Sun Mei Skrevet 28. februar 2006 #601 Del Skrevet 28. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2006 #602 Del Skrevet 1. mars 2006 fytti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2006 #603 Del Skrevet 1. mars 2006 grisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2006 #604 Del Skrevet 1. mars 2006 det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2006 #605 Del Skrevet 1. mars 2006 må jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2006 #606 Del Skrevet 1. mars 2006 gjøre noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2006 #607 Del Skrevet 1. mars 2006 med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2006 #608 Del Skrevet 1. mars 2006 *fornøyd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2006 #609 Del Skrevet 1. mars 2006 For en ironi at jeg skal på posten og hente vårkåpe i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. mars 2006 #610 Del Skrevet 1. mars 2006 Vårkåpe??? Får vi bruk for det da? Her går det jo direkte fra vinter til sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2006 #611 Del Skrevet 1. mars 2006 Nei,si det.....veldig fin var kåpa ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2006 #612 Del Skrevet 1. mars 2006 Nå drar jeg til byen for å lufte meg litt.Er ukesvis siden jeg var der sist. Denne dagen er litt tøff-kjenner meg litt ensom,og har ikke ORK til å begynne på husarbeidet-dessuten er støvsugerposen full,og vi er fri for nye poser... Ha det fint så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. mars 2006 #613 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg er her jeg. vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. mars 2006 #614 Del Skrevet 1. mars 2006 Og jeg, riktignok mange timer etter du skrev at du var litt ensom, men likevel. Det er ikke noen god følelse uansett det, men håper det føles litt bedre nå da. Jeg føler meg ofte ensom sjøl jeg, men jeg vet at jeg kan gjøre mye med det sjøl også om jeg bare hadde turdt å forsøke. En god til deg. Hm, Impia, du må ha skrevet noe skikkelig mye i det siste, sist jeg var innom her hadde du ikke 3000 og nå har du 3056?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. mars 2006 #615 Del Skrevet 1. mars 2006 Hm, Impia, du må ha skrevet noe skikkelig mye i det siste, sist jeg var innom her hadde du ikke 3000 og nå har du 3056?? ← Sånn er det når man går hjemme vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. mars 2006 #616 Del Skrevet 1. mars 2006 Stooooooooooooooooooooooooooooooooooooor klem til dere begge to! *og noen til* Impia,du er rå! Nå lager jeg middag,men jeg var så suuuuulten at det ble en liten forrett også; en grov fedonskive med cherrytomat,balsamicoeddik,litt fetaost,4 oliven og to kvasse chiligreiser i olje ved siden av.Må man så må man. Middagen blir kylling i form med squash,paprika,cherrytomater,honning,balsamico-og sherryeddik,et skvis limesaft over,og attåt blir det fersk pasta med persille og parmesan. SÅ blir det LOST etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. mars 2006 #617 Del Skrevet 1. mars 2006 Jepp Må jo ha forsprang på deg Den middagen høres Yummi ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. mars 2006 #618 Del Skrevet 1. mars 2006 Sånn er det når man går hjemme vet du ← Ja, det forstår jeg godt. Jeg kan vel klare noe sånt i helgene når jeg kjeder meg her, så. Kanskje jeg skal prøve snart?? Så når jeg tre tusen før jeg vet ordet av det!!! Den middagen hørtes digg ut ja. Forrett-skiva di også. Du er god på mat høres det ut som, blir det ikke vanskelig å finne på noe hver dag?? Det synes jeg er et mareritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. mars 2006 #619 Del Skrevet 2. mars 2006 Mornmornmorn! Middagen i går ble veldig god. Jeg er glad i å lage mat,men det er ikke alltid jeg er like full av inspirasjon,og da jeg bodde alene (eller...i kollektiv,var det...) var det en god del dager i uka at jeg hadde "brødskivmiddag".Kjedelig å lage mat til seg selv,og så syns jeg det er så vanskelig å beregne mengden rett da. Jeg er veldig glad i mat som man kaster sammen i en ildfast form og slenger i ovnen en time eller to...så kan man bruke tid på anna enn å stå ved ovnen hele tida.Sitte på kg,for eksempel. *spiser appelsinyoghurt,nam,nam* I natt hadde jeg en skikkelig rar eventyrdrøm.Drømte at jeg var ung middelalderprinsesse (ikke en dag over 15,tror jeg),og at faren min var konge. Jeg skulle gifte meg med en prinsesak som jeg hadde vært forlovet med siden jeg lå i vugga. Prinsen ankom slottet til hest,som seg hør og bør, og han var ganske kjekk (lignet på Aragorn i "Ringenes Herre"),men jeg var tydeligvis den eneste som la merke til at den ene foten hans var et raggete hestebein (kanskje litt vel mye innavl ute og gikk?).SKUMMELT! Da fikk jeg småpanikk,men som den underdanige piken jeg var,kunne jeg ikke gjøre noe med det. Vel, så opprant bryllupsdagen,og jeg og mine kammerpiker lette fram kjolen minog smykker og tilbehør. Tilfeldigvis overhørte den ene kammerpiken at prinsen sa til tjeneren sin at det var om å gjøre å være så slem mot meg som overhode mulig,og målet var at jeg ikke skulle leve så lenge-bare nok til at han kunne få en arving. Koselig. Ikke trivdes denne fæle prinsen særlig godt i kirka heller,og piska opp tempoet på seremonien til de grader. Heldigvis våknet jeg rett før middagen skulle begynne. Syk drøm,og veldig detaljert.Måtte bare skrive den ned sånn at jeg ikke glemmer den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. mars 2006 #620 Del Skrevet 2. mars 2006 God morgen, underdanige lille prinsesse Det må jeg si, det var litt av en drøm. Du har ikke tenkt på å begynne å skrive bøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg