Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sur:  Favoritten min røk ut av Idol! :sur:  :sur:  :sur:

*hersens fjortiser*  ;)

Akkurat sånn satt jeg i går også :ler: . Hun var jo så søt og med den beste stemmen i hele programmet, var ikke i mine tanker engang at hun skulle ryke i første runde når halvparten av de andre sang surt og dårlig. :sur: Nå skal jeg heie på han derre Jonas tror jeg, og hun jenta nordfra.

Håper helga er fin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillelouuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Har du gått i hi etter Idol-skuffelsen? *blåser nytraktetkaffeduft i lillelous retning*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallaisen,girls! :)

Har vært litt fraværende i helga, for å pleie litt kvalitetstid sammen med O,og for å planlegge bad.....i går var vi på ørten bad-og flisbutikker,og nå ser det ut for at vi er i ferd med å bestemme oss. Blir ganske lyst dette badet,sånn ganske nøyaktig bortimot hvitt. :)

*ikke kritthvit,men en litt mykere tone*

Ellers bra med dere?

Lurer på om jeg skal droppe Idol nå når søtjenta røk ut...man ser så alt for godt hvordan fjortisene stemmer etter trynefaktor,og det var nok en del tusen som satt og sikla over han derre Audun...

Men nå, sein lunsj,og så en tur ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt bad anbefales. Har det selv, og kler det opp og ned etter smak med håndklær i ymse farger. Har i det siste fått lyst til å gjøre noe med den løse delen av interiøret - ny skittentøykurv og søppelbøtte f.eks.

Eneste jeg angrer på er at jeg ikke var litt mer iherdig i jakten på de perfekte gulvfliser. Ville egentlig ha noen i veldig lys terrakotta, men både forhandler og produsent var utsolgt på det tidspunktet så jeg endte med noen andre i stedet. *sukk* Litt sent å angre nå....

Men bad er gøy :hoppe: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er d ikkke typisk at fvorittene i idol ryker ut da....;) Hatt ei fin helg elers?:) Skal til å begynne å planlegge nytt bad snart også..... må pussses opp helt.. og forstørres litt også hos meg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallooooo,folkens! :klem:

Nå har vi vært ute og kjørt,og endte opp på Tavern hvor vi kjøpte middag. Kjempekoselig eldgammet vertshus med åpen grue og lun stemning. Veldig koselig. :)

O ligger på magen og tegner ferdig badet vårt,og jeg vurderer en porsjon mandelkjernepudding... :sjenert:

Har hatt en kjempefin helg,og det håper jeg dere andre også har hatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min :klem:

På Tavern jobbet mamma da jeg var bitteliten og gjett om det var stas å få leke der oppe.Et flott sted!

Å for en søt liten avatar da vennen, men det var jo Pinny du skulle hatt der :ler:

Jeg har ikke fått vært på nettet noen dager og har masse lesing å ta igjen. Men sånn er det når småttiser blir syke. Da rekker man ikke mye mellom slagene gitt!

Utenfor ligger det bittelitt snø som jeg håper forsvinner snart. Men solen skinner så man skal ikke klage heller da! Det kunne jo vært værre.

Håper du får en fortryllende dag i dag søtnos!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei, kjære Charmis! :klem:

Må ha vært gøy å leke på Tavern,ja! Skikkelig eventyrlekested,tenker jeg. :)

Håper småttisene dine er i bedre form,er ikke noe gøy når sånne små blir syke. :klem:

Og værmessig-jeg krysser fingre for at kulden forsvinner,og de varmegradene som EGENTLIG skulle vært her nå og tint vekk all snøen,kommer. FORT! Er lei av vinter og is nå,og klar som bare det for vårskoene!

Ferdig på jobb, og med mammutstart i dag ble det faktisk en god del kunder der også. Masse rare spørsmål,og andre morsomme ting ;) .

kal bytte ut den litt sure valopen...Pinny var ikke fornøyd med den....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Sånn, der har jeg fått Pinny-avatar...den skal få lov til å være der til vinteren er over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nå lager jeg hjemmelaget fiskegrateng til middag. Det eneste jeg ikke gjør,er å fiske fisken sjøl. Eller feske fesken,som de sier oppe hos mine gamle foreldre...da høres det skikkelig kyst-nordnorsk og ramsalt ut. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Det hadde vi til "lunsj" i går. Godt,og kjempemettende. :)

Fiskegratengen ble som vanlig gooooooood,og nå har jeg reist mag fra madrassen,hvor jeg lå på rygg og så ut vinduet. Et deprimerende syn. Blygrå himmel,og snø,snø,snø.... :sur:

Jeg har en følelse av å sitte fast i et vinterhelvete. :forvirret:

Var ganske grusomt å gå til jobb i dag. Svinkaldt,og nesen min frøs og ble helt "skiløperaktig", altså rennede og snørrbefengt. Herlig...lurer på hvordan skiløpere egentlig klarer å finne seg kjærester når de har ansiktet fullt av slim og snørr hele tida? :klø:

Kanskje ikke rart de stort sett er sammen med hverandre. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

:vinke: Jepp,det har jeg. Har begynt å jobbe mandag,onsdag,fredag i stedet for tirsdag og fredag,så jeg sklir sakte oppover mot full uke... ;)

Står til med du i dag,da? :)

Og så har jeg smurt meg inn med kokos-bodybutter fra Body Shop,så nå lukter jeg som en kokosbolle...

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...