pusla Skrevet 2. desember 2006 #2261 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg har akkurat tatt denne kjærlighetstesten på nrk og funnet ut at jeg er drømmekvinnen Så jeg har en koselig kveld . Hørtes ut som en kjempegod middag, litt misunnelig på desserten også. Kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. desember 2006 #2262 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) hallais,pusla! Jeg har også tatt testen,og gjett hva! Jeg fikk samme resultat som deg!Så da er vi begge drømmekvinnen! For et glimrende utgangspunkt for en lørdagskveld. ps: biffen ble supergod,perfekt rosa,deilig mør.Tilbehøret var også snaskens.Godt med et realt kjøttstykke innimellom. Desserten tar vi når hovedretten har sunket litt ned.... Endret 2. desember 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. desember 2006 #2263 Del Skrevet 2. desember 2006 Det var da det vi visste, ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. desember 2006 #2264 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg ble forretningspartneren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. desember 2006 #2265 Del Skrevet 2. desember 2006 Det var da det vi visste, ikke sant ← Nettop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. desember 2006 #2266 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg ble forretningspartneren ← Jeg er sikker på at du bare undervurderte deg selv da du svarte på testen,Cata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 2. desember 2006 #2267 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg og ble drømmekvinnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. desember 2006 #2268 Del Skrevet 2. desember 2006 *rusler beskjemmet ut av tråden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. desember 2006 #2269 Del Skrevet 2. desember 2006 Neeeeei,Cata,ikke gåååååå! *servere epletoddy* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. desember 2006 #2270 Del Skrevet 2. desember 2006 *løper tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. desember 2006 #2271 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg også ble Drømmekvinnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. desember 2006 #2272 Del Skrevet 4. desember 2006 Så heldige vi er som er drømmekvinner. Men akkurat det tror jeg ikke O syns 24/7, bestandig,nei. I morges følte jeg meg uggen og var skikkelig sytete og selvmedlidende.Innrullet i dyne og med tidenes pulesveis. Har ikke bestemt meg ang.den jobben ennå,men vi har tid til å la det bero til etter jul.Det er et konkret tilbud til meg,og ikke noe noen annen "stjeler" fra meg. Idèen min akkurat nå er jo å finne en jobb (kynisk nok) som er fast,sånn at jeg har krav på permisjonspenger når den tid kommer, så da er det ikke så superfarlig hva den jobben egentlig er.Jeg skal jo opp og fram her i verden etter hvert.Har bare hatt en litt kjip start. Nå er jeg sliten i hodet og kroppen-har styrt og ordnet masse på jobb i dag,og føler meg godt fornøyd med dagens innsats.Snart setter jeg igang med å mekke dagens pastamiddag. Pasta er forresten ukens gjenganger. I morgen eller onsdag blir det med kylling og andre lekkerheter.Og så er det snart torsdag og Oslooooshoppetuuuuur!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 4. desember 2006 #2273 Del Skrevet 4. desember 2006 ps: biffen ble supergod,perfekt rosa,deilig mør.Tilbehøret var også snaskens.Godt med et realt kjøttstykke innimellom. Desserten tar vi når hovedretten har sunket litt ned.... ← Misunnelig! Det høres nydelig ut! Ikke værst med jobbtilbud som det går an å tenke på i ro og mak. Litt luksus det. Er det noen mulighet til å få fast bokhandel-jobb, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. desember 2006 #2274 Del Skrevet 5. desember 2006 Det var godt,ja. Håper bokhandelen får fingeren ut nå nar de har fått kniven på strupen,så og si, for jeg trives jo skrekkelig godt,og har egentlig ikke det aller minste lyst til å slutte.Heldigvis har jeg etpar måneder igjen.Minimum. Hadde jeg vært skikkelig lur nå,så hadde jeg brukt disse fridagene til å bake julebakst (hvis jeg hadde vært en ordentlig traddis),men jeg har bestemt meg for følgend enår det gjelder julekaker: * de fleste sortene er egentlig litt oppskrytt * vi spiser ikke så mye av dem,men desto mer godt brød med ditto pålegg * tørre kaker som har ligget noen uker i boksen sin er ikke noe særlig Ergo flytter jeg kakbakinga MINST en uke fram i tid. Eneste jeg har gjort er å bake den berømmelige Christmas caken. Foreløbig bare daffer jeg rundt,men skal snart ta meg sammen og få gjort noe.Dagens prosjekt er klesvask.Må jo ha noe rent med seg når man skal på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 5. desember 2006 #2275 Del Skrevet 5. desember 2006 Pinny må være dypt deprimert nå når snøen lar vente på seg *stryker dakars Pinny* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2006 #2276 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg vil også ta testen Løper rett inn i nrk sine sider for å sjekke................................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2006 #2277 Del Skrevet 7. desember 2006 Ble drømmekvinne gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2006 #2278 Del Skrevet 7. desember 2006 pulesveis Det eneste jeg har fått i dag er vaske badet og doet sveis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 9. desember 2006 #2279 Del Skrevet 9. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 9. desember 2006 #2280 Del Skrevet 9. desember 2006 Hei loulille! Innom for å ønske deg goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg