Fame Skrevet 19. april 2023 Forfatter #21 Del Skrevet 19. april 2023 8+6 I dag er jeg trøtt, trøttesen. Var på jobb til 10.30, så dro jeg hjem og skulle nyte sola litt. Sovnet på verandaen i 30 min, for deretter å legge meg i senga og sove 2 timer til Får vel lage litt middag før jeg sovner igjen Har for øvrig begynt å kjenne litt bekkensmerter og. Synes det var unødvendig tidlig.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 25. april 2023 Forfatter #22 Del Skrevet 25. april 2023 9+5 Nå er jeg så lei av første trimester at jeg nesten dør på meg Føles litt som å ha PMS i flere uker i strekk. Jeg er i et sånt mellomstadiet hvor jeg har fått mage grunnet oppblåst, men ikke ennå fått gravidmage. Så derfor føler jeg meg bare feit Kvalmen er der fremdeles, hver dag. Heldigvis bare kastet opp på fredag, for det er noe shiet. Fått sånn lekker hårvekst på magen også, sånn at jeg kan føle meg ekstra sexy Og den sulten tar knekken. Før ble jeg sulten hver annen time ca, men nå blir jeg sulten rett etter at jeg har spist. Orker ikke spise mer mat jeg I morgen har jeg bestemt meg for å komme litt forsiktig i gang med trening igjen. Kanskje det hjelper Føler meg altså ikke som meg selv om dagen og kjenner ikke kroppen min igjen, men jeg skal ikke klage egentlig. Har ventet lenge på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 1. mai 2023 Forfatter #23 Del Skrevet 1. mai 2023 10+4 Tenk, tosifret uke Må vel nærme seg den trygge delen nå? Føler meg i ganske fin form og kan se ut til at jeg har begynt å få en liten bump Supergøy. Håper alle koser seg med denne ekstra fridagen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 5. mai 2023 Forfatter #24 Del Skrevet 5. mai 2023 11+1 Jeg kan nå høre hjertet på doppler hjemme! Kun gjort en sjelden gang og ikke lenger enn sånn 10 sek etter å ha funnet hjertet da det er litt for lite informasjon om hvor trygt det er å bruke det. Allikevel veldig betryggende å vite at det er i live inni der. Jeg har time hos jordmor igjen om en uke, hun skulle da henvise til ny UL. Da får man kanskje vite kjønn? Aner ikke, har ikke gjort dette før Vi vil gjerne vite hvertfall. Mannen vil ha jente og jeg vil ha gutt, men vi blir fornøyde uansett hva det er. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 5. mai 2023 #25 Del Skrevet 5. mai 2023 Fame skrev (4 timer siden): 11+1 Jeg kan nå høre hjertet på doppler hjemme! Kun gjort en sjelden gang og ikke lenger enn sånn 10 sek etter å ha funnet hjertet da det er litt for lite informasjon om hvor trygt det er å bruke det. Allikevel veldig betryggende å vite at det er i live inni der. Jeg har time hos jordmor igjen om en uke, hun skulle da henvise til ny UL. Da får man kanskje vite kjønn? Aner ikke, har ikke gjort dette før Vi vil gjerne vite hvertfall. Mannen vil ha jente og jeg vil ha gutt, men vi blir fornøyde uansett hva det er. På ordinær ultralyd (uke 17-19) får du ofte vite det. Hender en sjelden gang at de tar feil, men stort sett ikke. Gratulerer med svangerskapet! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 5. mai 2023 Forfatter #26 Del Skrevet 5. mai 2023 Badebuksa2.0 skrev (1 time siden): På ordinær ultralyd (uke 17-19) får du ofte vite det. Hender en sjelden gang at de tar feil, men stort sett ikke. Gratulerer med svangerskapet! Kan vel få vite det fra uke 12? Synes jeg leste det. Hvor riktig de tar er en annen sak da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flipprisl638491357 Skrevet 7. mai 2023 #27 Del Skrevet 7. mai 2023 De opplyser dessverre ikke om kjønn i det offentlige på tidlig ultralyd, dessverre. De er kun opptatt av det medisinske, dvs fosterdiagnostikk, og med vilje velger å ikke si kjønn, mener det er fordi sjansen er der for at noen tar abort ved «feil kjønn». Så ja, de kan nok mest sannsynlig se kjønnet i uke 12, men de offentlige sier aldri noe om kjønnet på TUL:/ Jeg gikk privat i tillegg til TUL og der så de faktisk ikke kjønnet. Jeg ventet jente og det er visstnok vanskeligere å se om det er jente fremfor gutt. Vi fikk vite det var jente på OUL, men med en klype salt da det også kan være man ser feil 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 11. mai 2023 Forfatter #28 Del Skrevet 11. mai 2023 12+0 MILEPÆL! Endelig kommet meg frem til den trygge siden Håper alt er smooth sailing nå. Jeg er ikke lenger kvalm, og føler meg som et nytt menneske. Det er utrolig digg Håper alle får en fin dag 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøysekopp Skrevet 11. mai 2023 #29 Del Skrevet 11. mai 2023 Fame skrev (På 5.5.2023 den 16.52): Kan vel få vite det fra uke 12? Synes jeg leste det. Hvor riktig de tar er en annen sak da Hos meg så de riktig kjønn på tidlig ultralyd på begge barn, privat ultralyd første barn og offentlig på andre. De skal ikke opplyse om kjønn på tidlig ultralyd, men jordmor gjorde det likevel 😆 hun spurte om vi ville vite, men hadde et forbehold om at hun kunne ta feil. Gratulerer med fullgåtte 12 uker! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 11. mai 2023 #30 Del Skrevet 11. mai 2023 Fame skrev (På 5.5.2023 den 16.52): Kan vel få vite det fra uke 12? Synes jeg leste det. Hvor riktig de tar er en annen sak da De har jo 50% sjanse for å få rett 😂 Uke 12 er tidlig. Ville ikke kjøpt rosa eller blått riktig enda etter å ha fått beskjed uke 12 😊 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badebuksa2.0 Skrevet 11. mai 2023 #31 Del Skrevet 11. mai 2023 Fame skrev (4 timer siden): 12+0 MILEPÆL! Endelig kommet meg frem til den trygge siden Håper alt er smooth sailing nå. Jeg er ikke lenger kvalm, og føler meg som et nytt menneske. Det er utrolig digg Håper alle får en fin dag Wohoo! Verdt å feire! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 15. mai 2023 Forfatter #32 Del Skrevet 15. mai 2023 70% sjanse for gutt fikk jeg beskjed om. Alt så veldig bra ut. Sutter på tommelen allerede 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 20. mai 2023 Forfatter #33 Del Skrevet 20. mai 2023 13+1 Har så mye hikke om dagen at jeg holder på å gå bananas. Begynte vel under den verste kvalmen også har det bare ikke gitt seg. Det er sånn typ et hikk, også ferdig. Men det skjer et par ganger i timen hver dag Merkelige greier. I helgs blir det å game Zelda Må vel kanskje ut litt og, men Håper alle får en fin helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 20. mai 2023 #34 Del Skrevet 20. mai 2023 God helg og kos deg med gaming! Og så koselig å få se lille bebis som sutter på tommelen sin ❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 30. mai 2023 Forfatter #35 Del Skrevet 30. mai 2023 14+4 Vært på TUL igjen i dag, litt sen TUL Fikk se en tass som sprellet som bare det inni der, litt merkelig at jeg ikke kjenner det nesten Alt så veldig bra ut. Jordmor nekta å si noe om kjønn, så får vente sånn 5 uker til og se. Fikk utvendig i dag da, det var veldig deilig å ha kommet så langt. Jordmor var veldig fornøyd med bebisen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 30. mai 2023 #36 Del Skrevet 30. mai 2023 Så koselig 💕 Gjør godt å høre og se at alt står bra til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. juni 2023 Forfatter #37 Del Skrevet 6. juni 2023 15+5 I dag spurte jeg pent om ikke min kollega kunne ta en UL av meg Hun driver stort sett med UL av legger og lår, men vi fikk nå sett litt på bebis allikevel Hun synes det så ut som en jente, så får se da. Har OUL i begynnelsen av juli, gleder meg vilt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 11. juni 2023 Forfatter #38 Del Skrevet 11. juni 2023 16+3 Her om dagen følte jeg noe som jeg var usikker på var baby eller luft men i dag tidlig da jeg var på badet kjente jeg tre stk små vibrasjoner i nedre del av magen som jeg er helt sikker på var baby Det var veldig gøy å kunne kjenne litt liv der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleVy94 Skrevet 11. juni 2023 #39 Del Skrevet 11. juni 2023 Fame skrev (21 minutter siden): 16+3 Her om dagen følte jeg noe som jeg var usikker på var baby eller luft men i dag tidlig da jeg var på badet kjente jeg tre stk små vibrasjoner i nedre del av magen som jeg er helt sikker på var baby Det var veldig gøy å kunne kjenne litt liv der Åå, det er så artig når man kjenner bevegelse første gangen ❤️ Og når du først har kjent det vil du nok legge merke til det ofte! Jeg venter fortsatt på å kjenne, jeg har alltid pleid å kjenne det veldig tidlig. Utålmodig nå 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 11. juni 2023 Forfatter #40 Del Skrevet 11. juni 2023 LilleVy94 skrev (24 minutter siden): Åå, det er så artig når man kjenner bevegelse første gangen ❤️ Og når du først har kjent det vil du nok legge merke til det ofte! Jeg venter fortsatt på å kjenne, jeg har alltid pleid å kjenne det veldig tidlig. Utålmodig nå 🙈 Kommer nok snart nå, spesielt når du pleier å kjenne det tidlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå