Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou
..og Cata????? *furte* :sur:

Men jeg skal tilgi deg, siden du har vært innom dagboka mi :) .

Pesing som hval på hurtigtur skyldes bare at du er i ferd med å tilpasse deg det våte element etter alt regnet som har deiset ned over trøndelag. Har du sjekket Pinny og sett etter om hun har begynt å utvikle gjeller???

OG Cata :hjerte:, selvsagt. Det gikk bare litt fort.... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Har ikke sjekka gjellestatusen til Pinny...men hun klarer å ha den rosa lekeelefanten i munnen hele tida og puste samtidig, så jeg lurer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sjekka gjellestatusen til Pinny...men hun klarer å ha den rosa lekeelefanten i munnen hele tida og puste samtidig, så jeg lurer....

Det må være den ultimate gjellesjekken. Du er i ferd med å få FiskePinny :overrasket: .

*ser for meg skjellet undervannshund*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Det må være den ultimate gjellesjekken. Du er i ferd med å få FiskePinny :overrasket: .

*ser for meg skjellet undervannshund*

:hoho::hoho::hoho: Fiskepinny! Det er dagens! :hoho:

Kommer garantert til å drømme om skjellete undervannshund i natt....:hoho:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiskepinny :hoho:

Måtte bare le høyt nå, for jeg fikk et merkelig bilde inni hodet mitt av en hårete fiskepinne :overrasket::ler::ler:

Sitter her og gruer meg til helgen for da skal mannen reise vekk, og jeg er så fryktelig husredd. Har jo ingen reel grunn til å være redd da men det hjelper lite når alle lyder blir til de mest skremmende ting oppi hodet mitt!

Kanskje jeg kan låne Pinny i helga!? :sjarmor:

Ha en fin torsdag vennen min!

Stor klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Åff kørs kan du få låne Pinny i helga! Jeg stikker ned på posten og sender henne med en gang- ekspress! ;)

Fælt å være husredd! Jeg har det sånn at jeg får "vibber" av enkelte hus, og det er noen som jeg overhode ikke klarer å være i, av en eller annen grunn. Merkelig,men ekkelt og plagsomt. Sender nedover en liten kosenisse også, som kan passe på deg i helga, vi har nemlig huset fult av dem. :sjenert:

:klem:

Pinny er fortsatt like hårete, uten antydning til skjell! Men hun kjeder seg nok en smule, det er sikkert.Vi har nemlig bare gått en kort tur foreløbig, og IKKE LEKT(!!!), så denne dagen er foreløbig ikke helt etter Pinnykrav.

Har planer om støvsuging,og å IKKE bli sittende å se urteite serier som "Days of our lives" og lignende.Så nemlig en episode i går, og det var alldeles skrekkelig! En skinnjakkefyr med verdens mest usannsynlige ansikstuttrykk som gikk rundt og var skummel,og en skaphomse på bisarrt jobbintervju,blant annet.Skremmende serie!

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja den serien er virkelig skremmende. De som skriver den har jammen sykere fantasi enn meg de på det mest husredde.............og det sier litt altså! Skjønner bare ikke hvordan de finner på alt sammen jeg! Har sett på det innimellom og blir like forundret hver gang! :overrasket:

Tusen takk for at jeg får låne Pinny, gleder meg til å se i posten i morgen :sjarmor: Der regner jeg med å finne regninger og 1 stk innpakket Pinny - TOPPERS :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der regner jeg med å finne regninger og 1 stk innpakket Pinny - TOPPERS :sjarmor:

Er du sikker på at det er innpakket Pinny? Hva om lillelou ikke har hjerte til å sende Pinny fra seg? Da kan du risikere at det som spretter ut er en lodden fiskepinne.....!!!! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou
Er du sikker på at det er innpakket Pinny? Hva om lillelou ikke har hjerte til å sende Pinny fra seg? Da kan du risikere at det som spretter ut er en lodden fiskepinne.....!!!! :overrasket:

hysssssssj....kanskje hun ikke ser forskjell? :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
:Nikke: til at Days of our lives er gørr

Alldeles gruuuuusomt! Så du episoden i går....da de brukte hele greia på å si setninga "Jack is homosexual".....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallais! Vil du låne 1 stk algebefengt gullfiskbolle for å putte Pinny oppi? Kunne jo vært nydelig med en hundebolle i stua?

Og da er vi inne på at jeg ikke har tid til å sitte her. Huset ser ikke uuuut! Dessuten må jeg ta solarium og pugge opera. Gullfiskbollen får vente. Tror jeg har lest et sted at fiskene trives best når det ikke er for rent og pent i bollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiiii, stakar lille Pinny. Kan ikke leke med ball i bolle, så det tilbudet må du ikke finne på å takke ja til, lillelou. *ser for meg sammentrøkt hund-i-bolle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neiiiii, stakar lille Pinny. Kan ikke leke med ball i bolle, så det tilbudet må du ikke finne på å takke ja til, lillelou. *ser for meg sammentrøkt hund-i-bolle*

Hun skulle i så fall ikke være sammentrøkt, men svømme glad omkring der nede MED ballen og lekeelefanten sin, lykkelig for sine nye gjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:hoho: Så først for meg sammentrøkt-Pinny og så plaskePinny etterpå, og ingen av dem så noe mindre enn hysterisk morsomme ut...

:sjenert:

Meeeen...jeg tror jeg skal spare henne for begge deler! :sjarmor:

Jeg er nemlig en SNILL hundemamma!

HAr vært og tilbrakt kvalitetstid på Obs bygg. Suttan tuttan, det var kjedelig! Og med meg var selvsagt MANN som gikk rundt og tok på forskjellige sager og flisekuttere og var helt blank i øynene....etterpå tilbrakte vi en god stund i frøhylla, og så dro vi IKKE på IKEA, til tross for plan om det! :sur:

Argh,MANN, du skylder meg, big time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...