Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

* mor,far og gutt,4 år gammel,som fortsatt fikk morsmelk. Morens "hovedidè" var at hun fortsatt ammet gutten for å kunne ha melk når de hentet sin nye doptivdatter i Kina,siden moren mente at det burde hun få,ettersom det var bra for "alt".

:overrasket::overrasket::overrasket::overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Ja ikke sant. :sjenert:

Det verste var allikevel de to jentene som gledet seg til de ble voksne og fikk melk i puppene,"for da kan vi amme oss selv". :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant.  :sjenert:

Det verste var allikevel de to jentene som gledet seg til de ble voksne og fikk melk i puppene,"for da kan vi amme oss selv".  :kvalm:

Det blir vel heller vanskelig..... *ser for meg grassat kink i nakken eller "big boobies"*

Men forhåpentlig får de litt vett før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Grøss og grøss! *ser for meg jentene som voksne,med verdens største pupper,og hodet en merkelig vinkel.... :overrasket:

Er hjemme idag,jeg. Er fortsatt litt slått ut etter hurtiginfluensaen,og har ikke engang energi til å drepe ei fruktflue.Håper det tar seg opp utover dagen,siden jeg eeegentlig har lovt søsterfrø middag og skillingsboller i dag.Har jeg tatt meg vann over hodet?Montro...

Svigerfrøet har henta Pinny,det var snillt av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du vil ha hund,Fjellrypa, det er utvilsomt både gøy,koselig og et stort privilegium å få ha et så nært forhold til et dyr som det blir når man har hund. :) Har dere bestemt dere for noen rase? Jakthund?  ;)

Her har det vært lange og intense forhandlinger, helt til Ørnen ble litt full og sentimental en kveld og jeg fikk det som jeg ville! :sjarmor: Det blir nok en strihåret vorsther. Det er en robust hund som tåler mye tur, trekker bra og kan jakte på små og store pip-piper.

Ørnen ville vel helst hatt en malamut eller husky, men da får han passe på å ikke love mer enn han har lyst til å holde neste gang! :ler: Uansett, det viktigste for oss begge to er en hund som kan være med oss på det som er av turer, og det får vi med en vorsther også. Så får vi se om ikke hund nr to blir en polarhund. Den tid, den sorg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Full og sentimental er bra. :sjarmor: Vorsthere er fine hunder :) Liker dem bedre enn settere.

Polarhunder har jeg ikke hatt så mye med å gjøre,men møtte en gang en malamute,og den var schvæææær.Nesten kjempeulv.Men den var en vennlig bamse.da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Sånn,nå har jeg satt en kjempestor hvetedeig. Problemet er ikke å hive ingrediensene oppi kjøkkenmaskina,dèt er lett som en plett,men å kjevle og elte er litt andre greier akkurat i dag. Jaja,ikkeno stress,jeg kan jo ta små pauser underveis,så det,så. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu lille lou :ler: det rimet jo litt da :Hehe:

Det var ikke mye jeg så av den amme dokumentaren, men det jeg så holdt i lange baner altså :overrasket:

Jeg bare fatter ikke hva som foregår oppi hodene til enkelte jeg. Det blir jo som om jeg skulle ammet Henrik nå som er 8 år :overrasket::overrasket::overrasket:

Hærregud sier nå jeg.

Det er kjempekos å amme en liten baby, men fy søren om jeg hadde ammet så store unger. Når jeg så den digre jenta ligge oppi senga med moren for å få melk ble jeg nesten dårlig. :sjokkert:

Ha en god natt da vennen. Håper du er bedre.

Stor klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:klem: :klem: så snille dere er som dytter meg opp på side 1 igjen! :kyss::kose:

Har ikke hatt et så forferdelig spennende liv de siste dagene (med unntak av et par minutter under testing i går...),men fint har jeg det. :)

Storkoste meg på jobben-hun som jeg jobber sammen med er bare topp, jeg trives så godt der,kunne vært der i 30 år ,tror jeg.

Og surt og regnete og kaldt har det også blitt. Heldigvis fikk jeg pakke i posten i dag-en rooosa linkjole,som bare var så fin. Følte meg skikkelig som om jeg var tatt ut av "Fanny och Alexander" i den,for den er litt sånn "begynnelsen av 1900tallet-aktig".

Og nååå er jeg en liten tulling som sitter og venter på la redoutesalget. Blir sikkert håpløst å få fatt i noe,men skulle gjerne ha flere ullplagg (Frossenpinn?Jeg?) og en liten samling med ting til O.Sko til 350,for eksempel...jaja,får se hva som skjer.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Huy! Nå er jeg nesten utkjørt :ler: Har vært shoppeheltinne,og skaffa klær til både meg og min ridder. :sjarmor:

Jeg er så slækk at jeg gidder ikke å legge ut linkene til hans ting,men det ble et par svartevintersko,en v-halset svart ullgenser og ei kul svart skjorte. Han liker visst svart. :ler:

Men her er mine ting ;

:ler:

denne kjolen

og denne,men i svart

denne,i sort

og denne genseren

:sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Hey! :sjarmor:

Ja,ble ganske fornøyd. Så får vi se om bestillinga får stå,eller om jeg sletter en ting eller to. :)

Mest fornøyd med at O fikk fatt i fine ting.

*uselvisk og snill som et lam* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hey! Jeg sklir ned på side to lett som ingenting,jo! Bæsj! Men kanskje det er på side to de virkelige kulingene holder til? Godt mulig,sier jeg bare. :sjarmor:

I natt drømte jeg at det plutselig var blitt 2.desember,og det var jo egentlig en litt ubehagelig drøm,men så våkna jeg jo,da,og oppdaga at dèt heldigvis ikke var sant. Sikkert bare jeg som blir påvirka av alt julesnakket på jobben for tida.Blir fort sånn når vi driver og får inn julevarer hele tida. ;)

Men NÅ skal jeg ta den lille ulven Pinny med på tisserunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...