Charmina Skrevet 7. mars 2006 #681 Del Skrevet 7. mars 2006 Snakka nettop med O,som mente at svigerfrø kom til å flytte til Stavanger etter hvert.Jeg gikk straks inn på finn.no for å lete etter en passende leilighet... ← Jeg ler så tårene triller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. mars 2006 #682 Del Skrevet 7. mars 2006 Hvorfor svarte leser jeg alltid sånne "småekle" tråder inne på graviditet? Nå leste jeg "Sliproppen har gått",og det er sikkert superspennende,men den klumpen hørtes relativt ekkel ut.... Godt det ikke skal gå noen propper hos meg med det første. ← Om det er noen trøst søte venn så gikk det aldri noen sånn slimpropp hos meg ventet lenge jeg men det skjedde ikke. Men så kom jo ungene mine i rakettfart også da! Og du - den kåpa var kuuuuuuul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 7. mars 2006 #683 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei søte! Lenge siden jeg har vært innom deg... Men ville bare legge igjen noen spor og en Håper alt er vel med deg og dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. mars 2006 #684 Del Skrevet 8. mars 2006 Hei,alle sammen! Og en ekstra til TeddyToria,så koselig å se deg her inne! Gratulerer med dagen,alle jenter! Nå skal jeg kline noe sminkegreier i trynet,og så skal jeg tasse på jobb.Håper alle får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mars 2006 #685 Del Skrevet 8. mars 2006 Gratulerer med dagen til deg også vennen min! Håper du får en stråååålende dag i dag! Kjempeklem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 8. mars 2006 #686 Del Skrevet 8. mars 2006 Kos deg på jobb idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 8. mars 2006 #687 Del Skrevet 8. mars 2006 Nå er det jammen evig lenge siden jeg har vært her inne. Unnskyldningen min er vel to ukers ferie, og før det var det veldig hektiske dager på jobb. Håper du har det bra på en onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. mars 2006 #688 Del Skrevet 8. mars 2006 PINNYGrattis med dagen til deg også..........jeg gremmes for at jeg tok sånn feil søtestevofsen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 8. mars 2006 #689 Del Skrevet 8. mars 2006 JAAA! Flytt til Stavanger, det er fint her!! Har fått Gudrun-genserne mine i dag. Er spent på om de holder fasonen etter noen vask. Hvis de gjør det skal eg ha minst en i hver farge!! Og brenne alle Lindex og H&M-genserne på et rituelt bål. Ellers er eg på nattevakt med en gretten kollega som er gretten fordi et fotballag tapte..Lucky me... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. mars 2006 #690 Del Skrevet 9. mars 2006 God "morgen",alle sammen! Gika,så kjekt å se deg igjen. Pinny er veeeeldig smigret over hilsenen fra deg, Charmina,og ligger på madrassen og smiler og ser damete ut. Håper Gudrungenserne lever opp til forventningen,Hildegard! Mamma bruker en god del av dem,og er veldig fornøyd, og jeg har en sånn stripete basisgenser,og den er veeeldig deilig og myk,selv etter en del vask. Men i dag sitter jeg her i h&m-trøye,og den er faktisk ikke helt gææærn...ennå.... *gumle knekkebrød meg jarlsberg og drikker appelsinjuice* I dag blir det støvsugings! Har observert opptil flere små hybelkaniner som skal få bøte med livet i dag, og så skal jeg koke en megagryte med bolognesesaus.Pleier å gjøre det innimellom,så har vi til både lasagne og pasta og til å fylle pastarør med osv,osv. Kjekt å ha liggende i frysen. Sausen skal koke i timesvis,så jeg føler meg som en skikkelig italiensk husmor mens jeg holder på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. mars 2006 #691 Del Skrevet 9. mars 2006 til Pinny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 9. mars 2006 #692 Del Skrevet 9. mars 2006 Så flink du er som får kokt sånne megagryter. Hos meg pleier det å bli med planen, men når vi bare får oss hus, da skal det bli orden i fryseren, altså! Ja, og så skal det bli større fryser, sånn at vi får litt mer plass til ferdige sauser og gryter og sånt. Men visst jeg skal være ærlig, så er nok det største problemet mannens kjempeapetetitt. Han spiser i grunnen som regel til det ikke er mer mat igjen, uansett hvor mye jeg lager. Godt han er aktiv av seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 9. mars 2006 #693 Del Skrevet 9. mars 2006 Kan forresten noen fortelle meg hva en Gudrun-genser er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. mars 2006 #694 Del Skrevet 9. mars 2006 Ja,jeg føler meg virkelig som en praktisk superhusmor når jeg gjør sånt. Det fine er at med en gang ingrediensene har kommet på kok,så slipper jeg å tenke noe særlig mer på det, så da kan jeg gjøre akkurat hva jeg vil i mellomtiden. Sambo spiser en goood del når vi har lasagne, men han har forbrenning som et jetfly, så det renner rett av han igjen,ellers hadde han vel sett ut som en saccosekk... Meg er det verre med,men med mitt nye nazi-trimregime, som jeg faktisk er i ferd med å trives riktig så godt med, så går det bra. Sa hun som spiste sjokolade-yoghurtis til dessert i går....Men til mitt forsvar så er det ursjelden vi har dessert. Pleier som regel ikke å ha det i helgene en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. mars 2006 #695 Del Skrevet 9. mars 2006 Til deg fra meg, Sun Mei, sier Pinny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. mars 2006 #696 Del Skrevet 9. mars 2006 Til deg fra meg, Sun Mei, sier Pinny. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. mars 2006 #697 Del Skrevet 9. mars 2006 Gudrungensere er designet av en svensk designer som heter Gudrun Sjødèn. De heter streeeengt tatt ikke gudrungensere,men det får nå så være. Deilige er de ihvertfall,og så holder de fasong og farge en god del lenger enn gensere fra h&m og sånne steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. mars 2006 #698 Del Skrevet 9. mars 2006 Synes heller du kan flytte til bergen jeg da................ Så kunne vi gått laaaaange turer med Pinny, spist masse godt på kafe og bare kost oss. Også hadde jeg selvfølgelig straks adoptert deg som tante til Martine og Henrik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. mars 2006 #699 Del Skrevet 9. mars 2006 Ooooo! Vil flytte til Bergen med èn gang! Nå har jeg hakket og kappet og most og stekt,og nå koker den svære gryta mi.Og jeg har fått skikkelig vondt i venstrehånda av all hakkinga. Kjipt.Håper den kommer seg igjen kjapt. Pinny har vært ute på terrassen i løpestrengen og nytt sola,og så så fornøyd ut som bare det mens hun lå der. Hun er et nytedyr. Skal støvsuge litt også,men jeg venter til sola ikke står på for fullt gjennom stuevinduene,for det er ganske hett inne hos oss nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. mars 2006 #700 Del Skrevet 9. mars 2006 Fortsatt ingen støvsuging... Men jeg har kokt ferdig sausen,som fikk stå og kose seg en fire timers tid, og så har jeg vasket klær,og gått tur med lurva. Nå venter vi bare på at O skal komme hjem med vin og parmesan til middagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg