Fame Skrevet 3. desember 2023 Forfatter #81 Del Skrevet 3. desember 2023 Etter flere dager med rier kom lille frøkna vår i går tidlig Hun har nå holdt mamma våken på det andre døgnet og ting er som det skal være Perfekt liten skapning 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 3. desember 2023 #82 Del Skrevet 3. desember 2023 Fame skrev (8 minutter siden): Etter flere dager med rier kom lille frøkna vår i går tidlig Hun har nå holdt mamma våken på det andre døgnet og ting er som det skal være Perfekt liten skapning Gratulerer så masse masse! 😍❤️ Hyggelig å høre at alt er bra med dere! Nå er det bare å nyte den lille ❤️ Lykke til i ny tilværelse! Det er en spennende reise 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise93 Skrevet 3. desember 2023 #83 Del Skrevet 3. desember 2023 Fame skrev (2 timer siden): Etter flere dager med rier kom lille frøkna vår i går tidlig Hun har nå holdt mamma våken på det andre døgnet og ting er som det skal være Perfekt liten skapning Ååå, gratulerer så mye med prinsessa 🩷🩷 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. desember 2023 #84 Del Skrevet 3. desember 2023 Fame skrev (2 timer siden): Etter flere dager med rier kom lille frøkna vår i går tidlig Hun har nå holdt mamma våken på det andre døgnet og ting er som det skal være Perfekt liten skapning Gratulerer med lille prinsessen ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabel Skrevet 3. desember 2023 #85 Del Skrevet 3. desember 2023 Gratulerer så masse med bebis!!😍 Nyt tiden med den lille skapningen, det går så altfor fort🌸🌸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoonful Skrevet 4. desember 2023 #86 Del Skrevet 4. desember 2023 Gratulerer så masse med lille jenta! Håper dere får en fin barseltid fremover ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 8. desember 2023 #87 Del Skrevet 8. desember 2023 Gratulerer så mye! 🩷🩷 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiwien Skrevet 9. desember 2023 #88 Del Skrevet 9. desember 2023 Gratulerer så mye! 🥰❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. desember 2023 #89 Del Skrevet 17. desember 2023 Gratulerer med babyen og gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. januar 2024 #90 Del Skrevet 2. januar 2024 Gratulerer så mye 💖💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 19. desember 2024 Forfatter #91 Del Skrevet 19. desember 2024 4+2 Ja, det får'n si. Da var vi her igjen lillegull har nettopp blitt 1 år og et par uker senere viser det seg at jeg er gravid igjen. Etter over 2 år med prøving og behov for IVF på første gikk det litt fortere denne gangen, kan man si. Ikke helt ventet, men vi gleder oss masse Har bestilt TUL i begynnelsen av januar bare fordi jeg vil ha bekreftelse på at alt er greit. Kvalmen har startet opp allerede, så det tar jeg som et godt tegn. Legger ved dagens tester ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. desember 2024 #92 Del Skrevet 19. desember 2024 Gratulerer så mye 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 22. desember 2024 #93 Del Skrevet 22. desember 2024 Gratulerer og god jul! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 22. desember 2024 Forfatter #94 Del Skrevet 22. desember 2024 4+5 Synes streken har økt bra, jeg har veldig tro på at dette skal gå veien. Føler meg kvalm til tider, skikkelig trøtt, og lette murringer i magen innimellom. Håper jeg ikke blir dårligere i jula, men tar det som det kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 27. desember 2024 Forfatter #95 Del Skrevet 27. desember 2024 5+3 Da har jeg maksa ut testene håper alle har en strålende romjul og godt nyttår! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fhuzzy Skrevet 28. desember 2024 #96 Del Skrevet 28. desember 2024 Nei for en koselig overraskelse! 🥰🥰 gratulerer så mye med både ettåringen og den nye lille spiren 🌱 Måtte kvalmen bli bedre og resten av romjulen full av kos 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 10 timer siden Forfatter #97 Del Skrevet 10 timer siden 8+4 Kvalmen er intens det er mye vanskeligere med kvalmen denne runden når jeg også har en liten en å følge opp. Heldigvis har hun fine besteforeldre (og selvsagt pappa) som stiller opp. Jeg tar Xonvea, som tar den verste kvalmen, men bare minste dose for de er helt sykt dyre. Sånn 4 uker til så håper jeg dette går over. Jeg var på TUL for noen uker siden, og alt så helt fint ut. Hjertet slo og alt skal på ny TUL til onsdag bare fordi det er betryggende for meg å sjekke litt ståa Ellers så craver jeg appelsiner for tiden. Spiser sånn ca 3 stk daglig. Det hjelper også litt på kvalmen, somehow Håper alle har en fortsatt god helg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå