Gjest lillelou Skrevet 13. februar 2006 #441 Del Skrevet 13. februar 2006 Hildegard er en morsom pike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. februar 2006 #442 Del Skrevet 13. februar 2006 Nå stikker jeg på prøvesang! Kryss fingre for meg,folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. februar 2006 #443 Del Skrevet 13. februar 2006 krysser alt jeg kan krysse for deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. februar 2006 #444 Del Skrevet 13. februar 2006 Det var ingen krysse-fingre smiley her, denne kunne kanskje gått , men jeg synes ikke den var så fin, så da ble det tomlene opp istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. februar 2006 #445 Del Skrevet 13. februar 2006 fra meg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 13. februar 2006 #446 Del Skrevet 13. februar 2006 kryssing her også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 13. februar 2006 #447 Del Skrevet 13. februar 2006 Kryssinga deres hjalp...... Jeg er meeeeeeeeeeeeeeed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: Det var gøy og litt skummelt og alt det der. Sliten,jeg nå. Tusen takk for all kryssing og lykke til-ønsker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 13. februar 2006 #448 Del Skrevet 13. februar 2006 Visste jeg det ikke Du er toppers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 14. februar 2006 #449 Del Skrevet 14. februar 2006 Så fullstendig überknäll!!!!!!! Gratulerer i bøtter og spann !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. februar 2006 #450 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) :bukke: Takker og bukker, Impia og Hildegard! :klem: Oooooooog Happy Valentines Day! Eller noe. Jeg har solgt valentinegaver i hele dag,og pakket ting inn i roooosa papir til den store gullmedaljen. *puh* Har funnet en kjole hos Gudrun Sjødèn som jeg syns var alldeles yndig- lurer på om den er for enkel som forloverkjole? Tenkte å ha noen snasne leggingsgreier til og et lekkert sjal og fine sko. Du som kjenner meg, Hildegar, vet jo at jeg ikke er så klassisk anlagt at det gjør noe,men desto mer "sær" i klesveien. Legger ut et bilde,jeg. Tenkte eventuelt å ha den i en pudderrosa farge,og ikke grå,selvsagt. Endret 17. februar 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. februar 2006 #451 Del Skrevet 14. februar 2006 Nå har jeg sjekket biorytmen min,og det var ikke rare greiene: Slik ser dagen din ut: Du har nå levd i 10856 dager Fysisk: 0 Følelser: -97 Intellekt: -18 Generelt: -38 Du har fysisk kryssdag. Pass deg i trafikken - reaksjonsevnen din er nedsatt. Det er ikke det store følelsesmessige overskuddet i disse dager. Forklaring til prosentberegning Mellom +1 % og +70 % er det normal energi og velvære. Mellom -1 % og -70 % er det svak energi. Ved +70 % eller høyere er energien meget bra (100 % er på topp). Ved -70 % eller lavere er energien meget dårlig (-100 % er på bunn). Ved 0 % er det "kryssdag" - en dag hvor ting går galt. Ta det rolig! Tallene er prosentangivelser fra -100 % (energiunderskudd) til +100 % (energioverskudd). Over finnes datoer, slik at du kan se åtte dager fremover og bakover. Hvis det ikke finnes tekst under "dagens tolkning", er det fordi det ikke skjer noe spesielt for deg i dag. Tydelig at jeg ikke bør ut i trafikken i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. februar 2006 #452 Del Skrevet 14. februar 2006 Ble nysgjerrig, jeg. Mine biorytmer tilsier heller ikke de store sprell utendørs.... Fysisk:0 Følelser:22 Intellekt:-37 Generelt:-5 Liker spesielt dårlig at jeg har følelser mens intellektet er på minussida. Gudene må vite hva jeg kan finne på da . Blir innendørs resten av dagen jeg, men....hadde tenkt å prøve en liten treningsøkt. Hvis jeg ikke er innom her den nærmeste måneden så har jeg nok forulykket under treningsforsøk. Knekt magen pga. sit-ups eller noe. Gratulerer med resultatet av prøvetrallallaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 14. februar 2006 #453 Del Skrevet 14. februar 2006 Kjolen var fin den, men passer sånn kort kjole i forloverrollen? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. februar 2006 #454 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg tror bildet er litt misvisende, og at modellen er riiiimelig høy....kjolen skal være 123 cm lang i min størrelse, og det vil si nedenfor kneet et sted. Det er den lengden jeg kler best- i fotsid bilr jeg ofte seende ut som en navlelo. Finn verdens nyyyyyyyyyyyyydeligste lille hjerteformede marsipankake av O i dag. Han hadde kjøpt den på det lille franske bakeriet,og oppå stod det "Je't aime" og så lå det en liten marsipanrose der også. *smelt* Den smakte helt nydelig i tillegg. Nå er det leggetid...og SOVETID, for jeg er sliten som en klut...det får være valentine så mye det bare vil akkurat nå... Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. februar 2006 #455 Del Skrevet 15. februar 2006 For en søt kake Hvor er det lille franske bakeriet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. februar 2006 #456 Del Skrevet 15. februar 2006 Det er hemmelig. Hehe, KØDDA!!! Det ligger på Rosenborg Park,i samme lokale som en Rimi-eller Remabutikk (klarer ikke å skille de to fra hverandre...), og de har bare noen alldeles FANTASTISKE kaker, samt forskjellig "småbakst" som croissanter med og uten vaniljefyll,med små bakelser med aprikos og vaniljekrem etc.,etc......man kan spise seg fordervet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. februar 2006 #457 Del Skrevet 15. februar 2006 Oi, dit skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. februar 2006 #458 Del Skrevet 15. februar 2006 Ja,det er definitivt verdt turen. Jeg har en tendens til å overkjøpe kake når jeg er der, sånn type ;"jeg skal ha to av deeeen,og så to av deeen,og to av den og den også....og to sånne"... Men jeg deler med O,altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. februar 2006 #459 Del Skrevet 15. februar 2006 Kanskje det er der vi skal stoppe på lørdager. Kjøpe kake å ta med hjem til kaffen i stedet for å sitte på kafè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 15. februar 2006 #460 Del Skrevet 15. februar 2006 Du fiksa prøvesangen, så braaaaa!!!! Grattis!!! Det blir nok morro framover, ja. Åh, den kaka hørtes kjempesøt ut, regner med at han fikk mange poeng for den . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg