Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Ja,Glow,det var mye glorete drit på IKEA. Mye gusjne plastpyntdingser som ga meg vibber tilbake til mine lystige juler tidlig på 80tallet (da eeeelsket jeg glorete plastpynt,da!). Fant bare en type juletrekuler (røde,i glass,med hvite triper på) og noen røde glassfugler med svart mønster,som jeg kunne tenkt meg. Lysende nisser blir litt for grotesk...for ikke å snakke om gigantiske englefjes-lys i sterke rød-og grønnfarger...tenk så groteskt det blir seende ut når ansiktet er brent bort og bare vingene står igjen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de fått julepynten ut der allerede :overrasket: Sukk det går så fort dette her!

Innom og klemser litt i denne boka også før jeg stuper i seng :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:klem: tilbake.Alltid godt å komme i boka og finne Charmisklemser. :)

Nå har har jeg vært på sykehuset med durten! Og jeg som hadde utstyrt meg med bok og trodde jeg måtte vente leeeenge: Den gang ei. Fem minutter fra jeg meldte meg til jeg ble ropt opp,og fem minutter etter det igjen var jeg ferdig. :)

Durten skal definitivt opereres bort,og jeg blir sendt til Orkanger. De sier det er noen mnd. å vente,men så lenge noe SKJER skal jeg være fornøyd.Durt,dine dager er talte! :sjarmor:

Etterpå vasa jeg litt rundt i byen før jeg kjøpte noe mat og satte nesa hjemover. Så nå sitter jeg og koser meg med sylta chilier,oliven,fetaost,litt pølse og tyrkisk brød.Namnam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,durt,nå skal du døøøøø! :sjarmor:

Var skikkelig ekkelt da de undersøkte det lille svinet,trykte hardt og brettet ut så den begynte å blø. For en liten drit. :frustrert:

Heldigvis har jeg en finfin hund til å trøste meg. :hjerte:

Og snart kommer Faren til Mine Framtidige Barn hjem også. :sjarmor: Blir restemat i dag. I går hadde vi hurtiglasagne (koker susen mye kortere og mildner med fløte :sjenert: ), så i dag blir det "hurtig-gugg i kasserolle med ekstra fløte og tomatpurè" . :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Oooooh....huuuu.....sikkert en herlig opplevelse. :ironi::ler:

Må være herlig å få lagt sånt svineri bak seg. Jeg prøvde å pumpe dem for info (det var ikke mindre enn to leger) om hvor vidt de kom til å sy eller det måtte være åpent,men det visste de ikke noe om før etter operasjonen. Håper inderlig de kan snørpe sammen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillelou: kan du si fra til meg når dere er ferdig med sånne ekle temaer som durter med gørr og blod, og andre ekle ting fra avisen.

(du kan f.eks. si fra ved å stikke innom dagboka mi og lese siste nytt, for jeg bare dør etter at flest mulig får det med seg ;) ) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: Ikke vær lei deg for at det ikke blir mer blod og gørr akkurat nå,Sunnis. Vi skal nok saktens få tatt det igjen. :sjarmor:  :klem:

:ler: Regner virkelig med det ja, lillelou

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi skal ikke gørre mere...................

............................

..........................

........................

......................

....................

..................

................

..............

............

..........

.........

........

.......

......

.....

....

...

..

.

.........................................

.............. i dag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...