Vil heller surfe og spise tørket mango. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så flink!

Så kjekt da. Men upraktisk for meg. Da har jeg ingen hyggelig hjelper der mer. :(

Tørket mango har jeg aldri smakt, men jeg har plukket mango rett fra treet og spist. Det var godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: vinke en liten formiddagsvink!

Åååå,mango rett fra treet høres helt fantastisk ut! Hvor var det hen,Bustetroll? Er relativt sikker på at det IKKE var noe sted i Trøndelag. ;)

Kanskje jeg må bestille en Iben Sandemose-bok? Var det ikke den som heter "Englepels" du lette etter da du var på min gamle butikk?

Så koselig at du syns jeg var en hyggelig hjelper. :klem:

Jeg har funnet ut at jeg vil til Hellas !Enten til Santorini eller til en liten øy som heter Symi. Har nettop kikket på bilder,og kunne føle hvordan det klikket i hodet mitt (hmm,kanskje en litt dårlig forklaring,menmen).

I dag skal jeg virkelig ha husmordag,for det ser litt skrekkelig ut her. Egentlig kunne jeg tenkt meg å spraye med såpe,sendt bort hunden,og spruta ivei med høytrykksspyleren,men den idèen er minst like dårlig som den er god. Det er bare så hakkende kjedelig å vaske,og så blir det lortete på null komma svisj igjen.

Håper min rooooosa tyggegummi-verakjole kommer i dag! :hoppe:

Men først skal jeg....øøørk.Full stopp. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var i Australia. :)

"Englepels" var den jeg lette etter da ja. Jeg tror kanskje den er den aller fineste, men "Selv løvene gråt den natten", "Vil du være kjæresten min"? og "Hva med meg da"? er også utrolig flotte. Pluss resten, selvfølgelig. :)

Oi. Kom kjolen?

Fin?

:)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:grine::sur::grine::grine::grine::grine::grine::sur:

Den er for trang over puppene! :grine::grine:

Ellers er den nydelig. :hjerte:

Men akkurat nå føler jeg meg som et avskyleig fleskemonster,til tross for vinteren og vårens trim-tilværelse. :grine:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tristbla:

Veldig for trang?

Pupper er noe herk. ;)

Du er i allefall ikke noe avskyelig fleskemonster, det er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

*tørker tårer* Taaaaakk, Bustetroll! :klem:

Ja,det er såpass lite søm-mon på den kjolen at det ikke hjelper... :sur: Men kanskje den passe min søster?Hun kommer hit i august,og har siiiikkert behov for en rooosa Vera Wang . :ler:

Krisen er forresten over! Jeg dro,i ren panikk,nedover til byen,og til Noa Noa. Der kom jeg over en kjole! :hoppe:

Den har en underkjole som er lys,lys grønn. Over den er en omslagskjole i chiffon-grønn bunn med blåturkist mønster som er litt "rokokkoaktig".I halsområdet er den pyntet med sølvperle som slynger seg rundt omkring. Veeeeldig fin,og veeeldig 40-tall.Så nå blir det 40talleleganse i stedet for rosa på ball. ;)

*puh* Det føles så deilig å endelig ha antrekket i boks. Bare skoene som mangler nå.

Etterpå gikk jeg til berømmelige "She" ved Nova kinosenter,og fikk hjelp til å finne Den Perfekte Bh. Og jeg har også endret størrelse.Fra 90 d tiiiiiil.....

:sjenert:

85 f!!!

:overrasket:

O var egentlig ganske fornøyd, og det er jeg også.Dit skal jeg definitivt tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...