AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #1 Del Skrevet 28. mars 2023 Kan noen merke om embryoet overlever denne gang? Hvordan trener man opp evnen? Anonymkode: 419f3...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #2 Del Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kan noen merke om embryoet overlever denne gang? Hvordan trener man opp evnen? Anonymkode: 419f3...c23 Har du et embryo satt inn? Anonymkode: 8ec32...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #3 Del Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har du et embryo satt inn? Anonymkode: 8ec32...b55 Er gravid men opplevd MA så meget nervøs denne gang Anonymkode: 419f3...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #4 Del Skrevet 3. april 2023 Føler ro når jeg prøver å ta inn situasjonen din. Så håper og tror det går bra denne gangen! Anonymkode: 8317a...aa7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #5 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 22.20): Føler ro når jeg prøver å ta inn situasjonen din. Så håper og tror det går bra denne gangen! Anonymkode: 8317a...aa7 Er du klarsynt? Kan jeg spørre om du vil lese meg? 💞 Har det litt vanskelig og vet ikke hvordan jeg skal komme ut av alt det vonde og vanskelige. Lykke til, ts💞 Anonymkode: 4e926...690 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (På 7.4.2023 den 23.57): Er du klarsynt? Kan jeg spørre om du vil lese meg? 💞 Har det litt vanskelig og vet ikke hvordan jeg skal komme ut av alt det vonde og vanskelige. Lykke til, ts💞 Anonymkode: 4e926...690 Ikke meg du spurte, jeg håper det går bra at jeg la litt kort på deg likevel. Jeg ser at du har mista noe som har rokka ved din trygghet. Det kan være økonomisk ustabilitet, men jeg føler at det kan stikke djupere enn det. For det handler liksom om en slags grunnleggende trygghet i deg som har blitt borte. Du tenker mye på hva du har mista, hva du ikke har lenger, og du klamrer deg fast i det du har igjen. Denne klamringa gjør at det ikke helt slipper inn bevegelse i situasjonen. Du er liksom litt for redd til at gode ting for plass igjen. Har du mulighet til å reise bort et sted? Om så til en hytte uten strøm i skogen, men bare skifte omgivelser? Jeg tror at naturen kan gi deg en ro og en åpenhet som vil gi deg litt ny tro. Kanskje til og med en ny innsikt som kan forandre noe for deg. Det er noe du ikke har tenkt på enda som vil kunne få deg videre. Jeg ser videre en slags feiring i framtida. En gjenforening med noen du er glad i kanskje, eller en ny følelse av ro i hjemmet ditt. Anonymkode: 1833b...b6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #7 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (På 11.4.2023 den 17.19): Ikke meg du spurte, jeg håper det går bra at jeg la litt kort på deg likevel. Jeg ser at du har mista noe som har rokka ved din trygghet. Det kan være økonomisk ustabilitet, men jeg føler at det kan stikke djupere enn det. For det handler liksom om en slags grunnleggende trygghet i deg som har blitt borte. Du tenker mye på hva du har mista, hva du ikke har lenger, og du klamrer deg fast i det du har igjen. Denne klamringa gjør at det ikke helt slipper inn bevegelse i situasjonen. Du er liksom litt for redd til at gode ting for plass igjen. Har du mulighet til å reise bort et sted? Om så til en hytte uten strøm i skogen, men bare skifte omgivelser? Jeg tror at naturen kan gi deg en ro og en åpenhet som vil gi deg litt ny tro. Kanskje til og med en ny innsikt som kan forandre noe for deg. Det er noe du ikke har tenkt på enda som vil kunne få deg videre. Jeg ser videre en slags feiring i framtida. En gjenforening med noen du er glad i kanskje, eller en ny følelse av ro i hjemmet ditt. Anonymkode: 1833b...b6f Takk så mye for at du la kort for meg🙂 Ja jeg har nok mistet mye trygghet, og det stikker dypere enn økonomisk trygghet. Jeg har ikke mistet èn ting eller èn person, men mer eller mindre livet mitt og mye positivt jeg en gang hadde i livet mitt. Langvarig/kronisk sykdom fører til at det ene etter det andre, og den ene etter den andre i livet forsvinner. Omtrent alt jeg en gang likte ved livet er borte, og alle langtidsdrømmer er skrinlagt. Så det er den følelsen du sikkert fikk inn. Og ja, jeg tenker mye på alt dette. Du skriver at det mangler bevegelse i situasjonen, og det var en bra måte å si det på🙂 Jeg har ikke mulighet til å reise noe steder på en stund, men kanskje på sikt. Likte veldig godt at du ser meg i en slags feiring i fremtiden, og håper en gjenforening med noen jeg er glad i er på vei, det hadde vært fint! Ser du om det er en romantisk gjenforening, eller vennskapelig? Ser du generelt noe om kjærlighetslivet mitt videre fremover? Tusen takk for hjelpen! 😊 Anonymkode: 4e926...690 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 17. april 2023 #8 Del Skrevet 17. april 2023 Når man ber om klarsynte her så vil jeg anbefale å ev gå til sjelesorg og snakke litt om livet ditt. Vi opplever store tap og problemer Ila livet, særlig om første årene har vært vanskelige. Det er heller dessverre ikke likt fordelt, selv om vi i Norge er heldige ifb flere milliarder andre på kloden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå