Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou
Har du lyst til å dele den oppskriften på whiskykaken, lillelou? :sjenert:

Jeg skal finne oppskriften,men jeg er redd for at jeg har gjemt den godt bort.Minn meg på det hvis den ikke dukker opp innen en uke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, kan jeg få oppskriften på denne? Jeg laget en slik fruktkake med cognac for flere år siden, den var nyyydelig! Og ikke pokker om jeg finner oppskriften  :sur:

Sånn, så har jeg kuppet dagboka til lillelou i dag  :sjarmor:

Oppskrift skal bli! Jeg må bare få lett litt rundt omkring i oppskrifts-haugen min... Tror nok min kake er en litt enklere variant av lillelou sin, så jeg er spent på å se hvordan den ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Okei....vi har bestemt oss for å la det stå til. Med en inntekt på 600 000 til sammen (det er jeg som har mikroinntekt,han har 500 000....) så burde det jo gå bra å få barn,eller hva tror dere? Ikke har vi noe videre lån hellerså dermed.....

*trommevirvler*

puledagboka er et faktum! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Now's as good a time as any. :sjarmor: Dessuten er jeg jo faktisk 30,og yngre blir jeg ikke.O blir 40 neste år,men vi er skikkelig barnslige,så satte promper av noen foreldre får ungen ikke.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nå pusher jei meiselv opp fra side 2. Å hvis noen lurer litt på hvorfor i fuleknatten jei skriver så skrekkeli feil,så er det rett å slett fordi tasten som kommer etter "f" på tastaturet ikke funker,plutseli.Superkult. :ironi::ler:

Har hatt en laaaan å anske travel da på jobb (errehud ,for noen setniner det blir hihi).Men nå skal O mekke mat-det blir indrefilèt med sopp o andre snaddersaker. :sjarmor: .Tror til o med at han har planer om dessert. :sikle:

Har kjøpt dvd-boksen "det var en gang (oi,nå funker tasten!) et menneske",og nå har vi kost oss med de to første episodene.Det var yndlingsbarnetven min da jeg var liten,og det er fortsatt like morsomt! :hoppe:

Håper alle har en deilig lørdagskveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var da fryktelig så fiiiiintrøndersk det ble uten den tasten ved siden av F :ler: .

Det var en gang et menneske, sa du? Jeg vil også seeeeeee. Gamle Mester er så søøøøøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,ikke sant,Cata? :ler: Da jeg leste gjennom innlegget,oste det unektelig litt av Øvre Singsaker. :ler:

Gamle Mester er kjempesøt. Nå har han dødd for første gang (som neanderthalermenneske) og det var nesten litt trist. Gleder meg til å se mer. :)

Holder på å fordøye O's glimrende middag-indrefilet med kantarell-og gressløkkompott,ovnsbakte mandelpoteter og cherrytomater i en eller annen fantstisk blanding han ikke vil avsløre,og med en deeeilig rødvin til.Vi ble så mette at desserten (sjokoladepannacotta) får vente til i morgen. :sjenert:

Deilig stemning i heimen,med 1000 tente lys,og ikke et tvprogram i sikte. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med pulebok :hoppe::hoppe::sjarmor:

Ja for det er vell ikke en skrivefeil og at det egentlig er julebok du har åpnet håper jeg :Hehe::Hehe::Hehe:

Her er det fremdeles tette bihuler, febersyke snørrunger og i det hele tatt. Så her blir det nok mer jul enn pul for å si det sånn............................ :sjenert::grine:

Ha en fin lørdag min skjønne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:kyss: takk,Charmis!

Det er på tide nå,syns du ikke? ;)

Pule er et ord jeg aldri bruker....og jeg tror jeg kan telle på èn hånd hvor ofte jeg har sagt det høyt de siste årene,men som dagboktittel syns jeg det funker som krutt. :sjarmor: Jeg sier det som det er,punktum. :sjarmor:

Leit at sykdommen fortsatt herjer i ditt hus,da. Håper neste uke bringer med seg kraftig tilfriskning på alle hold. Men høsten er desverre typisk sykdomstid,da. :klem:

Nå er det på tide å hoppe i køya. En søøøt og litt lettlurt fyr henger rett bak meg. :sjarmor:

Natta! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Og :kyss: på du, Charmisen! :klem:

Husets Handy Helt driver og røsker ned sponplatene på gjesterommet. Er så herlig å føle at man bor sammen med mr.Fix-it, selv om det ikke er noe han gjør hver dag. :sjarmor:

Men nå kaller vaskemaskinen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Hmmm...har nå spist en liten pizza og ti-femten operamint,og kjenner at jeg er litt kvalm....kan jeg være gravid,mon tro? ;)

*skynde seg til gravidforumet for å lage tråd om saken* :sjarmor:

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg finner ikke oppskrifta!!!!!  :sur:  :sur:  :sur:  :grine:

Skal leite litt til før jeg gir meg,og må be om å få den på nytt.  :)

Akkurat det samme er status på min fruktkake-oppskrift.

Gratulerer med ny dagbok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler: Hallais,snupper.

Åfy så trøtt jeg er! Jeg har sittet i hele dag og priset varer og passa kassen (med unntak av de 10 min. da jeg sykla ut for å få fatt i salat til lunsj) og det var utrolig tung luft der inne,så vi ble både trøtte og fnisete på èn gang. Herlig.

Så nå har jeg gått luftings med Pinny,og vi venter på at O skal knø seg hjemover. Søster kommer i kveld for å spise grøt og drikke kakao (ikke sammen), og det blir vel,som alltid,kos. Og så er det "Rome".Jeg har litt sansen for sånne historiske serier,og i forige episode spylte de jo en skikkelig nakenkjekkas med kaldt vann.Oppbyggelig som bare det. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...