Sun Mei Skrevet 28. juli 2006 #1661 Del Skrevet 28. juli 2006 til alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. juli 2006 #1662 Del Skrevet 28. juli 2006 Det er gudd, Sunnis. Godt å kjenne noen som har vært gjennom samme driten. Nå har jeg støvsuget,og ryddet stua, og så har jeg bestilt meg noen jobbeklær fra Gudrun Sjödèns høstkolleksjon. Jeg trives jo best i flagrende gevanter og ting man finner på noa noa og hos Fretex,men det er ikke alltid like praktisk å kombinere med bokhandeljobb,hvor det er mye bæring og opp i hyller og ned på kne hele tida.Her trengs det PRAKTISKE bukser og skjørt (desverre). GS har en del fint i lin/bomull og fløyel,og så er genserne og toppene helt topp. Superkvalitet. Snart skal jeg til optikeren for å sjekke hvordan linsene sitter,samt bestille et halvårs forbruk hvis de sitter bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. juli 2006 #1663 Del Skrevet 28. juli 2006 Dagboka mi oppfører seg helt merkelig :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. juli 2006 #1664 Del Skrevet 28. juli 2006 De har ikke lagt om til et nytt "kult" utseende på dagbøkene,vel? Nå lager jeg "ruskeomelett".Rester av kjøttboller og pølser,paprika,sopp,rødløk og til og med timian fra hagen. *stolt* Skal rive litt ost oppå til slutt. Og så blir det vafler med jordbær og rømme til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. juli 2006 #1665 Del Skrevet 28. juli 2006 Sitter og ser på David Letterman. Plutselig kommer svigerfrøet snikende gjennom den åpne terrassedøren og sier "tittei". Fy,som jeg skvatt! Og Pinny boffa! Da fikk hun visst høre det.Noe så totalt uakseptabelt! Den dama har ikke den helt store respekten for privatliv,nei! Tenker med litt smågru på hvordan det blir når vi evt. får barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. juli 2006 #1666 Del Skrevet 28. juli 2006 Så,snart tid for leggings her i gården. O har vært ute og grav i hagen helt til for tre minutter siden,og er full av jord-han ser ut som en forvokst muldvarp med trillrunde øyne. En søøøøt forvokst muldvarp,vel å merke. Har blitt enige om å ha reker til middag i morgen. Sun Mei, du har alt for stor innflytelse på meg. Hvis du blir ond,og begynner å skrive sånt som "idag skal vi ha sjokoladepudding og is til middag" så kopierer jeg sikkert det også. Men nå er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 29. juli 2006 #1667 Del Skrevet 29. juli 2006 Har blitt enige om å ha reker til middag i morgen. Sun Mei, du har alt for stor innflytelse på meg. Hvis du blir ond,og begynner å skrive sånt som "idag skal vi ha sjokoladepudding og is til middag" så kopierer jeg sikkert det også. Men nå er det natta! ← I dag skal vi ha sjokoladepussing til forret, is til hovedrett og kokosboller til dessert *ond* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. juli 2006 #1668 Del Skrevet 29. juli 2006 O,you evil Sunnis! Nå har vi kjøpt reker og tilbehør. Til dessert blir det jordbær,og den rooosa champagnen jeg fikk til bursdagen min. Har skaffa søndagsmiddag også,og det blir IKKE sjokoladepudding,is og kokosboller,nei! Men derimot spareribs med deilig tilbehør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 29. juli 2006 #1669 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg kommer og spiser spareribs i morgen jeg. Når skal jeg komme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. juli 2006 #1670 Del Skrevet 29. juli 2006 Du kan komme kvart på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 29. juli 2006 #1671 Del Skrevet 29. juli 2006 Ah, reker hørtes godt ut. Er jeg invitert? Med meg følger alltid dyret, men han spiser ikke reker så det blir ikke for lite shø. Jeg skjønner hvorfor durten er et problem. Håper du finner noen som kan drepe den. Jeg har en tang, kan godt trå til hvis det er ønskelig. På badet har jeg plaster også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 29. juli 2006 #1672 Del Skrevet 29. juli 2006 Du kan komme kvart på. ← Ok, da kommer jeg - fashionably late - kl. 17.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. juli 2006 #1673 Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Alle er invitert. Men de må belage seg på selskap av en gjørmete og stinkende svett O,som driver og graver i hagen,og IKKE har tenkt å dusje før mamma kommer,det vil si 14. august. "Så skal hun få kjenne at du har funnet deg en skikkelig arbeidskar", som han sier....vel, vi skal vel bli to om den dusjinga.Minst. Håper jeg har funnet noen som kan drepe durten. Tynset sykehus har "bare" en måneds ventetid for durtfjerning,men hvis jeg blir despo før den tid, er det godt å vite om deg og tanga, Bustis. Godt å høre at du har plaster også- du er jo rene sykehuset,jo. Jeg også vil til Munkholmen! Jeg har prøvd å komme meg dit de siste to årene,men klarer aldri å få oppsport når og hvor båten dit går fra. Eller må man svømme over? Nå har jeg badet i en diger sinkbalje (dvs vassa rundt) som vi har stående i hagen. Det var deilig.Men den er for liten til at jeg får lagt meg på mage,desverre. Endret 29. juli 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. juli 2006 #1674 Del Skrevet 29. juli 2006 Haha! Jeg fant ruten for båtene ut til MUnkholmen! Flink lou! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 29. juli 2006 #1675 Del Skrevet 29. juli 2006 Ja,hver halvtime fra Ravnkloa er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. juli 2006 #1676 Del Skrevet 29. juli 2006 Stod hver hele time da jeg sjekka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 29. juli 2006 #1677 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg er alltid tilgjengelig, men jeg kan ikke garantere gode resultater. Stinkende mannfolk (generelt mannfolk at all) har jeg lite kjennskap til, men jeg tror ikke det blir noe stort problem altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. juli 2006 #1678 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg har så BRA folk i dagboka mi. Nå har vi kost oss med reker med majones,sitron og dill (ja,dill ER godt),og etterpå ble det jordbær og rosèchampagne.Og så hadde vi en liten pause Høhøhø Føler meg nesten vulgær her jeg sitter. Og så ble det mer champagne. Nå er jeg litt på en snurr,men bare deilig på en snurr- rusa på jordbær,bubbly og den deilige fyren jeg får kysse på så mye jeg vil. Er det ikke fantastisk å ha en kjæreste i livet sitt? Nå ser vi en dokumentar om koalaer. De er fantastisk søte,men jeg var ikke klar over at de kunne brøle så høyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 29. juli 2006 #1679 Del Skrevet 29. juli 2006 Du og O. er morsomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 29. juli 2006 #1680 Del Skrevet 29. juli 2006 De brøler dødshøyt. Jeg så en engang. Ute i bushen. Den var såå søt, men sinnsykt skummel da den lagde lyd. Spiste dere opp alle rekene? Hvis ikke kan jeg komme å spise dem i morgen, mens du, O og Sun Mei spiser spareribs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg