Gjest lillelou Skrevet 6. juli 2006 #1601 Del Skrevet 6. juli 2006 Den er vakker ja. Utrolig vakker, og fantastisk bra. Alt for varmt er det. Og enda varmere blir det når man ikke vet hvor man finner badevann, og kjører rundt og rundt i huttiheita uten å finne så mye som en liten pytt. Gratulerer med (snart) linser og nye solbriller. Solbriller er elsk. ← Nå gleder jeg meg til å se den. Det er det som er dummest med denne byen her! Ingen bra badesteder (som ikke er over-oversvømmet av mennesker). Jeg også har lyst på en dukkert,men det nærmeste jeg kommer er hageslangen,er jeg redd. Blir deilig med nye linser! Skal bli gøy å se hvordan jeg ser ut på ordentlig (kan bli et sjokk....). Og solbriller er topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juli 2006 #1602 Del Skrevet 6. juli 2006 Hurra for linser og solbriller! Jeg venter veldig på linsene nå, men de lar vente på seg . Sånn er det å være blind og måtte vente i evigheter på sære linser som såvidt er oppfunnet. Vil ønske deg en fortsatt knall sommer berta, jeg tar ferie fra i morra og regner ikke med å være på KG på en måneds tid. Koooos deg!!!! ← For noen frekke linser! De har bare værsågod komme fram til pusla med èn gang! <----streng lou Håper du også får en vidunderlig sommer! Kooooos deg masse du også, og sug til deg deilig sommerenergi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juli 2006 #1603 Del Skrevet 7. juli 2006 I dag føler jeg meg litt ensom. Skjønner ikke hvorfor jeg plutselig har blitt overmannet av denne følelsen, for jeg har jo vært alene mye før også,uten å føle meg ensom. Akkurat nå er jeg bare fedd upp av Trondheim og vil komme meg et annet sted, hvor som helst. Skal visst gjøre litt husarbeid i dag,før jeg begynner på jobb. Det er ikke før 16., så jeg har jo maaaasse tid,ihvertfall foreløbig. Og i morgen får jeg heldigvis ferie! GJETT hvem som ikke skal gjøre en DRITT på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 7. juli 2006 #1604 Del Skrevet 7. juli 2006 Snart ferie! Ønsker deg en riktig super sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. juli 2006 #1605 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er deilig å ikke gjøre en dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juli 2006 #1606 Del Skrevet 7. juli 2006 Snart ferie! Ønsker deg en riktig super sommer! ← Goooooood sommer, Gika! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juli 2006 #1607 Del Skrevet 7. juli 2006 Det er deilig å ikke gjøre en dritt ← Jada,det er da stort sett det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juli 2006 #1608 Del Skrevet 7. juli 2006 Lager bunn til skokoladepavlova. Og ble litt kvalm av tråden om langtidsamming...ikke f...om noe(n) skal få henge i puppen min i tre år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juli 2006 #1609 Del Skrevet 7. juli 2006 Nå sitter jeg og koker på jobb...Hvorfor i søttan MÅ folk på bokhandel når det er 25+ ute? :klø: Vanvidd,spør du meg. Heldigvis fins det vifte her,ellers tror jeg at jeg hadde strøket med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juli 2006 #1610 Del Skrevet 7. juli 2006 *gaulesynge* "Oooooo,i'm home tonight,my kids don't lie,I'm starting to feel all right"....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. juli 2006 #1611 Del Skrevet 7. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. juli 2006 #1612 Del Skrevet 9. juli 2006 Lager bunn til skokoladepavlova. Og ble litt kvalm av tråden om langtidsamming...ikke f...om noe(n) skal få henge i puppen min i tre år. ← 3 år er det noe jeg har gått glipp av her? Er det en tråd her på KG eller? Jeg hadde nok heller aldri latt mine få amme så lenge. Må si som Henrik sa da han var omtrent tre år jeg "Mamma da jeg var baby drakk jeg melk av puppen din, men det var i gamle dager, nå får vi den heldigvis på kartong i kjøleskapet" Litt lite KG tid akkurat nå da er så mye vi bedriver ellers nå i denne søte ferietid. Men tenker masse på deg altså og likte slettes ikke å finne deg på side 2. Kjempeklem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. juli 2006 #1613 Del Skrevet 9. juli 2006 Nå sitter jeg og koker på jobb...Hvorfor i søttan MÅ folk på bokhandel når det er 25+ ute? :klø: ← Kjære lillelou, det er for at de skal hjem og slange seg under parasollen med boka og noe kaldt i et glass, skjønner du vel . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. juli 2006 #1614 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Jepp, tre år...den tråden ligger inne på "barn og familie",tror jeg. Rystende lesning. Og jeg forstår at de som sløkker under en busk trenger lesestoff, det er verdig og rett. Nå kan de kjøpe så mange bøker de bare vil,for nå har jeg ferie! Sov lenge og tok en tur til byen for å ordne småting i dag. Spiste lunsj på Godt Brød. Nå skal jeg sette på en maskin med klær,og så skal jeg-tro det eller ei- begynne å pakke! Bedre før enn etter..dessuten er det jo bare i dag og i morgen igjen,og så vrooooomer vi avgårde! Endret 10. juli 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. juli 2006 #1615 Del Skrevet 10. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. juli 2006 #1616 Del Skrevet 10. juli 2006 til deg her inne også, Charmis! I går var jeg og Pinny forresten på Ladestien igjen. Det var strålende.Men du og Martine manglet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 10. juli 2006 #1617 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) nå føler jeg for å si et grovt ord igjen.....hihi....dagens ord er : tisselur Endret 10. juli 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 11. juli 2006 #1618 Del Skrevet 11. juli 2006 Hihi! Du kan bedre enn dette! Kom an ... *lokke lokke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. juli 2006 #1619 Del Skrevet 11. juli 2006 Å,du lokke-sara,du! Men jeg skal prøve å tenke ut et nytt grovt ord.Det kommer senere... I dag blir den store ordne-og fiksedagen før TUREN! Ååå,jeg gleder meg villt til å komme avgårde! Koffertene er så godt som pakket,nå gjenstår vasking av hus og bil,og litt småting,som å kjøpe kjeks og småmat til turen,og så skal vi bare slappe av den siste kvelden.Nå skal jeg straks på Likningskontoret,der er det fart og spenning. Hmmmmmm.....:klø: jeg flesker til med..... salamikuk bare til ære for Hildegard, som skal gifte seg om bare litt mer enn en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stifler's mom Skrevet 11. juli 2006 #1620 Del Skrevet 11. juli 2006 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg