Fjellrypa Skrevet 6. november 2006 #2241 Skrevet 6. november 2006 Balltrening er skikkelig effektivt! Vi fikk oss sånn ball for en måneds tid siden, og jeg oppdager stadig nye varianter. For øvrig: jeg vil også ha ny kjole og se fin ut! Men jeg har ikke lyst til å bruke mye penger på det, siden den blir veldig ubrukelig etter nyttår. Og så har jeg ikke sett en eneste pen gravid-kjole enda.
Gjest lillelou Skrevet 7. november 2006 #2243 Skrevet 7. november 2006 Hallo,folkens! Her er det jammen meg ei lita stund siden jeg var sist-gårsdagen ble så hektisk at jeg rett og slett ikke hadde overskudd til å stikke innom.Men i dag.... Tusen takk for kompliment og fine hilsener,dere er bare så skjønne. Jeg er ennå litt i ørska,for jeg sov helt elendig i natt, på grunn av stormen,og klokka 0700,da jeg endelig sovna igjen,etter å ha vært ute og redda tørkestativet,så var det bare så vidt jeg våkna igjen.Ekle greier. I dag jobber jeg seint (1600-2000),men det gjør ingenting, for O skal på en eller annen "hurra,nå er vi ferdige med dette bygget"-middag med påfølgende barrunde.Lurer på hva jeg egentlig får hjem seint i kveld en gang.
Charmina Skrevet 7. november 2006 #2244 Skrevet 7. november 2006 Bare innom med en klem i all hast - er snylta igjen og vil ikke smitte deg. Og så værker hele skrotten så jeg bare slenger meg på sofaen igjen! Glad i deg vennen min
Gjest lillelou Skrevet 7. november 2006 #2245 Skrevet 7. november 2006 hei, søta! Uffda,dårlig nå igjen? Ikke noe gøy! Håper du har masse snille hjelpebakterier som dreper de slemme og får deg fort på beina igjen! Nå er jeg ferdig på jobb,har gått en tur med Pinny,og skal snart sette meg ned med litt kveldsmiddagsmat og "Grey's Anatomy".Jeg elsker den serien. Olav er ute sammen med noen jobbfolk,men det skkrav jeg kanskje tidligere i kveld? :klø: Jaja. En fin ting er at det er bart nå,så da får jeg sykla litt mer før vinteren ugjenkallelig er her igjen.Da får jeg skaffe meg akebrett i stedet.
Gjest Svimle Skrevet 7. november 2006 #2246 Skrevet 7. november 2006 Hæi snuppi! Hvordan er føret? Skikkelig storm dere har hatt da, som stikker avgårde med tørkestativ og greier! (i alle fall nesten). Må være forsiktig når du beveger deg ut, vettu, LILLElou, så ikke stormen flyr deg avgårde!
Gjest lillelou Skrevet 9. november 2006 #2247 Skrevet 9. november 2006 hallo,du Svimle! I går var føret helt glimrende,men nå har det blitt f****føre igjen. Fyttigrisen,sier jeg bare! Heldigvis har vinden løyet,så jeg risikerer ikke å blåse på havet lenger. Unngår å ha med paraply,for sikkerhets skyld. Nei,jeg skal bare sitte inne...eller skal jeg det? I teorien skal jeg ihvertfall avgårde på heftig gåtur med Pinny.Får se hva formen tilsier etter at jeg har trøkka i meg min heftige gressenkemiddag.
Gjest Svimle Skrevet 14. november 2006 #2249 Skrevet 14. november 2006 Neineinei, hva er dette da? Langt nede på side 2! *putte en kinaputt under dagboka og skyter den til værs* :kys_2:
Gjest lillelou Skrevet 16. november 2006 #2250 Skrevet 16. november 2006 hei,jenter! Nå er jeg her og hilser på meg sjøl igjen. Er så full rulle denne uka at jeg har ikke sjangs til å komme rundt i dagbøkene-og de timene jeg har fri må prioriteres til hund,mann husarbeid,og så videre,og så videre.... Men jeg tenker på dere rett som det er. Nå er jeg skikkelig SLITEN, for jeg har jobbet langkveld alene (1400-2015), og det er ganske tøft når det er mye kunder og "trøkk".Men det gikk nå bra. Nå skal jeg lage ostekake til søsterbursdagen i morgen,og så skal jeg knøøøø meg under dyna.Og hvilken bok er det jeg har med meg? Jo,boka jeg sverget aldri å lese: Da Vinci-koden. Den ble så utrolig hypa,og vi har solgt så vanvittig mye av den at jeg ble helt spylei av hele Dan (Føkkings) Brown,men akkurat nå trenger jeg fullstendig kravløs underholdning. Bring'em on,sier jeg bare. ...i tillegg en bok om den italienske mafiaen,bare så det,så,bare.
-TeddyToria- Skrevet 16. november 2006 #2251 Skrevet 16. november 2006 med ønske om en strålende helg!
Gjest lillelou Skrevet 21. november 2006 #2252 Skrevet 21. november 2006 TeddyToria,så koselig med hilsen fra deg! Og så herlig se Jacobs søte fjes i boka. og Glow Er koselig å drive med "samlesing" av bøker.Det gjør vi også av og til.Men nå er O stort sett begravd i en julematkokebok han fikk av meg i førjulsgave,så "eneleser" vi enn så lenge. Måtte tilbake til "vanligboka" igjen, siden vi ikke driver og heeelt tida, og det faktiske skjer ting rent utenom babyprosjektet. I natt drømte jeg at jeg var på date med Trond Giske! Huff,han var kos,men plutselig begynte han å spille piano og synge med pipete stemme,og da gikk jeg. Er herlig høstvær her i dag! Jeg og Pinny har starta dagen med turgåing og pinneleking, og det var alldeles herlig.Jeg savner ikke snøen i det heletatt!
Gjest lillelou Skrevet 21. november 2006 #2253 Skrevet 21. november 2006 Nei,jøkk,Glow, TG er ikke akkurat mitt bilde på drømmemann heller.Jeg har møtt han "live",og han ser egentlig ut som en fyrstikk med et litt artig hode på toppen.
Gjest Svimle Skrevet 21. november 2006 #2254 Skrevet 21. november 2006 Tusen takk for oppskriften, lillelou! Beksrivelsen din av TG var helt perfekt! Håper du har det bra. Vær forsiktig på f****føre, husk brodder!
Gjest Svimle Skrevet 25. november 2006 #2255 Skrevet 25. november 2006 *Binde lillelou fast til Pinny, og kaster en pinne til side 1* Sånn, der var du på plass på side 1 God helg!
Gjest Svimle Skrevet 29. november 2006 #2256 Skrevet 29. november 2006 LETTLAGET OG TRIVELIG FRUKTKAKE TIL JUL. 5 dl mel 4 egg 2 dl tørket frukt 1 ts salt 1 dl farin 4 ms (måleskjeer) sitronsaftnøtter 2 l Whisky Ta frem en mellomstor bolle Smak på whiskyen for å forsikre deg om at den er god. Hell den gjerne i et desilitermål og drikk. Repeteres. Sett på elvispen. Sjekk igjen whiskyen, om kvaliteten holder. Bland 1 dl smør i bollen, legg til 1 måleskje sukker og visp dette sammen. Sjekk om whiskyen står seg ved å helle innpå enda et desilitermål. Schteng av elvispen. Knekk to høner og schleng disse i bollen, sammen med all den tøjkede fjukten. Schett på elvispen igjen. Hvis den tøjkede fjukten setter seg fast i bollen, grav den ut. Smak deretter på whiskyen for å være sikker på at den fremdeles ikke har blitt schemt. Etterpå schal du schile 2 ss schalt, eller noe schånt... Det er forrestenikke schå nøye. Schekk whiskyen… hikk. Schil sitronsaften, legg til en matsche. Og så litt schukker, eller hva faen du måtte ha for hånden. Schmør ovnen. Vri kakeformen på 220 grader, ikke glem å schteng av elvispen. Schleng bollen ut av vinduet, og ssschekk så whiskyen igjen. Gå og legg deg. Hvem faen liker fruktkake, uanschett?
Cata Skrevet 29. november 2006 #2257 Skrevet 29. november 2006 Glitrende oppskrift. Den må prøves. (Men lurt å vente til lørdag, kanskje? :klø: )
Gjest Svimle Skrevet 2. desember 2006 #2258 Skrevet 2. desember 2006 Sjabla go kake *hikk* Anbefjalesch på det schterkestje!
Cata Skrevet 2. desember 2006 #2259 Skrevet 2. desember 2006 Men lillelou da, du må ikke svikte oss her inne kan du skjønne, selv om du kanskje oppholder deg mye i den andre boka . Ha en fin lørdag.
Gjest lillelou Skrevet 2. desember 2006 #2260 Skrevet 2. desember 2006 Nååååå er heg (en blanding av "hun" og "jeg" ) heeeeeeer!!!! Og jeg skal prøve å oppdatere hyppigere i tida framover. Den kaka hørtes alldeles glimrende ut forresten,Svimle. Har en rolig lørdag i heimen.Fikk adventskalender i posten fra en venninne (vi lager til hverandre), og har kost meg masse med å åpne to luker. Evigheter siden sist jeg hadde advendtskalender,gitt! I kveld skal vi spise deilig biff med ovnsstekte potetbåter,stekte cherrytomater og broccoli,samt bearnaisesaus.Rakk ikke polet,så da blir det Dahls julebrus som drikke i stedet for rødvin. Men etterpå skal vi ha epletoddy,og der er det en dråpe vaniljevodka eller to....Desserten er forresten fantastisk sjokoladekake fra et lite franske bakeri her i byen. Håper alle har en koselig kveld!
Anbefalte innlegg