Gjest lillelou Skrevet 21. mars 2006 #801 Del Skrevet 21. mars 2006 JA!!!!!! Jeg er så utrolig enig med deg,Lipstick! Det skal da være VÅR, for svarte! Har det ellers alldeles glimrende,og det håper jeg du også har. Nå har jeg attpåtil jakta hybelkaniner! Og straks skal jeg vaske litt,og så er det ut på dotur med Pinny, som tydeligvis kjeeeeeeder seg i dag. Er kjedelig med en mamma som ikke gjør ting hun kan være med på. Og så har jeg sett litt på 7th Heaven. Hva i all verden er det med de jentene i den familien? De er jo helt BESATT av å skulle gifte seg, og de er jo knøttsmå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. mars 2006 #802 Del Skrevet 21. mars 2006 Nedtelling bursdag om : 66 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. mars 2006 #803 Del Skrevet 21. mars 2006 Brrrrhrrr, jeg fryser!!! I går måtte jeg faktisk fyre i gassovnen for at jeg skulle orke aftenens trimøkt med Bompi. Kjenner det på meg at det blir mer fyring i kveld..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. mars 2006 #804 Del Skrevet 22. mars 2006 Ja, det er noe møkk å fyre når det egentlig skulle vært vår..... I dag skinner sola,så da smelter kanskje ett snøkorn eller to! Men jeg har nesten slutta å være optimistisk på denne våren ine vegne,-satser heller på å bli positivt overrasket. Jeg har fri i dag,jeg. Sjefen er på kurs,og to ekstrahjelpere hadde lyst til å prøve seg alene,så da blir det sånn. Egentlig litt kjedelig, for dagene går gaaaaanske sakte når jeg bare er hjemme og daffer rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 22. mars 2006 #805 Del Skrevet 22. mars 2006 http://www.adressa.no/vaeret/article636845.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. mars 2006 #806 Del Skrevet 22. mars 2006 Ja,jeg så det i dagboka di. Hvem er han perverse mannen som skriver sånt? Skal jeg sende han en terrormail? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. mars 2006 #807 Del Skrevet 22. mars 2006 Nå bare bestemmer jeg meg for å tro at han er en slem mann som har kokt dette sammen i sitt eget lille hode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 22. mars 2006 #808 Del Skrevet 22. mars 2006 Terrormail er absolutt på sin plass, men vet ikke hvor det skal sendes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. mars 2006 #809 Del Skrevet 22. mars 2006 Nedtelling bursdag om : 65 dager ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. mars 2006 #810 Del Skrevet 22. mars 2006 Nå har jeg skrevet klagemelding til han fyren som har skrevet det traurige værvarslet...men det har ikke blitt publisert ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. mars 2006 #811 Del Skrevet 22. mars 2006 Nå har jeg vært i dagboken til Teddyen og stjææælt oppskrift på potetsuppe! Potetsuppe 1/2 kg poteter 1 stor løk 1 l hønsebuljong 2 dl kremfløte eller H-melk Salt og pepper Noen baconskiver Kok opp buljongen og ha i skrelte poteter og løk i store båter - kok til det er mørt. Jevn alt med en stavmikser. Rør inn fløten, kok opp og smak til med salt og pepper. (Jeg rørte inn en drøy spiseskje med skavet parmesan for fylde og strødde over litt tørket timian). Serveres rykende varm med sprøstekte baconbiter oppi. Server gjerne focacciabrød til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 22. mars 2006 #812 Del Skrevet 22. mars 2006 Men - har du oppskrift på melkesuppe? Eller kleppsuppe som vi kaller det. Det er så godt *etterlyse på mat og drikke kanskje* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. mars 2006 #813 Del Skrevet 22. mars 2006 Det er sikkert det som vi kalte kleppmelk hjemme. Det har jeg ikk spist på sikkert 16-17 år,men det var en av favorittene mine da jeg var liten. Har ikke noen oppskrift,desverre,men nå ble jeg jammen frista til å søke litt rundt... Og så har jeg bestilt pilates-dvd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 22. mars 2006 #814 Del Skrevet 22. mars 2006 Ja, det er kleppmelk Lurer på om jeg klarer å fikse oppskrift til fredag så skal jeg lage det når jeg er alene hjemme. Jeg har også lyst på Pilates DVD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. mars 2006 #815 Del Skrevet 22. mars 2006 Nå fikk jeg også lyst på kleppmelk. Det var sånn typisk kveldskos når jeg var liten pudding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. mars 2006 #816 Del Skrevet 22. mars 2006 Med forbehold om feilhusk.... Rør sammen mel, melk, et egg og litt salt til en ganske fast røre. Hell melk i en kjele og kok opp. Form små boller av røra og slipp dem oppi den kokende melken og la dem koke en 10 minutters tid sånn at de blir gjennomkokt. Smak til "suppa" med sukker. Selv pleide jeg også drysse litt kanel over når jeg fikk suppa opp i skåla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 22. mars 2006 #817 Del Skrevet 22. mars 2006 Det er så godt Gleder meg allerede til fredag når jeg skal kose meg alene hjemme med kleppmelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. mars 2006 #818 Del Skrevet 22. mars 2006 De to pilates-DVD'ene jeg har her er jammen noen av de mest bortkasta anskaffelsene jeg har gjort. Følte meg så utrolig keitete og stiv, også ble jeg innmari sur av alle de avanserte øvelsene - tror de at man er slangemenneske når man aldri har gjort det før eller???? Men nå har jo du bevist veldig bra viljestyrke med joggingen og du er sikkert mykere enn meg (alt annet er nesten litt umulig), så du kommer sikkert til å bruke dvd'en også! Kleppmelk har jeg aldri hørt om, er det noen sånne sære trønder-mat-greier?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. mars 2006 #819 Del Skrevet 23. mars 2006 Takk for kleppmelkoppskrift, nå tror jeg jammen vi skal spise det i dag,for O hadde lyst på det han også. pusla, jeg troooor det er en sak som spises i nordnorge,trøndelag og nedover til nordmøre,men heeelt sikker er jeg ikke. Er som en melkesuppe med boller i. *synger* "Somewhere over the rainbow...er det vår.....den skal vi visst ikke få oppleve før til neste år......." Kaldt,kaldt kaldt,men sooool, og en liten vind som gjør at ikke et eneste snøfnugg blir på smeltern. Blæsj. I dag skal jeg brette sammen Mount Washmore, og ellers har jeg ikke de helt store planene. Jo :Joggings! Men ikke før det blir såpass mørkt at ingen kan se ansiktsfjeset mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 23. mars 2006 #820 Del Skrevet 23. mars 2006 Du er så flink du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg