pusla Skrevet 19. oktober 2006 #2161 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det kan jeg vel leve med, Sunnis, det er jo tross alt ikke min dagbok (ikke din heller faktisk, men jeg kan se stort på det siden jeg er i perlehumør om dagen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 19. oktober 2006 #2162 Del Skrevet 19. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 19. oktober 2006 #2163 Del Skrevet 19. oktober 2006 Dere er morsomme. Nå er det leggetid for både lou og durt. Sov dritdårlig i natt (det blåste sånn,og jeg var så spent), så nå er jeg trøtt som en dupp. Skal ta med meg en stk.søt O også,og så skal vi krølle oss inntil hverandre. Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. oktober 2006 #2164 Del Skrevet 19. oktober 2006 Skal ta med meg en stk.søt O også,og så skal vi krølle oss inntil hverandre. ← Bare gni det inn du, min O er på nattevakt han . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 20. oktober 2006 #2165 Del Skrevet 20. oktober 2006 Håper O'en din har kommet vel hjem nå,pusla. Jeg har feber! Og jeg må på jobb! Men klokka 12 kommer hun som skal ha ettermiddagsvakta,og kort etter det drar jeg rett og slett hjem og legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 20. oktober 2006 #2166 Del Skrevet 20. oktober 2006 God bedrings!! Favorittprogrammet kommer på tvnorge, søndag kl 20: "Jeg ammer min syvåring" Watch and weep..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. oktober 2006 #2167 Del Skrevet 20. oktober 2006 God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 20. oktober 2006 #2168 Del Skrevet 20. oktober 2006 Håper formen er bedre Her sitter jeg og har veeeeldig lyst på rødvin, men vi har ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. oktober 2006 #2169 Del Skrevet 20. oktober 2006 Innom og ønsker godjenta en skikkelig deilig helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. oktober 2006 #2170 Del Skrevet 21. oktober 2006 <-----klemmer forsiiiktig sånn at jeg ikke smitter dere. Nå har jeg sovet i ett døgn.Det var det som skulle til,for nå føler jeg meg myyye bedre.I går var jeg omtrent ikke-eksisterende,nemlig. Fikk fine kompilmenter fra kunder,som f.eks "guuud,så bleik du er" og "du ser helt fæl ut" og "skaff deg hjelp". Er fortsatt ikke frisk,men har ikke tusen i feber og riktig så vondt i hodet lenger.Ananasbrus hjelper godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2006 #2171 Del Skrevet 22. oktober 2006 lillelou is back,and she's aliiiiiiiive! Endelig har jeg karret meg ut av elendighetens favn. Er fortsatt gaaanske slapp og deilig,men det hjalp i bøttevis med snill O som dro til søndagsbakeren og kjøpte ferskt brød til frokost.Selv om jeg ble sliten etter et halvt horn. Nå skal jeg prøve meg på en dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. oktober 2006 #2172 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg vil også ha søndagsbaker Jeg vil jeg vil jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2006 #2173 Del Skrevet 22. oktober 2006 Klarer desverre ikke å trylle fram noen søndagsbaker,men en kan du da få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 22. oktober 2006 #2174 Del Skrevet 22. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2006 #2175 Del Skrevet 22. oktober 2006 tuttelitu,Sunnis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2006 #2176 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hihi,nå har jeg lest en ny amme-tråd,og merkelig nok ( ) dukker det alltid opp en eller annen gjesteskrulling med sterke synspunkter på amming fram til konfirmasjonsalder.Morsomt med en liten fanatiker i ny og ne,og så utroper de seg selv til omtrent Perfekte Mødre,og det er ganske morsomt. Tror ikke jeg hadde syntes det hadde vært spesielt koselige minner hvis jeg huska at mamma kom springende etter meg med puppen da jeg var 7,heller traumatiserende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. oktober 2006 #2177 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har ikke vært i den tråden, men jeg leste den forrige. Skjønner ikke hvordan de kan få det til å være så kos med den amminga til ungene nesten er tenåringer. Da jeg var 7 så var det jo pyton å bli beskyldt for å være barnslig..... Tror ikke det er særlig annerledes nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2006 #2178 Del Skrevet 22. oktober 2006 Den tråden er i ferd med å ta av nå,Cata.Var 23 brukere der da jeg var inne sist. Må innrømme at jeg ble både litt sjokkert og kvalm av den dokumentaren.Sterkest kost var utvilsomt hun som amma jenta som var nesten 8, det var alldeles groteskt. Men nå :Åndenes makt! ...hvis jeg tør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 22. oktober 2006 #2179 Del Skrevet 22. oktober 2006 Fortell litt fra dokumentaren. Her sitter vi med fotballkamp nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. oktober 2006 #2180 Del Skrevet 22. oktober 2006 Okkey,here goes: Det var fokus på tre familier,og ei dame som jobbet for noe tilsvarende Ammehjelpen. *den ene familien bestod av mor,far,datter 12, som var avvent,og datter på snart 8 som fortsatt fikk melk. Både moren og faren mente det var såååååå naturlig og at jenta skulle få bestemme selv når hun skulle slutte.Faren fikk også en slurk innimellom. Ifølge begge døtrene var morsmelk "tusen ganger bedre enn mango og meloner". De var begge to rimelig besatte av bryster,slik jeg så det,og likte ikke at mora gikk med bh,fordi de så på brystene som "sin eiendom". * familie bestående av mor,far,to halvstore barn (fikk ikke fatt i alderen) og tvillinger (gutt og jente) på to. Moren ammet barna når og hvor de ville,opptil 20 ganger i døgnet,og samværet med mann og de andre to barna var nooooe redusert,kan man si,ettersom de to tvillingene hang på henne og skulle ha pupp omtrent hele tida. Her klarte de til slutt å få avvent barna,til resten av familiens store lettelse og glede. * mor,far og gutt,4 år gammel,som fortsatt fikk morsmelk. Morens "hovedidè" var at hun fortsatt ammet gutten for å kunne ha melk når de hentet sin nye doptivdatter i Kina,siden moren mente at det burde hun få,ettersom det var bra for "alt". * ung kvinne med barn på nesten 2,som hjalp og motiverte nybakte mødre til å amme. De hadde grupper som nesten demonstrativt gikk rundt og ammet på alle tenkelige og utenkelige plasser for å få amming til å framstå som naturlig. Litt vel mye innimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg