Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou
Jeg har også gamlisører :grine:  :grine:  :grine:  :grine:

.....................hørte rett og slett ikke en dritt jeg :sur:  :grine:

Ellers var det utrolig snilt av deg å holde liv i dagboka mi disse dagene. Vi har maskina oppe på loftet og med all solen så var det jo rene bakerovnen her oppe. Jeg orket ikke å bevege meg opp her engang nesten.Men nå hadde jeg abstinenser og bare MÅTTE!!!!!!

Så fin kjole på Ebay da snuppa mi. Også rosa :hjerter_rundt: Det er jo det vakreste jeg vet det :sjarmor: Og du kommer jo til å bli kjempelekker i den da!

Men fikk du tilslaget eller hur??????

Nå er jeg spent på å høre!

Nå begynner fruene, og jeg må løøøøøøøpe

Jepp,Charmis,jeg fikk fatt i den ! :hoppe:

Hun dama solgte fire kjoler,og jeg fikk overtalt henne til å selge den ene til meg ! :hoppe:

Tror nok den er litt vid over puppene (selv om verakjoler er SMÅ i størrelsen,samt over hoftene,men med en såpass enkel modell,burde det gå ganske greit å fikse. :)

Har vært bakerovn her også.Men jeg klager ikke- jeg eeelsker sommer og varme. :sjarmor:

:klem: Masse klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou
En sånn søster har jeg også, bortsett fra at hun er storesøster da. Hun ringer alltid når hun er på farten til eller fra noe, for ellers har hun ikke tid. Da går skravla i et kjør, hun er sånn man ler og ler av, mens hun egentlig mener å være helt alvorlig. Kjipt for henne, gøy for oss  ;) . Blir koselig for deg å få lillesøs'en din til byen da  :) .

Jeg er gammal, men jeg hørte ringelyden. Eller ring og ring fru blom, det var mer sånn plagsom pipelyd i mine ører. Men jeg hørte den  :sjarmor: .

Ha en strålende onsdag i morra  :klem:

Gleder meg masse til lillesøs kommer hit,ja. Jeg flyttet hjemmefra da hun bare var 7,så vi har en del å ta igjen. :)

Tror ikke jeg misunner dere som hørte lyden. Den høres ut som en irriterende rumpelyd,spør dere meg. :)

:sjenert:

*egentlig biiiitelitt misunnelig,og føler meg biiiiittelitt gammel......*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:tunge:

Jeg syns den lyden er dum! :sur:

Hekkdumpede nøster? Noen som har dumpet kattunger? i Såfall: :kvalm: på dem! Sånt er bare ikke LOV å gjøre! :frustrert: Håper det går bra med de smååååå. :hjerte:

I dag har jeg stått helt alene på butikken heeele dagen! Til og med slått av alarmen,åpnet safen og slått på lyset. ;)

FlinkeLou! :hoppe:

Hun som jeg jobber sammen med hadde sykt barn,så plutselig ble det sånn.GIkk bra,men jammen var jeg sliten da jeg kom hjem!

Bare to dager til jeg skal til Bergen og feire bursdagen min litt forsinket,og treffe the Girly Girls igjen! :hoppe: Gleder meg villt!!!!

Men nå: Oppdrag middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med kjolen gamlisøresnuppelupp :ler:

Sola skinner her og jeg skal ut med de søte små.

Og i ettermiddag er det treff med alle mine nye kollegaer :hoppe: Gleder meg sånn.

Ha en fin dag i sola vennen min!

Suss og klem på kinnet fra Charmisen :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:kys_2: Sunnis og Charmis!

Ja,nå venter jeg bare i spenning på kjooolen! :hoppe:

Håper den er like vidunderlig som jeg har fått for meg at den er. :sjarmor:

Håper du får en kjempefin dag ute i solen,og et godt førstegangsmøte med dine nye kollegaer,Charmis, jeg gleder meg sånn på dine vegne. :klem:

Har gått lang tur med k**ePinny og nå vasker jeg klær. I morgen tidlig flyr jeg til Bergen!Satser på at det blir en kjempefin helg,som alltid når jeg er sammen med snuppene. :)

Har faktisk ikke vært der siden jeg flyttet til Trondheim,og det er 2 1/2 år siden nå. BLir spennende.Tro om byen er sånn som jeg kjenner den? Tro om jeg støter på mennesker fra "fortiden" ?

*spent*

Men nå skal jeg gå og plukke ut noen klær og legge i den lille trillekofferten min.Kjenner jeg meg selv rett,kommer den npk til å bli pakket til bristepunktet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
:sur: <-----Jeg er så ELENDIG på sånne "ringe-og fikse-greier"! Har hjertet fullstendig oppi halsen,og stotrer ivei som en gal høne. Nå har jeg ringt til en person ang. et utdrikningslag, og så har jeg ringt til ambassaden i Købehavn, og dit må jeg jaggu meg RINGE TILBAKE! Huuuu,jeg hater å ringe til sånne formelle steder,jeg føler meg 2 cm høy og 10 år gammel.... :sur: Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: <-----Jeg er så ELENDIG på sånne "ringe-og fikse-greier"! Har hjertet fullstendig oppi halsen,og stotrer ivei som en gal høne. Nå har jeg ringt til en person ang. et utdrikningslag, og så har jeg ringt til ambassaden i Købehavn, og dit må jeg jaggu meg RINGE TILBAKE! Huuuu,jeg hater å ringe til sånne formelle steder,jeg føler meg 2 cm høy og 10 år gammel.... :sur:

Jeg kjenner meg veldig igjen. Sånn er jeg også. Utsetter og utsetter og synes det er helt pyton, men når jeg først ringer så bruker det jo å gå innmari greit. Har ikke blitt bitt gjennom telefonrøret enda faktisk ;) .

God tur til Bergen, det blir nok en kjempehelg. Jeg skal til Sørlandet og hilse på "svigerfamilien" jeg, men jeg gruer meg ikke (enda....).

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Takk for god tur-ønsker ,pusla! God tur selv, håper møtet med svigerfamilien blir godt. :):klem:

Godt det er flere som ikke liker å ta sånne telefoner, det er nemlig det verste jeg vet. Nå har jeg forresten dyttet Københavntelefonen over på O, det er like mye HANS bryllup,nemlig. ;)

Nå driver jeg og forbereder "avreise", planlegger spising,og har en haug med sommerfugler i magen...den ene heter Bill.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

God morgen!

Sånn,da er kofferten pakket,og jeg er på tur til Bergen! :hoppe:

Ha en riktig fin helg ,alle sammen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Tilbake fra en fantatisk koselig tur til Bergen. :hoppe:

Og så jeg hoppe litt for ei som jeg vet om......:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei vennen :klem:

Så fint at du hadde det bra i Bergen da! Og været viste seg jo fra sin beste side også ...............alt annet enn man kan si akkurat nå da! Øse pøse drittvær. men sånn er det jo alltid når det nermer seg santhans ikke sant!

Lite nytt herfra, helga ble brukt til rydding og vasking og grilling ute på terassen.

Håper du får en toppers dag min lille snuskelusk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:kys_2: Hei,Charmis!

Ja,jeg hadde en suuuper Bergenshelg,og deilig vær var det attpåtil! :hoppe:

O hadde gitt seg selv ganske dårlig samvittighet fordi han ikke kunne bli med,så han bestemte seg for å gi meg litt lommepenger (kjekt for en lavtlønnet fjonk...),så da fikk jeg jammen shoppet littegrann også.Var på H&M på Galleriet,og på Accessorize,samt et parfymeri,og l'Occitane på Kløverhuset. L'Occitane er deeeeilig! Så mye deilige kremer og såper og fantastiske dufter. Har du vært der,Charmis?

Og når jeg kom hjem,hadde O laget den fantastiske ostekaken sin til meg! :hjerte:

Nå sitter jeg og dingler på jobb. Skulle egentlig hatt fri i dag,men hun jeg jobber med har sykt barn,så derfor steppet jeg inn.Snille Lou redder dagen! :ironi:

Og hva er det eeeegentlig med folk som MÅ på bokhandel klokka 0900 om morgenen? Babymødre,for eksempel,som tilbringer eeeevigheter her inne,med de hylende små på slep.....i dag har jeg IKKE skrangling! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

første tvilsomme ting.......

pule

:sjarmor:

(nei takk,ikke akkurat nå,det er for mange kunder her....)

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...