Gå til innhold

Fame venter bebis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så koselig! Gratulerer så mye 🥹💗

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

21+5

Hei og god påske! Så langt i ferien har vi kost oss masse. Prøver å ha ting å gjøre store deler av dagen for å aktivisere lillemor for hun liker å ha det travelt  :ler: kjenner det er slitsomt til tider, men jeg koser meg med familien min :rodmer:

Lillesøster i magen beveger seg masse hver dag, spesielt når jeg legger meg ned og slapper av. Er jeg i bevegelse så går jeg ut i fra at hun sovner av voggingen :nikke: jeg skal ikke ha noe mer ultralyd,  men vurderer å bestille en I 3D. Får se det litt an med penger :bond:

Håper alle koser seg!

• Hjerte 1
Skrevet
Fame skrev (3 timer siden):

21+5

Hei og god påske! Så langt i ferien har vi kost oss masse. Prøver å ha ting å gjøre store deler av dagen for å aktivisere lillemor for hun liker å ha det travelt  :ler: kjenner det er slitsomt til tider, men jeg koser meg med familien min :rodmer:

Lillesøster i magen beveger seg masse hver dag, spesielt når jeg legger meg ned og slapper av. Er jeg i bevegelse så går jeg ut i fra at hun sovner av voggingen :nikke: jeg skal ikke ha noe mer ultralyd,  men vurderer å bestille en I 3D. Får se det litt an med penger :bond:

Håper alle koser seg!

God påske til deg og dine 🐣 

Herlig med masse liv både i og utenfor magen, heldige er vi som får oppleve dette 🥰

Anbefaler absolutt 3D om dere får til, vi gjorde det rett før påske i uke 26+0, det var helt fantastisk! Nå føler jeg allerede jeg liksom har møtt han litt og gleder meg bare enda mer til han kommer!

Skrevet
Anononyma skrev (2 minutter siden):

God påske til deg og dine 🐣 

Herlig med masse liv både i og utenfor magen, heldige er vi som får oppleve dette 🥰

Anbefaler absolutt 3D om dere får til, vi gjorde det rett før påske i uke 26+0, det var helt fantastisk! Nå føler jeg allerede jeg liksom har møtt han litt og gleder meg bare enda mer til han kommer!

Ja, jeg gjorde det på første. Det er bare om økonomien strekker til akkurat denne runden  :bond: men skal vurdere, det er veldig gøy 

• 2 måneder senere...
Skrevet

33+4

En stund siden sist her nå. Dagene og ukene går så utrolig fort med en liten halvannet åring i tillegg til graviditet. Har nesten ikke tid til å kjenne på hvor sliten jeg er  :ler: jeg er nå i ferie frem til permisjonen så nå blir det ikke mer jobb før neste år! Det er ganske deilig for vi har nettopp flyttet i nytt hus så det er nok å styre med her hjemme. Storesøster har også ferie nå så nå nyter vi bare sommeren som familie :rodmer:

Lillesøster beveger seg mye mer enn storesøster gjorde. I følge internettet skal de sove 20 timer i døgnet på denne tiden, men det har jeg null tru på  :ler: det er intense spark store deler av dagen. Jeg synes det er veldig betryggende jeg da. Jeg var hos jordmor i går som sa at hun ligger i hodeleie nå, men ikke festet så hun kan jo fort snu seg litt igjen. Tar det som det kommer :nigo:

Ellers kjenner jeg at denne varmen ikke er noe for meg. Heldigvis har vi kjeller som jeg kan flykte ned i når det blir for ille  :ler:

Håper alle har en suuuuper sommer og spiser masse is :dobbelis:

• Hjerte 5
  • 1 måned senere...
Skrevet

41+1

Nå. Er. Jeg. Lei.

Termindato has come and gone og jeg er fortsatt en hval som ikke klarer å gjøre noe av det jeg vil gjøre  :gråter:lille ser ut til å trives svært godt i magehuset og viser ingen tegn til at hun ønsker å komme ut. Det er veldig tungt å løpe etter storesøster på lekeplassen, så jeg må få mye bistand fra pappaen og besteforeldre.

Det ble litt klaging her nå, men nå kjenner jeg meg ferdig med å være gravid  :sur: jeg har trivselskontroll til fredag, så får vi se om jeg kommer på den eller om det skjer noe før den tid. 

I dag har jeg prøvd å gå opp og ned trappa fire ganger før jeg nesten svimte av i håp om å riste baby litt lenger ned i bekkenet

Det positive er at det fortsatt er mye bevegelse store deler av dagen, så hun har det hvertfall fint selv om mammaen er miserabel  :bond:

• Hjerte 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...