Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Nå er vi straks på vei for å se på kjooooler igjen! En litt tvilende O er med denne gangen,men jeg har lovet han at vio skal være RASKE. :ler:

Og så skal vi få fatt i lammesteik til i morra.Årets store lammemiddag. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: hei Sunnis

Gikk veldig fint hos Eva brud, og hun jeg snakket med var superhyggelig og hjelpsom. Nå har jeg befølt opptil flere Linea Raffaelli-kjoler,og en nyyydelig Pronoviaskjole som hun hadde inne. De får snart nye kjoler inn,og da skal jeg definitivt tilbake-hun hadde stor tro på meg både når det gjaldt LR og Pronovias,og det var så DEILIG at hun ikke automatisk gikk bort til "teltkjolene" bare fordi jeg ikke akkurat er str 36. Jeg likte både stedet og dama,og gleder meg villt til å dra tilbake! :hoppe: .Lillesøsterfrøet skal være med da også, det er så gøy å ha en søster man kan ha med på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var vi på Smart Club og kjøpte inn til lammestekmiddag i morgen,samt så på de stooooore pakkene med stoooooooore ting i. Søstra holdt på å knekke sammen da jeg tok en gedigen strutepose med majones og lot som om jeg skulle sprute henne ned. :ler:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du. Eva Brud er en hyggelig butikk og jeg har også ment at LR kjolene var noe for deg. Jeg skulle også hatt en slik skulle jeg giftet meg på nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du hadde 100% rett i alt det du har sagt,Sunnis.Virket litt mer "moderne" der enn hos Tessem,selv om de også var veldig hyggelige.Gleder meg villt til å se hva LR kommer med av kjoler i år.

Såååå...hihi,denne helga markerer "farvel til sjokoladen". Nå skal jeg bare spise søtt på en voksen måte,og ikke trøkke i meg ukritisk.Yehaaaaa. Kommer sikkert til å savne bamsemumsen,men det kan jeg jo ha til frokost dagen etter bryllupet. :ler::sjenert: Kampanjen "Nydelig brud 2007" skal hermed innledes.:tommel:

Meeeen i dag blir det biffmiddag,og i morra lammesteik,så ingen kan si at mumseperioden min ikke blir avsluttet med et BANG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktig med en litt forsiktig overgang til sunnhet ja, så ikke kroppen din får totalt sjokk ;) .

Hørtes ut som du hadde en bra opplevelse på Evas Brud. Blir spennende å høre hva du ender med! Jeg synes også LR-kjolene er fine, de er litt annerledes enn disse marengs-greiene (jeg burde jo strengt tatt ikke vite hva LR er engang men :sjenert: ).

Kos dere med god-middagene, den lamme-middagen hørtes gull ut!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: hei,pusla!

Jeg oppdaga plutselig at jeg hadde glemt å skrive "pusla-advarsel" på innlegget før jeg begynte å bable om kjoler. Håper du ikke har tatt skade av bridezillainnleggene. ;)

Ja,gleder meg til lammemiddagen.Og nå skal jeg,bare for å være ekstra slem, ramse opp tilbehøret. Jeg krydrer med hvitløk,og med timian fra hagen. Så blir det to sorter mos, søtpotet,og potet-,rosenkål (mest fordi jeg syns det er så himla godt,og så GØY å spise de små kålene.Jeg føler meg som en kjempe. :ler: ), smørstekte sukkererter, honningstekte gulrøtter med timian,og selvfølgelig en deilig saus. Til dessert blir det plommekake. Kjenner jeg egentlig har lyst på det NÅ,jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaga plutselig at jeg hadde glemt å skrive "pusla-advarsel" på innlegget før jeg begynte å bable om kjoler. Håper du ikke har tatt skade av bridezillainnleggene.  ;)

For å være ærlig er det vel igrunn ikke mulig å gjøre det stort verre :sjenert:

Det tilbehøret hørtes masse ut, pass på så du orker å spise noe av lammet også da ;) (evt sende noe med ekspress-fly ned til meg :sjarmor: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,pusla. Skal ta å smække restene i en boks og sende dem nedover med budbil. "Til pusla (hun har briller), sør for Dovre." Satser på at budmannen ikke har noe problem med å finne fram. :sjarmor:

Nå skal jeg straks gå igang med middagslaging.Plommekaka skal til pers først,og så skal lammet i ovnen.Kjenner jeg blir sulten bare ved tanken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjoleleting er litt av et prosjekt, ja! Husker jeg var veldig frustrert i et par butikker der de tydligvis hadde en klar ide om hva alle burde ha, og helt glemte å høre på det jeg hadde å si... Vanskelig å orientere seg i det markedet der, men det høres jo ut som du er godt på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,pusla. Skal ta å smække restene i en boks og sende dem nedover med budbil. "Til pusla (hun har briller), sør for Dovre." Satser på at budmannen ikke har noe problem med å finne fram.  :sjarmor:

:tommel: Jeg har vel mer eller mindre kastet brillene da, men jeg tror sikkert det går fint!! Et par timer nå, så ringer det på døra tenker jeg :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommel: Jeg har vel mer eller mindre kastet brillene da, men jeg tror sikkert det går fint!! Et par timer nå, så ringer det på døra tenker jeg  :sikle:

Byssan lull osv. Kan du ikke sovne litt da, sånn at budbilen bare må kjøre videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helluuuu,gøøøøøøøøøørls! :sjarmor:

Desverre ble det ikke rare restene i går-bare litt søtpotetmos og noen kjøttslintrer...og dem fikk Pinny. :sjenert:

Men neste gang!

Ja,Rypa, det er litt v et prosjekt,den kjoleletinga.Av og til er det bare så vidt jeg gidder å tenke på det,langt mindre snakke om det. Da søsterfrøet ville ta opp temaet under middagen i går,fikk jeg hysjet henne ned.Vet at svigerfrø er tihenger av "skikkelige" brudekjoler av typen prinsesse/slite med å komme seg inn døra-typen,og jeg orka rett og slett ikke snakke om det akkurat da.

Var en lang og slitsom dag på jobb,og så er jeg i ferd med å bli skikkelig forkjølt,og det gjorde det ikke akkurat bedre.Jogginga utgår i dag,har ikke lyst til å svette og pruste i dag. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trimmer eggstokkene med Libertine. Å se Johnny Depp fnatte rundt i 1700-tallskostyme gjør underverker :sjarmor: .....

Endret av Hildegard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,jenter! :klem:

Jeg også har lyst til å se Johnny som slesk 1600tallspoet! Jaaaaaa!

:hoppe:

Tenker jeg sklir ut av sofaen i løpet av de første ti minuttene,jeg. :humpe:

:ler:

:sjenert:

I dag har jeg "flink husmor"-dag,så jeg rydder og vasker over en lav sko.Har brettet en haug med klær som var nesten like høy som meg selv.:tommel:

Gått tur med et seriebæsjende Pinnedyr har jeg også gjort, og så har hun funnet seg en halvdød flue som hun driver og jager rundt i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er O på vei hjem. Jeg skal steke opp sopp og bacon,og så skal vi ha brødskiver med hvitløkspatè og pepperpatè til middag.Kjapt og deeeeilig. :sikle:

Føler meg ellers utrolig trøtt,kan det være høstslapphet? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...