Sun Mei Skrevet 6. februar 2006 #361 Del Skrevet 6. februar 2006 Denne var jo fin og hadde vel passet til ditt fantastiske hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. februar 2006 #362 Del Skrevet 6. februar 2006 Den kjolen var jo lekker da! Ha en fin dag i dag vennen min! Her regner vi vekk i dag men det gjør ikke det spor bare det ikke snør. En diger klem til deg! -Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. februar 2006 #363 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Masse klemmer til deg også,Charmis! Nå måtte jeg jo selvsagt finne en kjole til eller to som bare var til å dø av.... Monsoon finnes i Danmark også...så muligens går det an å lage en Lur Plan? Likte veldig godt den blå,altså,den er kjempeelegant og klassisk og kommer til å være en kjole som holder seg i årevis-typisk sånn kjole som det blir morsomt for mine (eventuelle) barn å finne på loftet om 25 års tid... Endret 17. februar 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. februar 2006 #364 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Og nummer to.Denne fins også i en isblå farge.Og denne her er så vakker at den nesten er i kategorien brudekjole. Endret 17. februar 2007 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. februar 2006 #365 Del Skrevet 6. februar 2006 Denne kunne jeg absolutt hatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. februar 2006 #366 Del Skrevet 6. februar 2006 Denne kunne jeg absolutt hatt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. februar 2006 #367 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja,de er dritfine.Det klør sånn i shoppefingrene nå at jeg nesten blir gaaaal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. februar 2006 #368 Del Skrevet 6. februar 2006 Den lillae hadde vært perfekt til meg..... om noen kunne få ut finger`n og gifte seg da Hvor får du kjøpt disse da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. februar 2006 #369 Del Skrevet 6. februar 2006 Den lilla får man desverre bare kjøpt i USA,på en butikk som heter Nordstrom . Men jeg er heldig som har hjelpsom familie der borte. Syns ikke prisen var så sinnsykt ille heller, det er silkechiffon,og den koster 1000. Av og til må man kunne unne seg en skikkelig fin kjole,man er da kvinne for søttan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. februar 2006 #370 Del Skrevet 6. februar 2006 Inspirert av Impias vellykkede angrep på hybelkaninene vurderer jeg å gjøre det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. februar 2006 #371 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja, det ble fort litt bedre plass her når alle kaninene forsvant Jeg har også familie i USA så det er ikke noe problem å få tak i kjolen. Det er verre å vite at den passer når man ikke får prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. februar 2006 #372 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja,det er en sjangs å ta. Og den lilla kjolen er bare så fiiiin! Kjenner at jeg nesten blir litt kvalm av å se på den... *går for å kvikke meg opp med litt støvsuging* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. februar 2006 #373 Del Skrevet 6. februar 2006 :klø: Går det an å kvikke seg opp med litt støvsuging???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. februar 2006 #374 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg fikk ihvertfall tenkt på andre ting enn den kjolen en stund,ihvertfall. Nu er hybelkaninene døde, og kun gulvvasking gjenstår.Det syns jeg nesten er litt gøy-ihvertfall får jeg en sånn deilig "rent hus"-følelse etterpå.Så kan jeg ta meg en kaffe med baileys i etterpå og beundre mitt verk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. februar 2006 #375 Del Skrevet 6. februar 2006 Kaffe med Baileys på en vanlig mandag???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. februar 2006 #376 Del Skrevet 6. februar 2006 Yehaaaaa! Nettop, og bare fordi,også! og fordi jeg er så flinkt til å vaske hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. februar 2006 #377 Del Skrevet 6. februar 2006 Ingen Baileys foreløbig....nå vasker jeg VEGGENE i stua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. februar 2006 #378 Del Skrevet 6. februar 2006 Du har fått for mye vaskegen når du begynner å vaske vegger på en mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. februar 2006 #379 Del Skrevet 6. februar 2006 Egentlig har jeg ikke noe vaskegen i det hele tatt.... ...men av og til når jeg begynner å vaske,så blir jeg bare BESATT,og MÅ vaske alt mulig,så det var det som skjedde i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. februar 2006 #380 Del Skrevet 6. februar 2006 Hm, du skulle bodd i blokka mi du da, så kunne du bare spasert inn til meg og fortsatt å vaske her . Vegger og tak får stå urørte her og sånn ser det vel ut snart også . Å fy flate, jeg og vil ha fin kjole!!! Den lilla var jo helt nydelig, den kunne jeg også godt tenkt meg, men jeg har ikke kontakter i USA og ikke skal jeg være forlover ellernoe sånt heller. Jeg skal i bryllup til høsten da, men da får det bli en mer anonym (og billigere) kjole, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg