Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Nå skal vi på Obs og kjøpe tapetlim og mat, så får vi fiksa den hersens tapeten som har begynt å løsne...etterpå skal vi gå og banke han naboen som er ansvarlig for tapeten. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Ja,eller en av hans lakeier,heller,som tapetserte og malte stua.....nå løsner tapeten...gjett om vi skal bruke HAN flere ganger. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Bra dere fant fram! Jeg hadde lagt igjen telefonen hjemme mens vi var ute og handla,så jeg så meldinga di ALT for seint,desverre. :)

Vi har bamsemums og mørkmørk sjokolade med bringebærsmak (freias nye), og i kveld skal vi ha taco,hihi. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Neeeeh,det var ikke det helt store, Cata. Minna om mørk sjokolade med bringebærgelè inni,bare at det ikke var gelè,men sjokolade tvers gjennom. Tror jeg foretrekker REN mørk sjokolade,jeg. :)

Merker til min store glede at jeg ikke har lyst til å fly BEINT på bamsemumsposen og spise den opp på fem minutter.Godt tegn. :)

Og det snør og snør....jeg er så pøkk møkk lei. :sur: Og O sier at som regel er mars den store snømåneden i Trondheim, og det hjalp jo ikke akkurat,da.Men vårkåpen min har kommet til postkontoret ,og ligger bare og venter på at jeg skal komme og hente den! :hoppe: All trøst er bra trøst. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... :)

Kjedelig med snø nå da... her er d heldigvis for d mesta smelta vekk og noen få varmegrader og.. :sjarmor:

Må ha ei flott helg då! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillelou :fy_fy:, du har dårlig innflytelse på meg. Først var jeg innom "Victorias Secret" her om kvelden, og etterpå ble det tur på Ellos. Nå venter jeg også på pakker ;) .

Øh - ja- det var sant. Altså: God morgen :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei sweety :klem:

Huff sto opp i morges og hva så jeg når jeg så ut?

Jo det snødde :grine::sur::sur::sur::sur::sur::sur:

Tror aldri jeg har blitt så irritert før. Jeg var jo kommet skikkelig i vårstemning jeg jo og hadde begynt å ordne litt i hagen. Men jammen holdt ikke værgudene trøbbel nå igjen :frustrert:

Ellers er det bra da :ler:

Helgen har som vanlig gått rasende fort!

I dag skal vi i bursdagsbesøk og får full middag - sånne søndager kan jeg like for det er så deilig å komme til duk og dekket bord innimellom!

Ha en fortsatt fin helg da skjønningen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallaisen på dere alle sammen! :klem:

Godt å høre dere blir KVITT snøen, Litle Lady, her kommer det bare mer og mer,og jeg aner ikke hvor det skal ende.Håper du også har en fin helg. :)

Cata, er det ikke spennende å vente på pakker,da? Og jeg har en følelse av at du har fortjent det,så flink som du har vært i det siste. Man må ta vare på seg selv og unne seg noe nytt i ny og nè. :)

Faren kommer først når det dukker opp pakker man ikke husker å ha bestilt,men så ille blir jeg forhåpentligvis aldri. :sjarmor:

En evighet siden jeg har vært i BUTIKK og kjøpt noe-det var tidlig i høst en gang,tror jeg. :sjenert:

Charmis-det SNØR her også, rett og slett bare LAVER ned non stop. Teite vintervær! :sur: Eneste som er fornøyd er selvsagt bikkjedyret,som blir ekstatisk hver gang det snør...

Deilig med bursdagsbesøk og bortelaget middag,da! Kos deg masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Sånn, der bytta jeg avatar IGJEN. Er inne i en eksperimentell periode for tida,så nye vil nok dukke opp etter hvert...og så må jeg jo ha en våravatar når den tid kommer....

O lager sjokoladekake,for svigerfrøet har hatt bursdag,og kommer snart på kakekveldsmat.Fooooor en flink gutt hun har,kommer hun sikkert til å tenke da. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...