Cata Skrevet 30. august 2006 #1861 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg har superhøsttrimstartet allerede . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. august 2006 #1862 Del Skrevet 31. august 2006 <-----for cata som er igang med supertrimhøst.Flink jente! pusla,du er mer enn velkommen til å slenge deg på min trimhøst. Nå kjenner jeg at det er i ferd med å bli høst i verden. Et umiskjennelig høstdrag i lufta da jeg og Pinny gikk vår sedvanlige dotur (Pinny går på do,jeg ser på/plukker opp). Litt trist og litt godt også. Men for en fantastisk flott sommer det har vært.Tror knapt jeg har opplevd maken. I natt hadde jeg en merkelig drøm: Først at jeg og O giftet oss,og det var jo kos,men festen ble merkelig og kaotisk,og ringene var plutselig bare juggel. Litt ekkelt,det der. Så var jeg plutselig en superflink skiløper fra ett eller annet miniland i Europa (Vulgaria?), som var med og gikk ett 8-milsløp,før jeg plutselig deiset ned på en tribune og spiste pølser sammen med Ole Einar Bjørndalen. *sprøtt* Ikke er jeg så glad i skisport,har aldri hatt noen hotte følelser for OEB,og ikke er jeg glad i pølser,heller... Hvis jeg er luuuur i dag,så sykler jeg nedover til Valentinlyst og shopper noe rødvin vi kan ha framover. Ihvertfall en flaske eller to til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. august 2006 #1863 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Vel hjemme fra Valentinlyst. *flashe muskler* Det ble et par flasker rødvin. "Pinne-rødvinen" som jeg aldri klarer å huske hva heter,men som er italiensk,har kronglete skrift på flaska,og som er den absolutt beste rødvinen jeg vet om.Også tråkka jeg rundt på senteret,for der har jeg faktisk ikke vært inne før (tror jeg). Sånn går det når man har planløse fridager.Kjedelig senter,forresten. Og nå skal jeg ha meg en bit mat,og så skal jeg til frisøren klokka 15.Blir kjekt å bli kvitt noe "ull" og få mer frisyre.Akkurat nå er jeg på full fart til Vibeke Løkkeberg-land igjen,og det er ikke bra. Og en av de nærmeste dagene skal jeg ringe og bestille tid for kjoleprøving hos Tessem og Flamingo brudesalonger. Er på tide nå. Endret 31. august 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. august 2006 #1864 Del Skrevet 31. august 2006 For kjoleprøving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. august 2006 #1865 Del Skrevet 31. august 2006 Jaaaaaa! <----hoppemere Nå har vi spist brødskive med varme fiskekaker,remulade og rå purre til kvelds/middag. Det var godt. Og så spiser jeg noen ekle tørkede frukter de hadde på tilbud på butikken.Den tørka papayaen smaker som noe skummelt,og mangoen var helt uten smak. Jaja,man kan vel kanskje ikke forvente festival av noe som kostet ti kr. Heldigvis har jeg de to flaskene med pinnevin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 31. august 2006 #1866 Del Skrevet 31. august 2006 Ååå viiin Jeg har hvitvin i vogna som vi skal farte med i helga, namnam. Men den er nok noe varm da *kremt* Kanskje jeg heller skulle kjøpe en flaske rødvin til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. august 2006 #1867 Del Skrevet 31. august 2006 Du må finne ut navnet på den pinne-rødvinen, for jeg trenger tips til gode rødviner! Vibeke Løkkeberg-stadiet ja, i know all about it . Innbiller meg at vi har litt samme hårtype ut fra hva jeg har lest. Jeg sparer litt igjen nå, men den dagen det er Vibeke er det bare å la lokkene falle igjen!! Og sånn går årene på et vis . Kjoleprøving orker jeg ikke skrive noe om engang, jeg også vil (men kjempegøy for deg da så klart, det blir nok helt topp ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. september 2006 #1868 Del Skrevet 1. september 2006 tjollihollihooooo! pusla,den pinnevinen heter Cantina Zaccagnini ,er en Montepulciano d'abruzzo og koster 129,- på polet. Litt over middels dyr,men fantastisk god.Jeg orker knapt drikke andre rødviner. Varenummeret tror jeg er 45130. Støvsugeren vil ikke funke,så jeg har foretatt en reservemopping av stuegulvet,og så har jeg vasket over kjøkkengulvet to ganger.Alltid allright å ikke føle at skitten sitter og fredagskoser seg sammen med en. Snart klart for litt rødvin i heimen-hvis jeg nå bare kunne finne ut hva vi skal ha til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. september 2006 #1869 Del Skrevet 1. september 2006 Ble klipt i går. Fornøyd. Vibeke Løkkeberg er ute av mitt hus for denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. september 2006 #1870 Del Skrevet 1. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. september 2006 #1871 Del Skrevet 1. september 2006 og på du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. september 2006 #1872 Del Skrevet 1. september 2006 (Ikke fantasi til bedre fredagshilsen foreløpig....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. september 2006 #1873 Del Skrevet 1. september 2006 Cata! Oppdaget at min yndlingsartist , Hanne Hukkelberg slipper ny plate på mandag. Det virker som starten på ei bra uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. september 2006 #1874 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Noen vinglass senere var hun tilbake. Digger pinnevinen,som fortsatt er like god,og ser skremmende dyp fredagsunderholdning på nrk1.Geoffrey Sachs samtaler med Fredrik Skavlan-jeg tror de to befinner seg på ganske forskjellige plan. Heldigvis er Sachs så proff at han ikke lar seg bemerke med at Skavlan sier "eeeh" hele tiden. I løpet av neste år skal jeg begynne å finne ut hva jeg vil jobbe med. Her er alternativene mine så langt: *jobbe meg oppover i ARK-systemet * forlagsbransjen (vet ikke helt hvordan,men....) *reklamebransjen * kulturadministrasjon Er fint¨å ha idèer,ihvertfall.Kanskje jeg skal bli den neste Lars Saabye Christensen i stedet? Endret 1. september 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 1. september 2006 #1875 Del Skrevet 1. september 2006 Ja! Bli den nye Lars Saabye Christensen! Så kan du kalle deg Lou Sårmye Korneliussen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. september 2006 #1876 Del Skrevet 1. september 2006 Måtte le av de drømmene dine vennen min Ganske utrolig hva som foregår oppi hodene våre mens vi sover gitt Sitter nå på loftet og hører på regnet og tenker stakkars de som er på Rolling Stones konsert akkurat nå - de blir våte de. Ha en knallfin kveld/natt skjønningen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. september 2006 #1877 Del Skrevet 2. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. september 2006 #1878 Del Skrevet 2. september 2006 god morgen alle søte tullejenter! Lou Sårmye Korneliussen,du liksom. Jeg skulle gjerne vært på den konserten i går,jegCharmis. Har faktisk aldri vært på noen større rockekonsert,og nå føler jeg at det er på tide . Litt bitter over at jeg gikk glipp av Knutsen&Ludvigsen og DumDum Boys på torget,men da var mamma her,og jeg kunne jo ikke like godt dumpe henne,heller. Håper det kommer flere sjangser i høst! Nå venter vi på en fyr som skal inspeksjonere badet. Og så skal vi vel ha en liten handlerunde,tenker jeg.I morra kommer O's bestevenninne for å hente halvparten av flyttelasset hun har stående her,så da skal vi lage en skikkelig lunsj til henne.Kaaaake blir det også Men nå må jeg få noe frokost i skrotten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. september 2006 #1879 Del Skrevet 2. september 2006 Mornmorn, eller - altså....morgen? Når klokka er halv 12. Sitter her og er sulten. Vel er jeg på slanker'n en smule, men det var litt i minste laget med opptint grovbrød i dag, så jeg fikk ikke kvoten. Får sørge for å stikke ut litt senere og se om jeg finner et rundstykke eller noe sånt og fylle på med. Ha en fin handletur (eh - dag, mener jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. september 2006 #1880 Del Skrevet 2. september 2006 Toback. Først dro vi til Plantasjen,for jeg har hatt lyst på orkidè en goood stund,så det skulle jeg ha.Kom tilbake med en lilla/hvit orkidè i grønn potte,og en stor grønnplante til kontoret til O. Så dro vi til Obs på mathandling,og kom tilbake med tre fulle poser. I dag blir det hjemmelaga pizza,i morra svinekoteletter på tradisjonell manèr (O's ønske) og mandag blir det vel røykelakspasta med sitron og vårløk,tenker jeg. Litt sjokkis ble det også, sånn baaaare fordi jeg er full av hormoner,og fordi vi sier babbai til sjokkisen denne uka. Hårda bud fra mandag av. Håper det blir stjerneklart i kveld,for da skal vi gå romantisk tur og se på stjernene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg