Litle Lady Skrevet 20. mars 2006 #781 Del Skrevet 20. mars 2006 Må ha en flott dag på jobben da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 20. mars 2006 #782 Del Skrevet 20. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. mars 2006 #783 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Hei vennen min Innom med en klem og håper du har en kjempefin dag i dag! Ingen planer her bare prøve å få ryddet litt i diverse saker og ting som ligger og flyter! Klems til deg fra meg Endret 21. mars 2006 av Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. mars 2006 #784 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Så masse koselig besøk! Så søøøøøøøøøte dere er som stikker innom her og legger igjen de søteste hilsner! I dag hadde jeg nesten ikke lyst til å se ut av vinduet,for jeg VISSTE det hadde snødd. Æsjen bæsj, så lei jeg er av det hvite,ekle! Men i går var det vårjevndøgn, så det kan ihvertfall bare gå EN vi, og det er jo en littebitten trøst her jeg sitter i "winter møkkaland". PINNY er ihvertfall godt fornøyd med nysnø. I dag har jeg svære planer om å vaske gulv og stå på, så vi får se hva det blir til. I går var jeg ute og jogga i nyjoggeskoene,og HURRA-jeg merker at jeg faktisk kan holde springinga igang leeeeeeeeeeenge når jeg har funnet rett tempo.Jeg puster og peser ikke som en strandet hvalross lenger! Endret 21. mars 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. mars 2006 #785 Del Skrevet 21. mars 2006 Så flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. mars 2006 #786 Del Skrevet 21. mars 2006 Flink og flink....ihvertfall full av trass! Når våren endelig kommer skal det vises at jeg har en midje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. mars 2006 #787 Del Skrevet 21. mars 2006 Ja, men jeg synes du er dyktig til å holde på motivasjonen. Jeg var flink så lenge jeg hadde vondt i ryggen, men så snart den er bra så blit det lange opphold og det er jo veldig dumt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. mars 2006 #788 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg hadde aldri trodd jeg skulle holde så lenge sjøl. Så for meg at jeg kom til å kapitulere og vende tilbake til bamsemumsposen før den første uka var gått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. mars 2006 #789 Del Skrevet 21. mars 2006 Ja, du er dyktig. Jeg klarer det ikke, men håper en innmelding i SATS skal gjøre susen, men før det må vi få unna alle de dumme regningene som dukker opp nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. mars 2006 #790 Del Skrevet 21. mars 2006 Ja, det er noen møkkaregninger!!! Vi blåste ut over 10.000 på "morsomme" ting som kommunale avgifter og forsikring i går. Sure penger. OI!!!!!! Hva ser jeg? En sol som prøver å skvise seg gjennom skydekket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. mars 2006 #791 Del Skrevet 21. mars 2006 Hva???? Er det sol på din side??? Fyttikatta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. mars 2006 #792 Del Skrevet 21. mars 2006 Det er "nesten-sol". En lysende klump bak en litt for tjukk sky... Alt teller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. mars 2006 #793 Del Skrevet 21. mars 2006 Alle lysglimt teller vi nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. mars 2006 #794 Del Skrevet 21. mars 2006 Jupp. Ingen vårtegn for små her i gården... Nå har jeg satt på en klesvask. Har jaktet opp ørten av O's boksere som lå og hadde det morsomt på soveromsgulvet.... *hvordan dresserer man en voksen trønder til å legge klær i skittentøyskurven? :klø: * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. mars 2006 #795 Del Skrevet 21. mars 2006 Nå skal jeg jakte hybelkaniner! Men først skal jeg lage en avstemning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. mars 2006 #796 Del Skrevet 21. mars 2006 *hvordan dresserer man en voksen trønder til å legge klær i skittentøyskurven? :klø: * ← Den der lurer jeg også på så jeg slenger meg på her og venter på kloke svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. mars 2006 #797 Del Skrevet 21. mars 2006 Trekk for gardinene og finn fram vinflaska! Nyhet fra Meteorologisk institutt 21.03.2006 "Januaratmosfære" i mars I dag morges var det minusgrader i hele landet. Dette skyldes kald luft som kommer fra Arktis. Dette er en typisk januarværsituasjon, og det er ikke så vanlig med slike forhold så sent som 21 mars. Det som er spesielt med dagens forhold er at hele luftpakken over oss er kald. Normalt er det variasjoner i temperaturen oppover i atmosfæren. Men i dag er det altså kald luft i hele troposfæren, som er den delen av atmosfæren som er relevant for været. Dette er typisk for værsituasjoner der kald arktisk luft strømmer sørover. Kaldluften dekker hele landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. mars 2006 #798 Del Skrevet 21. mars 2006 Hva??? Men sa de noe om hvor lenge denne kladluften skal plage oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. mars 2006 #799 Del Skrevet 21. mars 2006 En ukes tid til,ifølge adressa.no. Så blir det varmegrader og snøsmeltingsforhold! Ikke EN dag for tidlig! Men nå...nå er hybelkaninene dødsdømte! *går mot støvsugeren med bestemte skritt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 21. mars 2006 #800 Del Skrevet 21. mars 2006 NÅ må det bli vår snart! Herlighet, vi er snart i april! APRIL for svarte!!!! Og så er det SNØ i Bergen! Håper du har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg