Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest lillelou

Åååååååååååå !!!! :hjerter_rundt::hjerter::hjerte:

Smelter som smør i sola,jeg nå! Det er den absolutt søsteste støvsugersken jeg NOENSINNE har sett! :hjerter_rundt::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjiiihiiii så skjønne dere er!

Men hun liker veldig godt å støvsuge altså! :ler: (det har hun nok ikke fra moren nei..........og tenker jeg meg om har hun det nok ikke fra faren heller :klø: :ler: )

Ha en super dag, ENDELIG FREDAG :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

JAAAAAA!! Fredaaaaaag! :hoppe:

Sunn som jeg er,har jeg nettop klemt i meg en skolebolle og et glass melk,men er det fredag,så får det være lov. ;)

Har handla mer bøker på salg i dag:

* "Magi i praksis" av Alice Hoffman (og det er ikke noen "sånn blir du trollmann"-bok,nei...)

* "En himmel full av stjerner" av Knut Nærum

Og sist men ikke minst.......

*Penisatlaset til Esben Ester Pirelli Benestad m.fl. Absolutt interessant lesning. :sjarmor:

Anbefales kun som "opplysningslitteratur", siden den er rimelig uerotisk. :)

...kanskje den skal bli den nye "prydboka" på stuebordet? Da tenker jeg svigerfrøet kommer til å rødme litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Jeg merker at jeg blir litt oppgitt av å lese enkelte diskusjoner inne på "bryllup"...folk som VIL gifte seg i kirka,men som vil han en dommer eller en HEF-vigsler, og hvis det blir så ille at de må ha prest allikevel,så skal han ihvertfall ikke nevne gud eller Jesus under seremonien. For meg blir det litt . :sjenert::murvegg::klaske: :klø:

Da blir jo bare kirka som en flott kulisse for flashing av kjolen, og det syns jeg er en smule nedverdigende av kirka som rom. Ikke at man trenger å være steinkristen og superbibeltro for å gifte seg kirkelig,men en viss tilknytning bør det være,samt at man identifiserer seg med bibelens menneskesyn og har sansen for det Jesus stod for. Ellers blir det bare teit, og jeg tror ihvertfall JEG hadde slitt litt i ettertid.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

I dag har vi:

*Vært på stedet der bamsemumsen blir født.

*Kjøpt (og spist) kake fra det franske bakeriet :sjarmor:

* Handla mat i lange baner og digre bananer.

Er litt kvalm etter det fantastisk gode,men mektige kakestykket. Det kan også ha noe med det å gjøre at jeg spiste en sjokoladecroissant først....

Sikler fortsatt på kjolen jeg la inn link til-den er dritsexy, elegant og ganske klassisk.Viiiiiil ha!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...