Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Takk, Sunnis. :klem::kyss:

Sitter her på trappa...venter på postmannen...som ikke har tenkt å komme med det første,ser det ut for.... :sur:

Hater å vente,jeg får sånne kvalmesommerfugler i magen av det. :sjarmor:

Føles som (og SER UT SOM) at husarbeid er en del av planan for dagen. Den ivrige klesvaskingen min har resultert i et Mount Washmore, som må ryddes på plass i løpet av dagen. Og så må det støvsuging til...og jeg som haaaaaater støvsuging! :frustrert:

Men etter alt det,skal jeg ta meg en tur til byen og lufte vettet. Lenge siden sist. Er sjelden jeg er i byen,nå som jeg jobber så nært der jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VIL også ha kjoler :grine::grine::grine:

Rosa kjoler :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

:ler:

Jammen masse fine kjoler du finner fram til vennen min. Man kan jo bli helt syk av mindre. Kjoler er kjempeartig å se på. Skulle hatt skapet fullt av slike, bare så synd at man får brukt dem så lite.

Er det rart Martine blir tredd på kjole hele tiden? ;)

Håper du har det toppers og får en fin dag. Litt hektisk her nå så jeg må bare løøøøøøpe :vinke:

DIGER Charmis klem til deg

Endret av Charmina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ikke rart du vil ha kjoler, kjære Charmis...det vil jeg også! :hoppe:

Kjoler er knall!!! :hoppe: <-----hoppemere

I dag la jeg avgårde, MED en fet hodepine i bagasjen, for å gi Kjolebyen Trondheim en ny sjangs. Huhuuuu....havna først på Trondheim torg,og der ble jeg stående et øyeblikk som fjetret,for plutselig hørte jeg nemlig det stykket jeg har fantasert om å komme skridende inn til siden jeg var bare noen få cm høy. "The arrival of the Queen of Sheba" fra operaen "Solomon" (Salomo) av Händel. Barokt,svulstig og deeeeeeeeilig...:hjerte:

Viste seg at det var Trondheim symfoniorkester som var ute og demonstrerte. Beste demonstrasjonen jeg har hørt noensinne. :sjarmor:

Etterpå ravet jeg rundt og kikket kjoler.På Namastè var de ganske utplukket,og på NoaNoa også,men til slutt fant jeg en liten svindyr butikk,hvir det fantes to aktuelle kjoler. Den ene grisedyr (2000),og den andre ikke så fryyyyktelig mye billigere.... :sjenert:

Fikk ikke prøvd den,for jeg måtte møte O for å dra til gressklipperbutikken i et kjedelig,men nødvendig ærend. :sur:

På lørdag må derimot stakkars O være med meg på kjoleprøving. Føler meg straks mye høyere i hatten når jeg har han med meg-kjolebutikker er ganske skumle,nemlig. :sjenert:

Og så har jeg fått bursdagsgave i posten! :hoppe:

Og så fikk jeg "hverdagskjoler" i posten! Hurra for la redoute! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Heii, Sunnis!

Den heter "Lyst" (høres ut som en dildo-butikk.... :ler: ), og ligger i gata "bak" Noa Noa, samme gate som FrøkenFrue ligger i.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
:ler: Nei,den er kanskje godt gjemt? Eller så er det en "huldrebutikk" som bare kommer fram når enkelte personer går forbi den?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Heihei!

Lang og tøff dag i dag. Kroppen ville bare ikke henge med, og kombinert med mange oppgaver,så skjærte det seg etpar ganger..heldigvis kan man ikke gjøre så grove feil på bokhandel at det ikke kan rettes opp igjen. :)

Nå venter en daffiskveld...veeeel...kanskje jeg støvsuger litt først,men jaggu meg ikke MYE. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hybelkaninene lever fortsatt i beste velgående.... :sjarmor:

Nå venter jeg på at O skal komme hjem med sein middag til oss fra Piccolo Frati. :sikle:

...og der er han visst.....

Har funnet roooosa Vera Wang-kjole på ebay som Taler til meg... :sjenert:

Egentlig selger damen 4 kjoler samlet,men jeg har sendt mail og smisket. Jeg er ustoppelig. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si du er rimelig utholdene på kjoleletingen ja, det skal du ha. Jeg fant kjole til sommrens bryllup jeg skal i tre måneder i forveien, i full fart en kveld etter jobb, til kr 399,-. Der har du meg, liksom. Men så er ikke kjolen så fin som de du ser på, da!

4 kjoler sammen? Det gjør da ingenting? Kjoler får man aldri nok av :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olava

Jøssameg. Først Lyst, så gressklipperbutikk. Livet byr på urimelige kontraster. Uansett har du mine lykkeønskninger i Kjolejakten, måtte den vakreste bli kjøpt (i tillegg til alle de andre, "hverdagskjolene" også, som fikk meg til å assosiere med Huset på prærien, men de er vel ikke slik? I så fall må du ha en KYSE også.)

Jeg har, HIPP HIPP H., stripet håret, sjølstriping denne gang, og det ble faen meg mer vellykket enn de siste to frisørbesøkene til sammen, og for en promille av prisen.

Alle frisørene jeg frekventerer for tiden lar det stå igjen en hel motorveg med gammelfargen ved hårfestet, slik at jeg har fått det med å gå UT fra frisørsalongen MED ettervekst. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :sinna:

Nå er det en skvett rødvin, og kanskje en ost, og så: rett til sengs. Skal nemlig OPPTRE i morgen, og må stå opp tidlig for å få i gang traktorstemmen. Mannen og jeg skal synge/spille i parken, og man har valgt operetter. Ellers er det visstnok trommeopplegg og mange andre greier jeg ikke vet hva er.

G. natt. (etter hvert) :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

:hoppe: Jeg også vil viten hvilken park Olava skal opptre i.Og ikke minst NÅR!

Da skal jeg kle meg ut med løs-skjegg og trenchcoat og stå og høre på..hihi.

Rødvin og ost høres glimrende ut.Her ble det min nyfunnede portugisiske hvitvin...og egentlig bare det. :sjarmor:

Grattis med vellykket striping! Er overhode ikke alltid at frisøren Kan Best. :)

Hverdagskjolene mine er overhode ikke Huset på prærien. :ler: . De er bare ikke akkurat i silkesateng,men mer egnet for et liv på bokhandel,og for litt vindrikking innimellom.....

..... :sur: kom hit og drikk vin sammen med meg!!!

Nå kjenner jeg at det drar seg mot kveld i heimen. Skulle gjerne kunne sagt at O satt naken på et løveskinn med en rose mellom tennene i dette nu,men han sitter mer og dingler i den litt slitne skinnstolen sin. Jepp. Bedre lykke i morgen. :ler:

F¤%#&# :humpe:, jeg har glemt å maile til kormannen til Olava...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Olava,jeg sender deg telefonnummeret mitt,i tilfelle du gidder å sende en mld og si når/hvor du og mannen skal Operette. :hoppe:

Nå drar jeg til Obs Bygg for å kjøpe husmaling. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...