Gjest lillelou Skrevet 10. juni 2006 #1401 Del Skrevet 10. juni 2006 Da sms`er du meg ← That I will do, you Sunnis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. juni 2006 #1402 Del Skrevet 10. juni 2006 Da har vi vært i parken og hørt Olava og mannen opptre. Det var flott- du er flink,er du,Olava! Og så har vi shoppet maling til huset,og vin og maaaat,så nå er vi godt fornøyd. O har allerede begynt å spise lørdagsgodtet,så det må jeg ta og gjemme vekk. Ser forresten ut som om det kan bli en rooosa Vera Wang-kjole på meg til bryllupet til Hildegard. Nå har jeg trikset og fikset og ting ser ut til å kunne ordne seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. juni 2006 #1403 Del Skrevet 10. juni 2006 Og her er den rooosa Vera Wang-kjolen som jeg prøver å få lagt mine klamme hender på. Vera! Vera! Vera! ← Nydelig Beklager at jeg ikke kom, men jeg var på bh-shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. juni 2006 #1404 Del Skrevet 10. juni 2006 Den er grei, Sunnis. Fant du noen fine bh-er,da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. juni 2006 #1405 Del Skrevet 10. juni 2006 Jepp 2 stykker + bikini, men det beste av alt var å endelig få rett størrelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. juni 2006 #1406 Del Skrevet 10. juni 2006 HØrtes deilig ut. Var i dagboka di, og du har jammen ENDRET størrelse,du! Må være godt å virkelig vite hva man er! Hvor var det du var? Var de greie? Kanskje jeg burde gå dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. juni 2006 #1407 Del Skrevet 10. juni 2006 HØrtes deilig ut. Var i dagboka di, og du har jammen ENDRET størrelse,du! Må være godt å virkelig vite hva man er! Hvor var det du var? Var de greie? Kanskje jeg burde gå dit? ← Ja, det var en dramatisk endring gitt Jeg var på SHE og den butikken kan jeg anbefale for hvem det måtte være. De var utrolig hyggelige, veldig hjelpsomme, ga seg ikke før bh`en satt som støpt og de var skikkelig flinke - også klarte de jo også å selge meg bikini så da var de visst gode selgere også Nei, gå dit du - det er en flott butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. juni 2006 #1408 Del Skrevet 10. juni 2006 Da er det meget mulig jeg går dit når skattepengene kommer. Var de bh-ene du kjøpte ekstreeeemt dyre,eller? *fiskefiske* Trenger noen skikkelig gode i rett størrelse,som får puppene mine til å se gudommelige ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. juni 2006 #1409 Del Skrevet 10. juni 2006 Vel, jeg vet ikke hva du anser som dyrt, men de to jeg kjøpte kostet 599,- og det betaler jeg gjerne for å få struttepupper Og bli bedre i rygg og nakke Som gubben kalte meg da jeg tok på meg ny bh: "Tutti Strutti" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. juni 2006 #1410 Del Skrevet 10. juni 2006 Og du bør ha en skikkelig bh under en fantastisk kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. juni 2006 #1411 Del Skrevet 10. juni 2006 "Tutti Strutti", den var god. Jeg også vil bli Tutti Strutti!!! Og prisen var jo ikke ille for kvalitetsbher som gir en et nytt flott kosenavn. *lou skal løpe til SHE med èn gang skattepengene kommer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. juni 2006 #1412 Del Skrevet 10. juni 2006 Og du bør ha en skikkelig bh under en fantastisk kjole ← Dèt er sant. Kan ikke ha ha en gammel "slærkert" under en Vera Wang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. juni 2006 #1413 Del Skrevet 10. juni 2006 Ja, han er nå bare sånn, min kjære gubbe Klart man skal være skikkelig fra innerst til ytterst når man først skal pynte seg. Og jeg trodde jeg måtte ut med en tusenlapp og vel så det for en bh der, så jeg ble positivt overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. juni 2006 #1414 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Denne er den ene av de jeg kjøpte, men jeg kjøpte turkis Endret 10. juni 2006 av Sun Mei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. juni 2006 #1415 Del Skrevet 10. juni 2006 Den var kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. juni 2006 #1416 Del Skrevet 10. juni 2006 Og de har mange flotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. juni 2006 #1417 Del Skrevet 10. juni 2006 Gleder meg til å gå dit og finne Den Perfekte Bh. O har lagt seg-han har skikkelig hodepine,stakkars. Jeg,derimot,drikker vin og spiser lørdagsgotteriet vårt opp. Siste gotteri før bryllupet til Hildegard.Trur eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. juni 2006 #1418 Del Skrevet 10. juni 2006 Men det er jo trivelig å kose seg litt alene også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. juni 2006 #1419 Del Skrevet 10. juni 2006 Ja,jeg koser meg så godt jeg kan. Kjenner jeg er i ferd med å bli i ganske godt humør nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. juni 2006 #1420 Del Skrevet 10. juni 2006 Skåååååål,meg selv ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg