Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

:vinke: hallais du også prinsesse!

Hehe,ja kanskje jeg skulle vurdere det? Var faktisk noen som spurte meg om det for noen år siden... :sjenert:

Nå har jeg og en viss bustehaug vært ute i vinterverden igjen.Me no like. Ikke tegn til noe smelting på noe som helst slags vis. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Ja takk,begge deler. :sjarmor: (skikkelig Ole Brum).

Driver og mailer heftig med O-det er nemlig like før vi kaller inn håndtverkere for å begynne på vårt nye bad. Innen den tid må bare to,tre ting avgjøres; Flis/ikke flis, hvor møblene skal plasseres,og om vi skal ha bare dusj,ellr badekar og dusj. Foreløbig tilhører jeg både badekar og dusj-fraksjonen,men bakdelen er at det blir lite gulvplass å bevege seg rundt på der inne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Og apropos te,nå skal jeg lage meg en deilig kopp Impia-te. :sjarmor:

*nei,jeg koker ikke te på Impia*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:ler: Syns jeg ser det for meg.

*lover å ikke koke te på Impia*

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Moter meg opp til å komme meg ut på langtur. Liker meg ikke når det er så kaldt,men bilringen min krever trim for å forsvinne, og jeg vil ikke være en bilringete bruuuuuud. :sjarmor:

Ikke vil jeg være en bilringete 30årsjubilant heller. :)

Jeg har aldri vært sånn trimme-og slankemenneske før,og har ikke tenkt å bli slankemenneske nå heller,men jeg merker hvor GODT det gjøre kroppen min at den blir ordentlig brukt. Godt å være svett også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med smelting av snø bekymrer meg litt. Det får jo ikke smelta når det er tusen minusgrader!!!!! (eller iallfall rundt ti minus, som det er her nå og sikkert oppe hos dere og) Det er jo nå det skal smelte, det er jo mars for svingende!

Ja, nå som jeg har brukt boka di på å få ut litt aggresjon :sjenert: , så må jeg si at jeg synes du virker veldig flink til å trimme. Det er deilig å svette og kjenne at man har brukt kroppen. Blir så mye hyggeligere å slenge seg ned på sofaen etterpå!!

Hva er Impia-te, siden det tydeligvis ikke var te av Impia? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilringen min er sur :sur: , for den har ikke fått noe trim denne uka. Kan du ikke inspirere oss utrimmede litt. Si ett eller annet om lekre vårklær som ikke kler bilringer, f.eks. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olava

Halloooooo!!!!

Livstegn fra meg, jeg har ikke glemt deg. Vet faktisk at du har skiftet arbeidssted (står det i dagboka også???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallooooooo alle sammen! :vinke:

Og en ekstra halloooo til hvetebrøds-Olava,som har vært opptatt med Andre Ting i en liten evighet. ;)

Sånn, der var enda en arbeidsdag over.Alt foregår i mammutsalgets tegn, og i dag har jeg stabla og sortert salgsbord,og plukka ut forhåndsbestilte bøker. Jeg er helt susete i hodet nå. I tillegg var dette en av de dagene da det dukket opp ørten kunder med merkelige spørsmål,så her har det vært nok å gjøre!

Ja,det står nok et sted i dagboka at jeg har byttet butikk,ja,Olava,det mener jeg. :)

Koser meg stort sett på jobb, og trives godt sammen med sjefsdama. Hun er en uhøytidelig jente,heldigvis.

Prøver å finne på nope LURT og koselig å gjøre i helgen-O etterlyste innspill,nemlig.Noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou
Bilringen min er sur :sur: , for den har ikke fått noe trim denne uka. Kan du ikke inspirere oss utrimmede litt. Si ett eller annet om lekre vårklær som ikke kler bilringer, f.eks.  ;)

Hallo,bilringen til Cata!

Plukk deg vekk,for snart er det vår,og da er det lekre vårklær som gjelder,og det kler ikke bilringer.Gå og gjem deg under forige års juletre! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...