Hildegard Skrevet 21. februar 2006 #501 Del Skrevet 21. februar 2006 urk, pcen min må på pc-sykehuset og få byttet noen deler ... jaja, den blir vel frisk igjen. I dag skal jeg Hente Skoene . Stor dag! Masse klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. februar 2006 #502 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei Hildis! Dumme dataen din! Sånne tekniske dippedutter har ingenting med å bli syke! Bra trøst med Skohenting i dag da. Tenker du kommer til å gå rundt i huset og synge "da-da-dadaaa,da-da-dadaaaaa" hele ettermiddagen og kvelden...kanskje du slenger på et lite slør også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. februar 2006 #503 Del Skrevet 21. februar 2006 6 mars begynner mammutsalget, og i dag har jeg priset tusenogfjørti bøker,og gjemt dem bort sånn at ikke kundene får sett dem... Sliten i hodet. Nå koker jeg kjøttsaus til lasagne og ser på at MacGyver redder verden for tusenogfjørtiende gang....jeg har god tid...sausen skal koke i to timer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. februar 2006 #504 Del Skrevet 21. februar 2006 Oi, det var lang koketid på en saus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. februar 2006 #505 Del Skrevet 21. februar 2006 Ja det er lang koketid,og man rekker å bli god og sulten. Men å blir det fantastisk godt til slutt også,da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. februar 2006 #506 Del Skrevet 22. februar 2006 God morgen,meg selv! Og alle dere andre også,selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. februar 2006 #507 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg ble brutalt vekket av noen "bikinier"....http://www.koalaswim.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 22. februar 2006 #508 Del Skrevet 22. februar 2006 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. februar 2006 #509 Del Skrevet 22. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 22. februar 2006 #510 Del Skrevet 22. februar 2006 Hva mente du egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. februar 2006 #511 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg kom over disse grusomme badebuksene i en tråd her inne, og de satte et skikkelig støkk i meg. Etterpå fikk jeg krampelatteranfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 22. februar 2006 #512 Del Skrevet 22. februar 2006 Klikka meg inn der og fytti katta......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. februar 2006 #513 Del Skrevet 22. februar 2006 At de satte en støkk i deg kan jeg godt forstå. Hard kost på morrakvisten!! 6. mars altså, da må jeg holde av litt penger til bokshopping sånn på tampen av lønningsmåneden da. Ikke for det at jeg trenger bøker, jeg har en lei tendens til å kjøpe bøkene og sette dem i bokhylla. Mulig jeg har glemt et viktig poeng med bøker . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. februar 2006 #514 Del Skrevet 22. februar 2006 Ja,hvem vil vel ikke se mannen sin i en sånn.... Jepp, pusla, 6 mars er datoen. Tror katalogen blir frigitt den 25, inntil den tid er alt veldig hysj-hysj. Fikk en fin beskjed i går også: Jeg får 40% avslag på rabattprisen under mammutsalget,siden jeg jobber der...huhuhuuu!!!!Her er det fare for at det blir en bok eller ti! Har bla.a sett meg ut kokeboka "Helt gresk" av han Fedonmannen, for den syns jeg ser fin ut-masse fristende småretter,blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 22. februar 2006 #515 Del Skrevet 22. februar 2006 Fedon sine oppskrifter er kjempegode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. februar 2006 #516 Del Skrevet 22. februar 2006 Oj, 40% på mammutpris blir ganske bra da, da får du vel fylt opp hyllene du også. Jeg elsker kokebøker, men han derre Fedon har jeg problemer med. Vet ikke helt hvorfor, jeg bare har det liksom. Denne gangen kunne jeg godt tenkt meg å kjøpt noen friluftsbøker a'la tips til turer i fjellet og sånt, sånne store flotte bøker med masse fine bilder. Mon tro om det kommer noen sånne på salget, jeg får vente i spenning til 25. jeg da. Jeg tillater meg å stille et spørsmål her inne, for her er det faktisk håp om å få svar i motsetning til i boka mi (bitter, jeg????): typen og jeg prater om å ta en tur med Kiel-ferga i påska, vi vil liksom reise en liten tur uten at det blir altfor dyrt og langt. Men noe i meg sier at dette er litt harry for et ungt par?? Trenger noen meninger her, ikke at det egentlg betyr noe hva andre synes, men lurer på det likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 22. februar 2006 #517 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg har ikke vært overbevist om Fedon ennå,jeg heller,men den gresk-boka så bra kjempefin ut,og da som oppskriftsbok,ikke spesielt som del av noe slankeopplegg. Kielferga? Det hadde jeg syns var kjempegøy, tror jeg! Nettop også fordi det er litt småharry og fullt av pensjonister der- det blir jo rene kulturstudiet! Jeg og O drar av og til på "harrytur" til Sverige, og det er kjempemorsomt å observere desperat shoppende trøndere med vogna full av falukorv og bacon.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 22. februar 2006 #518 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg tillater meg å stille et spørsmål her inne, for her er det faktisk håp om å få svar i motsetning til i boka mi (bitter, jeg????): typen og jeg prater om å ta en tur med Kiel-ferga i påska, vi vil liksom reise en liten tur uten at det blir altfor dyrt og langt. Men noe i meg sier at dette er litt harry for et ungt par?? Trenger noen meninger her, ikke at det egentlg betyr noe hva andre synes, men lurer på det likevel. ← Jeg har dratt med Kielferjen. Det var sammen med hele jobben da. Synes ikke det var overvekt av pensjonister jeg da. Bare pass på at dere drar slik at det ikke er helligdag der nede. Det gjorde vi og da var alt på land stengt mens vi hadde landlov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. februar 2006 #519 Del Skrevet 22. februar 2006 Takk . Vi kommer nok til å dra og vi får det nok morsomt uansett klientellet ellers tror jeg. Dette blir i påskehelga så da er det sikkert ikke bare pensjonister, men der sa du noe Impia, vi kommer jo til å ha tid i Kiel på 1. påskedag, det blir kanskje ikke spesielt morsomt. Som ren kokebok kan det kanskje være gangbart med Fedon, han har sikkert masse gode greske oppskrifter å komme med. Har en gresk kokebok her fra før som er kjempefin, men jeg må innrømme at jeg kanskje ikke har brukt den sånn kjempemasse.... (enda iallefall, men det finnes da stadig håp). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. februar 2006 #520 Del Skrevet 22. februar 2006 Endelig tilbake på oppdatering i boka til gulljenta mi Og jeg er bare så stolt av deg vennen - gratulerer med sangprøven din - jeg bare visste at du ville klare det! Her er det lite nytt egentlig! har jo vært inneliv hele tiden og gjett om det er kjedelig da! Men neste uke har jeg vinterferie og det gleder jeg meg bare såååå til! Ute skinner sola så når de søte små våkner er det ut på lekeplassen ja vær sikker! Ha en fin dag da snuppeluppa! Ps : kjolen var jo kjempesøt jo! Klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg