Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2006 #1361 Del Skrevet 5. juni 2006 Legger inn bilde av uimotståelig kjooool...Fins forresten flere av det slaget på den siden...her er den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. juni 2006 #1362 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg trodde også at det var du som drev og leitet etter kjoler til forloveren din................... Og tenkte at du var blitt skikkelig amerikansk Der fikk jeg meg en god latter altså De kjolene du la ut link på var kjempesøte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. juni 2006 #1363 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg synes ikke du er en midjeløs klump Du er fantastisk Og har du prøvd Namastè? De har butikk bla. på Nedre Elvehavn ← Sier meg helt enig med denne jeg! DU ER FANTASTISK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2006 #1364 Del Skrevet 5. juni 2006 til Charmis oooog Sunnis! Dere er bra fantastiske,dere òg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2006 #1365 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Gooooood morgen til meg selv,og til alle andre! Tok sin tid før jeg kom meg i seng i går,og enda lenger før jeg sovna. Fikk ganske dramatiske nyheter i går,som det tok sin tid å fortrenge,før hjernen var i sovemodus. Men nå er jeg oppe og spretter igjen! Ååååå,de haaar så mange fiiine kjoler på denne siden !! Merker jeg blir helt kvalm av begeistring av å sitte og kikke. Lover ikke godt. I dag er det sol og en form for varme, så dette kan bli en bra utedag! Kanskje til og med grilling? :hoppe: <-----hoppe litt mere Og så skal O ringe ambassaden og sjekke tidspunkt i dag! :hoppe: <------hoppemasse. Endret 6. juni 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2006 #1366 Del Skrevet 6. juni 2006 ....og lou er godt i gang,og legger inn link til en perverst vakker kjole til...den øverste. her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2006 #1367 Del Skrevet 6. juni 2006 Nå har jeg sett bilder av veslo i kjolen sin,og hun kommer til å bli en såååå nydelig brud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2006 #1368 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) I dag har O vært og prøvd dresser på Bogart! Han fant to som han likte-en Boss-dress og en himla dyr,men akk så lekker italiensk sak. Skal tilbake og prøve dem på torsdag,og da skal jeg være med! Gleder meg til det,for han er så fiiiin i dress. Er meningen den dressen han kjøper nå skal brukes i bryllupet,og også nå denne måneden,for han skal delta på forskjellige arrangementer i forbindelse med kroningsjubileumet,og da må man visst se ordentlig ut. Han har en som han kjøpte for et par år siden på Bertoni,men den begynner allerede å se slaskete ut i stoffet. Og i bryllupet til Hildegar skal han ha den suuuuperkule blå dressen i litt skimrende stoff,med sorte striper i. Nå lager jeg middag-i dag blir det Toro. Bali kyllinggryte. Endret 6. juni 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2006 #1369 Del Skrevet 6. juni 2006 Baligryta smakte omtrent ingenting...tydelig at den hadde stått i skapet en stund for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. juni 2006 #1370 Del Skrevet 6. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2006 #1371 Del Skrevet 6. juni 2006 Nå har jeg lært dèt,ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2006 #1372 Del Skrevet 6. juni 2006 Såh, nå er jeg kjolefantast. Og mens jeg er i gang, hvilken av disse er den fineste forloverkjolen? Og ikke si at jeg burde ha noe med kortere ermer,for jeg har kvapsete overarmer. denna denna eller denna ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. juni 2006 #1373 Del Skrevet 6. juni 2006 Jamen....det er jo flere kjoler i hver link? Den nr. 2 fra venstre i øverste link var fin, hvis du kan få den i en annen farge. Hvit er vel ingen lur forloverfarge . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. juni 2006 #1374 Del Skrevet 6. juni 2006 Denne hadde kledd deg kjempegodt Faktisk kunne jeg tenkt meg den selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 6. juni 2006 #1375 Del Skrevet 6. juni 2006 For noen skrekkelig driiiitlekre kjoler!!! Når jeg får penger (når?) skal jeg fråtse i den nettsida! Sponhuset ruuuler? Gudd. Eller altså Køben, også very gudd. Super helg i Oslo, har allerede kommet meg flere sanglige hakk og spist hele helga. Nå skal jeg spille Extra. Det er kjempemoro, og jeg har en naiv tro på at jeg vinner, som alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 7. juni 2006 #1376 Del Skrevet 7. juni 2006 Bali-gryten fra Toro smaker aldri noe, skal jeg si deg.... Ellers er stormen ridd av, og noen er fratatt makt, ære, sykkel og en bunt rabarbra ( og det er ikke meg ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juni 2006 #1377 Del Skrevet 7. juni 2006 hallais jenter! Både Sponhuset og Køben ruler! Håper du vant gedigne summer på Extra,og sitter og fråtser på kjolesiden i dette øyeblikk,Olava! Godt å høre at Osloturen var givende på flere vis! Og til Hildegard, av opptil flere grunner. I dag etter jobb hadde jeg så utrolig vondt i hodet at jeg bare måtte gå og legge meg, så jeg har nettop stått opp. Mistenker det faktum at brilleglassene mine er ganske slitne og ripete,sånn at jeg ikke ser noe særlig, så snart må jeg bestille time hos optiker. Tenker det blir linser denne gangen. Så kan jeg se til sidene og i regnvær også Venter på seintarbeideren O som fortsatt er på jobb,stakkars gutten. Aner ikke hva vi skal ha til middag-kjøleskapet er ribbet for alt annet enn påleggg og vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. juni 2006 #1378 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Jeg bare må slutte å se på disse kjolesidene du fråtser i om dagen. Ikke sunt for små pusler (og sånne puslers lommebøker, ikke minst). Jeg også har mye hodepine om dagen som jeg tror skyldes dårlige briller (kan jo henge sammen med at jeg har hatt de samme glassene i sikkert ti år ), så nå skal jeg også avgårde til optiker og sjekke linsemulighet. Kommer til å se kjemperar ut med linser tror jeg, men det blir sikkert deilig å slippe brillene også. Håper kvelden blir fin Endret 7. juni 2006 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juni 2006 #1379 Del Skrevet 7. juni 2006 hei pusla! Skriver mer senere, nå er jeg bare innom for å fortelle at jeg menger meg med danske bruder på bryllup.dk. Tenkte de kanskje hadde noen tips og idèer til en liten ambassadebrud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juni 2006 #1380 Del Skrevet 7. juni 2006 Åååååååå...en danske som syr lillelou-kjoler! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg