Gjest lillelou Skrevet 26. oktober 2006 #2201 Del Skrevet 26. oktober 2006 Åååååå,Bustis! så kjekt å se deg i boka! Ikke sant det var fine kjoler?Jeg tror nok jeg er ganske kjoloman.Heldigvis et plagg som funker på min ukonvensjonelle figur. Men nå er det sluuuuut,nå er det fokus på julegavene jeg skal lage i stedet.Og de kan jeg desverre ikke snakke så altfor mye om,ettersom min venninne Hildegard suser rundt på forumet. Hildegard; Du skal få et strikkeskjerf! igjen Nå skal jeg koke meg litt fullkornspasta til lunsj.Vi har vært så utrolig dårlige på å lage ordentlig mat denne uka, dels fordi O har jobbet så mye,dels fordi...mnja,dels fordi jeg ikke vet helt. Men en ting jeg har fått perverst lyst på er faktisk et par dr.Martens.Leeeenge siden sist,og husker fortsatt hvor heftig jeg elsket dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 26. oktober 2006 #2202 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg elsker kjoler, men jeg synes det er så vanskelig å finne fine som passer fint over alt. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg tror jeg har ett ribbein for mye, eller noe sånn for jeg får aldri kjolene igjen over puppene, men jeg har små pupper, så det er veldig rart! Dessuten er shopping et herk. Man blir bare varm og svett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 26. oktober 2006 #2203 Del Skrevet 26. oktober 2006 Først skjønte jeg ikke hva du mente når du sa du ville ha en Dr.Martens. Jeg trodde du var veldig fornøyd med O. Men etterpå skjønte jeg. Og jeg forstår deg godt. De er herlige, men jeg har heller ikke hatt noen på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. oktober 2006 #2204 Del Skrevet 26. oktober 2006 Først skjønte jeg ikke hva du mente når du sa du ville ha en Dr.Martens. Jeg trodde du var veldig fornøyd med O. Men etterpå skjønte jeg. Og jeg forstår deg godt. De er herlige, men jeg har heller ikke hatt noen på en stund. ← Jeg vil ikke ha dr.Martens *latterkrampe* :hoho: Er veldig godt fornøyd med O,jeg,altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. oktober 2006 #2205 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg elsker kjoler, men jeg synes det er så vanskelig å finne fine som passer fint over alt. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg tror jeg har ett ribbein for mye, eller noe sånn for jeg får aldri kjolene igjen over puppene, men jeg har små pupper, så det er veldig rart! Dessuten er shopping et herk. Man blir bare varm og svett. ← Ja,ikke sant det fins mye rart i passformer? Tror det er bittesmå,kvinnehatende menn som sitter rundt omkring og finner på onde kjoleregler,bare for å plage oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 26. oktober 2006 #2206 Del Skrevet 26. oktober 2006 Haha. Ja! Jeg tror det er akkurat slik det er. Du er så søt Lillelou. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. oktober 2006 #2207 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ja,ikke sant det fins mye rart i passformer? Tror det er bittesmå,kvinnehatende menn som sitter rundt omkring og finner på onde kjoleregler,bare for å plage oss. ← Støtter den! Jeg kan ikke gå inn i noe prøverom og prøve kjoler for jeg holder på å le meg ihjel hver gang. (Kjøpt dongeribukse til 250, - i dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. oktober 2006 #2208 Del Skrevet 26. oktober 2006 Shopping? Jeg skjønner ikke hva dere prater om engang Her skal det fokuseres på julegaver, uselvisk og jule-åndete som jeg er (og jeg jobber ikke i butikk med julevarer engang ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. oktober 2006 #2209 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har også shoppet i dag Men hvorfor er det bare ungene som får noe og ikke jeg Finner jo ikke en dritt som passer jo Og her er det iallefall ikke puppene som er i veien Men kom igjen når det gjelder hobby artikler - da er jeg konge på shopping Ha en god natt vennen PS: stilige klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 27. oktober 2006 #2210 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har du sett ut? Så gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. oktober 2006 #2211 Del Skrevet 27. oktober 2006 Støtter den! Jeg kan ikke gå inn i noe prøverom og prøve kjoler for jeg holder på å le meg ihjel hver gang. (Kjøpt dongeribukse til 250, - i dag ) ← Jeg skjønner følelsen veldig godt. <----medsøsterlig klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. oktober 2006 #2212 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har også shoppet i dag Men hvorfor er det bare ungene som får noe og ikke jeg Finner jo ikke en dritt som passer jo Og her er det iallefall ikke puppene som er i veien Men kom igjen når det gjelder hobby artikler - da er jeg konge på shopping Ha en god natt vennen PS: stilige klær ← Nei,som sagt,kjære Charmis,det er de før omtalte onde små gubbene som sitter og ødelegger moroa.Skikkelig små :evil: , det er det de er. Hobbyartikler er artig å shoppe,da. Selv om resultatene mine absolutt blir så som så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. oktober 2006 #2213 Del Skrevet 27. oktober 2006 Shopping? Jeg skjønner ikke hva dere prater om engang Her skal det fokuseres på julegaver, uselvisk og jule-åndete som jeg er (og jeg jobber ikke i butikk med julevarer engang ). ← pusla,passer denne på deg? Huff,nei,nå var jeg visst slem.Unnskyld. Flink du er som klarer å styre unna shoppingens fristelser.Jeg har visst tydelig bevist denne uka,at det ikke gjelder for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. oktober 2006 #2214 Del Skrevet 27. oktober 2006 Har du sett ut? Så gøy! ← Jaaaa,jeg har sett ut! Massemasse av det hvite stoffet! Kan tro Pinny er gal og tullete! Hun vil bare frese rundt i snøen og leke plog. Hva sier voffen deres til snøen,da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 27. oktober 2006 #2215 Del Skrevet 27. oktober 2006 Heldigvis var vi ute entur i går kveld da det bare var et par cm som dekket bakken, hvis ikke hadde han nok nektet plent i morges. Foreløbig vet han ikke om det er gøy, kaldt eller ekkelt, men det er nok morsomhetene som seirer til slutt. Han blir helt vill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. oktober 2006 #2216 Del Skrevet 27. oktober 2006 Han får det sikkert kjempartig ute i snøen etter hvert. Pinny ligger og furter, for jeg gidder ikke å gå ut og leke akkurat nå,og det har hun null forståelse for.Hun gir meg et blikk som bare roper "du er skikkelig,skikkelig sheeeeeeeeeedelig,mummis". Og hva er det egentlig med Kikki Sørum? Hvor kommer hun fra,og hvem har utropt henne til noen form for moteguru? Hun har jo verdens mest ensformige frisyre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. oktober 2006 #2217 Del Skrevet 27. oktober 2006 Venter på at O skal komme hjem fra jobb. Han kom seg ikke på jobb før 12,pga at han måtte bytte til vinterdekk først, så naturlig nok må han jobbe litt lenger. Men kjeeedelig å være alene likevel. Og Pinny vil fortsatt bare ut og leke. Har surfa rundt og kikka på mammaklær,av alle ting...og inne på blooming marvellous var det jo bare de mest uimotståelige babybilder i tillegg...blir helt krøllete i magen av sånt,jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. oktober 2006 #2218 Del Skrevet 27. oktober 2006 Mett og fornøyd og trøtt etter deilig takeawaymiddag. I morgen skal jeg : * kjøpe urtegugg til håret * prøve dr.Martens (nei,Bustis,jeg skal ikke på noen som heter dr.Martens ) * kjøpe ull/silkestillongs fra Janus på OBS Lade * få tatt i noe i kategorien "realt kjøttstykke" * støvsuge og tørke støv * ta en skikkelig dagbokrunde * lete en siste gang etter den hersens fruktkakeoppskrifta. Men nå skal jeg sløve videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. oktober 2006 #2219 Del Skrevet 28. oktober 2006 Mett og fornøyd og trøtt etter deilig takeawaymiddag. I morgen skal jeg : * kjøpe urtegugg til håret: ble ikke noe av,pga ukvemsordropende mann på butikktrapp... * prøve dr.Martens (nei,Bustis,jeg skal ikke på noen som heter dr.Martens ) : det gikk bra, fikk fiiine flashbacks til 90tallet. * kjøpe ull/silkestillongs fra Janus på OBS Lade : mission completed,den dekker nu mine lubne lår. * få tatt i noe i kategorien "realt kjøttstykke" : det gikk lett som en plett.I dag blir det biff til middag! * støvsuge og tørke støv : neeeeh...O har spredd seg utover hel stua med et ryddeprosjekt,så det får vi ta i morgen * ta en skikkelig dagbokrunde : har tatt en halv runde... * lete en siste gang etter den hersens fruktkakeoppskrifta. : mnja..noen hat stjålet den,tror jeg.Men gir giret èn siste gang! Men nå skal jeg sløve videre. ← Ble ikke mye sløving,derimot bytur,mathandling på OBS og så en tur til IKEA,for O trengte noen bokser til å oppbevare det viktige verktøyet sitt i. Og så fikk jeg fatt i prismer til å vinterpynte vinduene i stua med,og en fin kandelaber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 29. oktober 2006 #2220 Del Skrevet 29. oktober 2006 Om jeg kvasir? Ja, særlig når jeg norsk, hm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg