Gjest lillelou Skrevet 7. september 2006 #1901 Del Skrevet 7. september 2006 Drikker KALD rooibos-te fra Yogi. Merkelig nok smaker den ikke så verst kald heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. september 2006 #1902 Del Skrevet 7. september 2006 Nå begynner denne dagboka også å dra seg mot 100 sider.Og jeg som har lovet meg selv at med èn gang den ble så lang,skulle jeg stenge den og åpne en ny.....hmmm,det må jeg tenke litt på. Kan jo ikke akkurat slutte å skrive i den heller,for at den skal vare lengst mulig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. september 2006 #1903 Del Skrevet 7. september 2006 Og så har jeg bestemt meg for å drite i bryllupsdagboka.Den er streeeengt tatt unødvendig,med den mikrofesten vi skal ha. Jeg får heller pine dere her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. september 2006 #1904 Del Skrevet 7. september 2006 Boka di er kjempegøyal å være i og det er jo flere som synes det, derfor den blir så lang . Synes du skal la den være, jeg! Når det gjelder bryllupsprat synes jeg du kan legge inn sånne advarsler i toppen av innlegg med mye bryllup, sånn som : "pusla, du kan ikke lese det følgende, for det er ikke sunt for deg!" Nydelig ny avatar forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. september 2006 #1905 Del Skrevet 7. september 2006 takk for det,pusla . Og,kjekt at du likte avataren. Skal absolutt prøve å poste "pusla-advarsler" sør det kommer babling om tyll og slufser. Nå har vi vært på utstillingsåpning,og så har vi vært på Obs og handla mat. To ganske forskjellige ting,ja. Var en veldig fin utstilling,og vi fikk til og med kjøpt inn et bilde til kunstlotteriet på jobben til Olav,så vi er godt fornøyde. Lars Elling som hadde malt det,og det heter "Newport". Var selvsagt en hel haug av "Trondheims kulturelite" der også. Et artig syn. Og nå har jeg kost meg med en skål honnikorn.Det er maaaange år siden sist. Av og til gjør det godt med ting som er 50% sukker,så det,så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 7. september 2006 #1906 Del Skrevet 7. september 2006 Innom med en og en til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 8. september 2006 #1907 Del Skrevet 8. september 2006 100 sider! Det er ganske så mye, ja! Jeg var i grunnen sjokkert over å runde 50 her om dagen, og hundre er faktisk dobbelt så mye! (Ja, jeg klarte å regne ut det uten kalkulator! ) Godt å høre at humøret ditt stabiliserer seg. Det må være slitsomt med sånne familieproblemer. Man blir liksom aldri helt kvitt dem heller, siden man fortsatt må forholde seg til personen. Skjønner godt at du ikke liker gave-ideen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. september 2006 #1908 Del Skrevet 8. september 2006 klem til dere,gode jenter! Alltid godt å se dere her. Så var det helg igjen,da. Har vært en lang jobbedag- dels fordi jeg stod alene første halvdelen av den,og dels fordi bankterminalen vår klappa sammen og ikke ville mer. Masse sure kunder,men det får så være, teknikken kan man ikke stole 100% på uansett. O jobber overtid (overraskelse...) og jeg har ikke kommet meg lengre enn til dataen, med unntak av en liten lufting av Pinny,da. Skikkelig sliten og umotivert. Skal bli skikkelig godt med etpar dager fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. september 2006 #1909 Del Skrevet 8. september 2006 :hoppe: Indiska kommer til Trondheim i november! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. september 2006 #1910 Del Skrevet 9. september 2006 God morgen,meg selv. Og alle andre... Etter en utrolig treig start på dagen sitter jeg nå og jafser i meg grove bagels med smøreost og peppersalami.Ingen store planer for dagen,men at jeg må til Ultra for å få fatt i havremelk med sjokoladesmak,det vet jeg. *dingledingle* Jeg har forresten et svigerfrø som gir bort ting etter "juksemaker pipelort"-metoden.Forleden dag kom hun med noe arvegods fra sin mors litt ubemidlede hjem uti distriktet her-en fløtemugge og en sukkerskål i hvitt porselen,med blomstermønster og gullkant. Søtt var det. Det hadde hun så bestemt at vi skulle sette i skjenken vi har på stua,en gammel en i eik,fra tidlig 50tall. Vel,vi har andre planer for den sjenken,og det likte hun ikke å høre,nei! Da ville hun ta gaven tilbake igjen... Makan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. september 2006 #1911 Del Skrevet 9. september 2006 Makan litt for Indiska. Hvor skal den ligge da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. september 2006 #1912 Del Skrevet 9. september 2006 Ja sivgerfrøet er seg selv likt. Har ikke hørt noe om hvor det skal ligge,men regner med at det må bli ganske sentralt. Har vært på Ultra og hamstret havre-og soyamelk,og kjøpt ingredienser til deilig middag. Det blir lammefilet med provencesaus,hasselbackpoteter,honningstekte gulrøtter og sukkererter som vi bare freser i litt smør. Til dessert enten sjokoladefondant (på Valrohnasjokolade......Fjellrypa.... ) eller plommekake-svigerfrøets plommetre er FULLT av frukt. Og så skal jeg ut og jogge.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 9. september 2006 #1913 Del Skrevet 9. september 2006 Selv om jeg egentlig er mett akkurat nå, så ble jeg likevel sulten!? :klø: Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 9. september 2006 #1914 Del Skrevet 9. september 2006 Har vært på Ultra ← Jøss, da var vi der omtrent samtidig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. september 2006 #1915 Del Skrevet 10. september 2006 og Gudd mørra! Deeeilig med sånne seine morgener. I dag skal vi sjaine hus,og dra på kafè. Og så skal vi kanskje hjelpe søstra med å få frakta en madrass.Tidlig kveld tror jeg det blir også. Nå er det ikke så mange ukene til man kan begynne å telle ned til jul. Jeg begynner når det er 100 dager igjen! *går til kalenderen for å telle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. september 2006 #1916 Del Skrevet 10. september 2006 Jøss, da var vi der omtrent samtidig da ← Kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 10. september 2006 #1917 Del Skrevet 10. september 2006 Hvor mange dager er det igjen til jul da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. september 2006 #1918 Del Skrevet 10. september 2006 (endret) 105! Endret 10. september 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. september 2006 #1919 Del Skrevet 10. september 2006 Hei vennen! Måtte bare le da jeg leste om svigerfrøet ditt, hun er jammen litt av en dame altså Synes jeg ser henne for meg liksom Ellers må jeg få skryte litt av den nye avatraen din, den er bare sååååååå skjønn Men så elsker jeg engler også da. Lite nytt fra meg men jeg elsker jo å komme inn her og lese hos deg da. Blir alltid i så godt humør av det! Ha en fin søndag vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. september 2006 #1920 Del Skrevet 10. september 2006 hei Charmis. Alltid godt å se deg her,vettu,uansett. Koselig at du også lite avataren. I går så vi en film ; "Så som i himmelen". Den er svensk,veldig vakker,og utrolig trist innimellom. Jeg er fortsatt litt sippete,jeg,men så er jeg en typisk "filmgråter" også.Gråter som bare det av nesten ingenting. Nå har svigerfrøet kommet med en halv kake og invitert seg sjøl på kaffe. Høhø,for ei fremmelig dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg