Gå til innhold

Love is blind - sesong 4


Eplepai1

Anbefalte innlegg

Hos meg så funket det nå. Jeg satte pris på å få se hvordan det var gått med parene, det var jo det jeg var ute etter. Men den kvinnelige programlederen var utrolig ufordragelig. Drev og overkjørte deltagerne ved å komme med veldig ledende spørsmål, avbrytelser og ufine angrep. Noen av deltagerne tok hun på med silkehansker uten å stille kritiske spørsmål. mens andre ble høvlet ned. 

Medprogramlederen, mannen hennes, kom knapt til orde. Jeg har sett de tidligere sesongene, men kan ikke huske at hun var så ille da. Det er jammen bra at hun har vært så lite synlig i selve utvelgelsene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hulderen skrev (6 minutter siden):

Hos meg så funket det nå. Jeg satte pris på å få se hvordan det var gått med parene, det var jo det jeg var ute etter. Men den kvinnelige programlederen var utrolig ufordragelig. Drev og overkjørte deltagerne ved å komme med veldig ledende spørsmål, avbrytelser og ufine angrep. Noen av deltagerne tok hun på med silkehansker uten å stille kritiske spørsmål. mens andre ble høvlet ned. 

Medprogramlederen, mannen hennes, kom knapt til orde. Jeg har sett de tidligere sesongene, men kan ikke huske at hun var så ille da. Det er jammen bra at hun har vært så lite synlig i selve utvelgelsene. 

Ja, fått sett det jeg og nå. Herlighet hvor mye hun maste om en "Love is blind baby". Relativt privat spørsmål som hun pusha noe voldsomt. Så utrolig ufint.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har lyst til å gi en lang og god klem til Marshall. Han fortjente virkelig ikke dette..

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...