Gå til innhold

lous lille gledesbok

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou
Skrevet
Oj, kan jeg få litt av puppene dine??! Jeg har nemlig veldig lyst på en b-cup :ler:

Du kan få låne pupp av meg når du vil. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*tørker tårer* Taaaaakk, Bustetroll!  :klem:

Ja,det er såpass lite søm-mon på den kjolen at det ikke hjelper... :sur: Men kanskje den passe min søster?Hun kommer hit i august,og har siiiikkert behov for en rooosa Vera Wang .  :ler:

Krisen er forresten over! Jeg dro,i ren panikk,nedover til byen,og til Noa Noa. Der kom jeg over en kjole! :hoppe:

Den har en underkjole som er lys,lys grønn. Over den er en omslagskjole i chiffon-grønn bunn med blåturkist mønster som er litt "rokokkoaktig".I halsområdet er den pyntet med sølvperle som slynger seg rundt omkring. Veeeeldig fin,og veeeldig 40-tall.Så nå blir det 40talleleganse i stedet for rosa på ball. ;)

*puh* Det føles så deilig å endelig ha antrekket i boks. Bare skoene som mangler nå.

Etterpå gikk jeg til berømmelige "She" ved Nova kinosenter,og fikk hjelp til å finne Den Perfekte Bh. Og jeg har også endret størrelse.Fra 90 d tiiiiiil.....

:sjenert:

85 f!!!

:overrasket:

O var egentlig ganske fornøyd, og det er jeg også.Dit skal jeg definitivt tilbake!

Så dumt at den ikke passet da :(

Men sant, det var utrolig bra på SHE? Og utrolig deilig å få rett størrelse på bh`ene :hoppe:

Gjest lillelou
Skrevet
Jaja, synd med Vera Vang kjolen, men du finner nok en annen fin en skal du se :)

Jeg fant kjole. :sjarmor:

Se bare på forige side. :)

Gjest lillelou
Skrevet
Så dumt at den ikke passet da :(

Men sant, det var utrolig bra på SHE? Og utrolig deilig å få rett størrelse på bh`ene :hoppe:

Ja,det var en :flekke: av en kjole. :frustrert:

SHE var alldeles knall. Å bare komme inn døra og spørre dem:Tror dere dere har bher som får puppene mine til å se fantastiske ut? Og fa svaret : I massevis....Alldeles strålende var det. :)

Skrevet

*noterer*

Stikke innom SHE neste gang jeg er i by'n..... Kan godt bli litt mer fantastisk enn det jeg er... :sjenert::ler:

Skrevet
Ja,det var en :flekke: av en kjole.  :frustrert:

SHE var alldeles knall. Å bare komme inn døra og spørre dem:Tror dere dere har bher som får puppene mine til å se fantastiske ut? Og fa svaret : I massevis....Alldeles strålende var det. :)

Ja, ikke sant :) Får bare lyst til å handle der hver dag :)

Skrevet

Synd jeg bor så langt unna, ellers tror jeg absolutt jeg skulle tatt en bh-shoppe-tur jeg også! Den butikken høres suveren ut. :)

Skrevet

:grine::grine::grine: litt for Vera Vang kjolen som ikke passet, og :hoppe::hoppe: litt for Noa Noa kjolen og Bh. Også må jeg jo si da at tross kjole som ikke passet pga pupper, så er jeg jo bittelitt misunnelig på dere som har litt av den sorten da! Jeg har aldri kunnet skrytt på meg så mye der liksom. Selv ikke når jeg var gravid med gullungene fikk jeg store pupper :grine: .Henrik så en gang et bilde av en skikkelig puppemodell i et ukeblad, og fikk knallrunde øyne. Så på meg og sa "mamma hvorfor har den damen sååå store pupper, det har jo ikke du mammma" FESTLIGe unger ja!!!!

Nei, vær glad for de puppene du har du snuppelupp!

Håper du får en toppers St.Hans i dag.Vi skal på grilling med hele nabolaget vi.

Ellers lo jeg i dag av deg også og kommentaren om slankekaffen til Mona Grudt - sier det samme, hun trengte nå kanskje ikke helt å reklamere for den nei.HÆRREMINHATT så teit egentlig. :tunge1::klaske:

:kyss: fra Charmisen

Gjest lillelou
Skrevet

Hei, girlies! :vinke:

Ja,en ornt'li bh er tingen...selv om det er f-cup. :)

Anbefaler SHE til alle! :sjarmor:

*og selv skal jeg snart tilbake dit igjen* :sjenert:

Den var dumt med kjolen ja,Charmis,men tenk deg så desto mer fornøyd jeg ble da jeg fant noa noa-kjolen! Den er superfin,og veldig 40-talls.Nå må jeg bare finne etpar sko (hvite,tror jeg) og et tekkelig perlekjede,og så er vi i mål.

Jeg har alltid vært så misunnelig på jenter med små pupper,jeg.Misunt dem fordi de kunne gå i snuppekjoler som er finest om man ikke har bh under.Men så har det jo også vært perioder da jeg har ønsket meg slett hår også,så det e rkanskje vanlig å ønske seg nettop det en ikke har.

Nå er jeg skikkelig sliten og har strekk i ryggen.Er drittlei av kunder og vil bare gå hjem og kladaske på sofaen.Eller...nå kommer jeg på at en gedigen oppvaske venter på meg. Straffen for å ikke gidde å sette inn i oppvaskmaskinen i går kveld. :sjenert:

Skrevet

Snuppekjole? Hva er det da?

Jeg har en kjole som jeg ikke får puppene mine inn i (og jeg har ikke store pupper engang), selv om kjolen nesten er for stor. Ergo, det er ikke puppene dine det er noe galt med, det er kjolen. :)

Og hvis du ikke vil ha dem tar jeg gjerne i mot litt av dem.

Krøllene også. Takk. :)

Planer for helgen?

:klem:

Skrevet
:vinke: I dag så jeg et råstilig bryllupsantrekk i byen (Vienna tror jeg butikken heter): Sikkert rådyrt og knallsmåe plagg, men fikk innmari lyst til å prøve det alikavel :sjenert:
Skrevet
Ergo, det er ikke puppene dine det er noe galt med, det er kjolen. :)

Enig. Det er mange kjoler det er noe galt med. Omtrent hver gang (sånn ca. hvert syvende år) jeg får det for meg at jeg skal ha meg en kjole så ender det med ukontrollerte latterutbrudd i prøverommet. Den kan passe fint som bare det, men over brystet blir den for trang - always. Og jeg er bare en beskjeden C....

Ikke rart jeg sverger til T-skjorte og dongeribukse, kanskje? :klø:

Gjest lillelou
Skrevet
:vinke: I dag så jeg et råstilig bryllupsantrekk i byen (Vienna tror jeg butikken heter): Sikkert rådyrt og knallsmåe plagg, men fikk innmari lyst til å prøve det alikavel :sjenert:

Det er i Olav Tryggvasons gate,er det ikke?Samme hus som Noa Noa? Der har de mye lekkert. :)

Gjest lillelou
Skrevet
Snuppekjole? Hva er det da?

Her er en typisk snuppekjole ,sånne som er i supertynt ,lekkert stoff,med smale stropper og som har "puppeløs"-fasong . :sjarmor:

Jeg har en kjole som jeg ikke får puppene mine inn i (og jeg har ikke store pupper engang), selv om kjolen nesten er for stor. Ergo, det er ikke puppene dine det er noe galt med, det er kjolen. :)

Godt å høre,jeg tror jeg skal begynne å ha akkurat det som motto. Masse,masse slemme og feilsydde kjoler der ute. :)

Og hvis du ikke vil ha dem tar jeg gjerne i mot litt av dem.

Krøllene også. Takk. :)

Nooooo....du kan alltids få noen gram pupp,men krøllene mine får du aldri.... :sjarmor:

Planer for helgen?

:klem:

Bare noen små,få. I dag skal vi på tvangs-sankthansmoro sammen med kollegene til samboeren min og deres partnere og barn.

Så skal jeg kollapse på sofaen med en bok og noe hvitvin. :sjarmor:

I morra skal vi grytidlig opp for å møte mamma og bestemor som kommer med hurtigruta klokka 0700. Skal spise frokost sammen med dem før de skal videre til Sogn og Fjordane.Blir koselig, ihvertfall hvis jeg er sånn noenlunde våken. :ler:

Etter det skal jeg.......aner ikke,men sikkert noe vanvittig lite krevende. :sjarmor:

Hvordan ser din helg ut da,Bustetroll? :klem:

Gjest lillelou
Skrevet
Enig. Det er mange kjoler det er noe galt med. Omtrent hver gang (sånn ca. hvert syvende år)  jeg får det for meg at jeg skal ha meg en kjole så ender det med ukontrollerte latterutbrudd i prøverommet. Den kan passe fint som bare det, men over brystet blir den for trang - always. Og jeg er bare en beskjeden C....

Ikke rart jeg sverger til T-skjorte og dongeribukse, kanskje? :klø:

Ja,det ER noe med de kjolene. Sys de av kvinne- OG puppehatende små menn? :klø:

Jeg lurer...

Skrevet
Ja,det ER noe med de kjolene. Sys de av kvinne- OG puppehatende små menn? :klø:

Jeg lurer...

Ja det tror jeg faktisk er nære sannheten, du :ler: . Og så blir de litt finere utgavene båret av syltynne modeller og dermed glemmer man at 85% av verdens kvinnelige befolkning har litt bedre polstring.....

Gjest lillelou
Skrevet

Aaaaargh,jeg kjenner jeg blir alldeles :frustrert::twisted::sinna::kjempesinna:

Dumme små mennene!

Skrevet

Arrrrgh! :frustrert:

Jeg fikk plutselig lyst til å gå i kjole.....

Skrevet
Det er i Olav Tryggvasons gate,er det ikke?Samme hus som Noa Noa? Der har de mye lekkert. :)

:Nikke:

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...