Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Wow! SKikkelig morgenfugl,du! Jeg hadde en så ekkel drøm og slet sånn med å få sove at da jeg endelig sovna,så sov og sov og sov jeg... :sjenert:

Håper jeg får være med i koret! Til høsten skal de sette opp "La Traviata", og det er jo bare en superopera- det hadde vært fantastisk gøy!

Nå skal jeg og Pinny gå oss en tur ned på postkontoret. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neeeeei!!! Han er ingen skummel svenske, snarere en snill onkel!!! - Og naturligvis får du bli med! Hvis han nekter, bryter jeg all videre kontakt med ham (FOR en trussel!!!)

Stalinbok? Hmmmmm...

Ullmann? Tja, kanskje den er god? Jeg tok skrekken etter den første boka hennes, syntes den var bare rar.

Men nå MÅÅÅÅ jeg øve, hvis jeg hadde vært Superlou, kunne jeg bare slappet av i sofaen og tatt hele greia med ro, for der i gården sitter nok de lyseste tonene som glitrende perler på ei snor!

Nei, når man bare er Middelsolava må man jobbe, ja!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Superlou!!! Gøy å lese at du er på topp om dagen, det er jeg også men jeg vet jo hvorfor da :sjarmor: .

Stalin-bok kan jeg klare meg uten, jeg liker ikke sånne ekle bøker, jeg vil ha feel-good jeg. Har en Linn Ullman-bok her og, men har ikke lest den enda. Den er litt spesiell, har jeg innbilt meg.

Å, prøvesynge for operakoret, så morro!! La Traviata er utrolig fiiiiin, så du er griseheldig om du kommer med og får være med på den! Da må nok pusla opp til Trondheim og gå på opera (er det opera i trheim altså? det var jeg ikke klar over, forresten).

Super-pusla :hoppe::hoppe::hoppe: litt før hun :danse: ut herifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

På tide med en tur i boka-og der hadde det jo vært folk i mellomtida! Artig! :hoppe:

Godt å høre at han svensken ikke er så skummel,Olava. Jeg syns sånne prøvesangsituasjoner er såpass stressende i seg selv at en kritisk kor-nazi ikke hadde gjort ting bedre...men nå er det vel bare å se fraaaamoooover :)

Artig med hoppende Super-pusla! Det er en operaorganisasjon her oppe,men ikke noe fast operahus. De setter opp forestillinger innimellom, sammen med symfoniorkesteret (korriger meg hvis jeg tar feil nå,Olava). Du burde absolutt ta turen, pusla!

Masse snø her ! Og jeg er drittlei snø! Skal ut på langtur om ikke så lenge,må bare tøffe meg litt mer opp. Hyperdyret driver og banker den rosa elefanten sin,og er i toppform....

I går hadde vi en tur til IKEA,og vår første ikeakrangel. Ikke noe gøy,men den forsvant omtrent like fort som den kom. Godt vi kan krangle og være like gode venner etterpå,ihvertfall. :)

I natt fant jeg opp et nytt fly,forresten. Det het "elefantjumbo" og var i fire etasjer og tok 2000 passasjerer.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Haha,nå har jeg og P gått laaaaaaaaaaaaaang tur! Og vi gikk FORT! Men det er litt glatt ute,så jeg datt et par ganger,.Sånn hardpakka snø er . :frustrert: :icon_mad:

Nå har jeg spist en kiwi og to digestivekjeks med brunost.Brunost er jo Offisielt Usunt, så derfor måtte jeg deise på med noen inntørka lakrisbiter jeg fant,bare for å gjøre måltidet komplett... :sjenert:

*litt dårlig samvittighet nå*

Men jeg satser på at kiwien var så ultrasunn at den veier opp for det hele, og så var det jo noen grove korn i den kjeksen,også. :sjarmor:

Nå skal jeg shoppe villt på nett igjen...skal ha meg en cardigan og en genser,høhø.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pytt sann, så lenge du ikke spiste hele kjekspakka, så synes jeg ikke du skal tenke på det engang!! Og brunost er da ikke såååå usunt, f.eks. sjokade på kjeksen hadde sikkert vært myyyyye verre (som om noen spise digestive kjeks med sjokoladepålegg...., men pytt sann). Og som du sikkert vet fra før - ting som brukes som pynt/garnityr teller ikke.

:hoppe: Snart helg!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skummel, syngende opera-svenske fastboende i byen og ikke sanger på heltid? (Ble nysgjerrig nå, for jeg kjenner syngende svenske i Bartebyen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det flyet hørtes virkelig jumbo ut gitt :ler:

Huff jeg synes synd på deg som har snø og er så lykkelig for at den ikke er her! Snø og Charmina passer bare ikke sammen skjønner du.

Endelig fredag noe jeg har sett fram til lenge. Også er det bare 2 ukers jobbing før det er en uke med vinterferie :sjarmor: Og det ser jeg fram til med stor glede.

Ellers lite å fortelle fra Charminaheimen. Martine går rundt og sier pappa 1000 ganger i timen og gnager på alt hun finner siden hun holder på å få jeksler! Prøver å fortelle henne at stuebordet ikke er noe man pleier å spise, men tror ikke det går helt inn i det søte lille hodet hennes :ler:

Ha en fin helg vennen min - du er et fantastisk mennenske bare så du vet det altså :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Hvor er det på nett du shopper?

Stort sett Gudrun Sjødèn og La Redoute. Prøver å skaffe meg gode basisplaggg,som f.eks cardiganer for tida,så da flyr en god del penger ut vinduet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Pytt sann, så lenge du ikke spiste hele kjekspakka, så synes jeg ikke du skal tenke på det engang!! Og brunost er da ikke såååå usunt, f.eks. sjokade på kjeksen hadde sikkert vært myyyyye verre (som om noen spise digestive kjeks med sjokoladepålegg...., men pytt sann). Og som du sikkert vet fra før - ting som brukes som pynt/garnityr teller ikke.

:hoppe: Snart helg!!! :hoppe:

Takk skal du ha ,pusla! Garnityr teller ikke,yehaaa!!!! :hoppe:

*neida,dette er ikke sjokolade, det er bare garnityr* :sjarmor:

NÅ er det helg,og det er jammen meg deilig!

Kjenner at late morgener,vafler og langsomme turer er på vei mot meg.

Håper du får en deilig helg, pusla :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou
Er skummel, syngende opera-svenske fastboende i byen og ikke sanger på heltid? (Ble nysgjerrig nå, for jeg kjenner syngende svenske i Bartebyen..)

Nei, jeg tror han bor i Østersund....ikke helt sikker,men TROR. Han er visst leder for orkesterforeningen der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Det flyet hørtes virkelig jumbo ut gitt :ler:

Huff jeg synes synd på deg som har snø og er så lykkelig for at den ikke er her! Snø og Charmina passer bare ikke sammen skjønner du.

Endelig fredag noe jeg har sett fram til lenge. Også er det bare 2 ukers jobbing før det er en uke med vinterferie :sjarmor: Og det ser jeg fram til med stor glede.

Ellers lite å fortelle fra Charminaheimen. Martine går rundt og sier pappa 1000 ganger i timen og gnager på alt hun finner siden hun holder på å få jeksler! Prøver å fortelle henne at stuebordet ikke er noe man pleier å spise, men tror ikke det går helt inn i det søte lille hodet hennes :ler:

Ha en fin helg vennen min - du er et fantastisk mennenske bare så du vet det altså :kyss:

I say, Charmis- det er et supermegagigajumboelefantfly! :ler:

Håper det aldri kommer på vingene,for det hørtes bare for skummelt ut...tanken på å ha et fly med 2000 stk flygende over hodet på en er ikke så veldig forlokkende. :)

Jeg syns også synd på meg som har snø! :grine:

Er nemlig en snøhater av rang,og har "Vinter og sne" som en av mine hatingssanger. Vinteren er fantastisk oppskrytt! Særlig hater jeg sånn brun,sørpete snø over is, og kombinasjonen vind og snø. Alldeles :flekke: .

Ser for meg lille Martine som går rundt og gnager på ting....søøøøøte lille gnagerjenta!

Stooooooooor gigagklem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou
Ja, der er det mye flott, men jeg synes det er vanskelig å finne rett str. og ikke minst vite kvaliteten på stoffet

Ja ,det er litt risky,men jeg har blitt en proff nettshopper ,jeg nå- sender glatt tilbake det som ikke faller i smak,og returer og klager har jeg aldri hatt noe problem med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Heeeeelg!!!!! Planer?

Super-pusla er blitt trist-liten-jente-pusla for en liten stund, men i morra skal jeg være super-pusla igjen altså :smilorange: .

*neida,dette er ikke sjokolade, det er bare garnityr*  :sjarmor:

Jupp, sånn er det altså. Genialt ikke sant??

:kgblunk:

Ha en nydelig helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minikorreksjon: Ikke ALLE operaoppførelser gjøres med symfoniorkesteret, kun enkelte.

Gleder meg til å høre referat fra prøvesangen. Den blir jo ikke sånn superskummel som enkelte opptaksprøver KAN bli.

Bare gled deg og åpne nebbet når du skal! Da går det deg godt (og du vil leve lenge i koret)!

Jeg vil også nettshoppe, men er ubemidlet grunnet kraftig bryllupsbudsjettsprekk :forvirret:

Fikk syk trang til øl, men har ikke. Valget falt derfor på sprudlevin, en restflaske etter nyttårsaften. Den passer godt til oster og kjeks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...