Gå til innhold

Love is blind - sesong 4


Eplepai1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte å lage en i går, men jeg var for provosert av hun fra Russland og hun blonde. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (På 28.3.2023 den 0.17):

Tenkte å lage en i går, men jeg var for provosert av hun fra Russland og hun blonde. 

Ja, de fikk jeg skikkelig dårlig inntrykk av. Virker som en sesong med mye drama, men og noen solide par. Gleder meg til nye episoder på fredag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Citha skrev (På 28.3.2023 den 0.17):

Tenkte å lage en i går, men jeg var for provosert av hun fra Russland og hun blonde. 

Ja snakk om at han som valgte hun Irina over Bliss, tok nok ett veldig feil valg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, moroklompen said:

Ja snakk om at han som valgte hun Irina over Bliss, tok nok ett veldig feil valg.

 

Så innmari og. Ikke at jeg tror det går noe bedre med andrevalget, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på sesong 1 og ser bryllupene nå. Hvorfor går de hele veien opp til alteret når du vet de ikke vil gifte seg likevel?

Spesielt Jessica som egentlig siklet på en hun avviste i podden.

Så mye røre til ingen nytte. Jeg hadde mest sannsynlig blitt irritert om jeg skulle kjøpt inn gave, kjøpt ny kjole, kostet på meg en hel dag for så at det ikke blitt ekteskap likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Citha skrev (På 4.4.2023 den 21.30):

Så innmari og. Ikke at jeg tror det går noe bedre med andrevalget, men...

Jeg har skikkelig dårlig følelse for dette paret, men jeg tror faktisk andrevalget gjennomfører bryllupet. Vet ikke, bare en mistanke. De virker begge veldig innstilt på å være gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (3 timer siden):

Jeg er på sesong 1 og ser bryllupene nå. Hvorfor går de hele veien opp til alteret når du vet de ikke vil gifte seg likevel?

Spesielt Jessica som egentlig siklet på en hun avviste i podden.

Så mye røre til ingen nytte. Jeg hadde mest sannsynlig blitt irritert om jeg skulle kjøpt inn gave, kjøpt ny kjole, kostet på meg en hel dag for så at det ikke blitt ekteskap likevel. 

Fordi det er slik konseptet er? De skal prøve å skape et ordentlig forhold på 4 uker eller noe sånt, og så skal de velge om de virkelig vil gifte seg, og det gjør de i en bryllupseremoni. (Konseptet er jo at de skal ønske å finne en som også vil forplikte seg. )

Om du ser Love is blind Japan, så er det mer åpning for å avslutte tidligere, og de som går helt til alteret gjennomfører stort sett, for de vil jo ikke at den andre "skal miste ansikt" foran familie og venner.

Nå er det jo noen år siden sesong 1, og det var en del skriverier om programmet den gangen. (Særlig om Jessica som drev og ga hunden sin alkohol.)
Og flere av deltagerne har giftet seg og fått barn i etterkant. (Noen er også fortsatt gift med den de møtte på Love Is Blind.)

Men nå er denne tråden her om sesong 4.

Jeg kjenner at etter de siste episodene (og teaserne på slutten) så er jeg usikker på om det i det hele tatt er noen som blir gift.

Jeg har hatt veldig tro på de litt voksne, som virket veldig forelsket. (Men det fremstår jo som om det skjer noe helt overraskende og drastisk på bryllupsdagen, som gjør han sint og som gjør at hun gråter. På den annen side er jo produksjonen helt rå på krisemaksimerende spoliere.
De fikk det jo til å se ut som om Brennon og Alexa i sesong 3 hadde en skikkelig krangel også, enda de bare fløt gjennom hele greia og er forelsket etterpå.


Resten av parene har jeg vært litt av og på om. Nå er jo et av dem brutt allerede, fordi hun åpenbart ikke var klar for noe forhold og forpliktelse. (Syntes hun oppførte seg skikkelig dritt mot han hun faktisk var forlovet med. Møte en annen bak hans rygg, og indirekte fortelle resten av verden at det er slutt mellom dem før hun forteller han om det.)



 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan Sto Helit skrev (9 timer siden):

Fordi det er slik konseptet er? De skal prøve å skape et ordentlig forhold på 4 uker eller noe sånt, og så skal de velge om de virkelig vil gifte seg, og det gjør de i en bryllupseremoni. (Konseptet er jo at de skal ønske å finne en som også vil forplikte seg. )

Om du ser Love is blind Japan, så er det mer åpning for å avslutte tidligere, og de som går helt til alteret gjennomfører stort sett, for de vil jo ikke at den andre "skal miste ansikt" foran familie og venner.

Nå er det jo noen år siden sesong 1, og det var en del skriverier om programmet den gangen. (Særlig om Jessica som drev og ga hunden sin alkohol.)
Og flere av deltagerne har giftet seg og fått barn i etterkant. (Noen er også fortsatt gift med den de møtte på Love Is Blind.)

Men nå er denne tråden her om sesong 4.

Jeg kjenner at etter de siste episodene (og teaserne på slutten) så er jeg usikker på om det i det hele tatt er noen som blir gift.

Jeg har hatt veldig tro på de litt voksne, som virket veldig forelsket. (Men det fremstår jo som om det skjer noe helt overraskende og drastisk på bryllupsdagen, som gjør han sint og som gjør at hun gråter. På den annen side er jo produksjonen helt rå på krisemaksimerende spoliere.
De fikk det jo til å se ut som om Brennon og Alexa i sesong 3 hadde en skikkelig krangel også, enda de bare fløt gjennom hele greia og er forelsket etterpå.


Resten av parene har jeg vært litt av og på om. Nå er jo et av dem brutt allerede, fordi hun åpenbart ikke var klar for noe forhold og forpliktelse. (Syntes hun oppførte seg skikkelig dritt mot han hun faktisk var forlovet med. Møte en annen bak hans rygg, og indirekte fortelle resten av verden at det er slutt mellom dem før hun forteller han om det.)



 

Jeg er straks ferdig med sesong 1 og hopper da rett til sesong 4. Jeg klarte ikke finne en tråd om sesong 1, så måtte bare skrive litt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva-Lena skrev (4 minutter siden):

Jeg er straks ferdig med sesong 1 og hopper da rett til sesong 4. Jeg klarte ikke finne en tråd om sesong 1, så måtte bare skrive litt her.

Sesong 1 har egen tråd, fint å ikke blande inn andre sesonger i denne.

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var det noen av dere som fikk sett den direktesendte reunionen?

Jeg trodde at den ville bli en normal episode etterpå. Men jeg får ikke startet den, selv om jeg ser at den ligger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oline12 skrev (3 minutter siden):

Den ligger der, men får ikke spilt av. Min guilty pleasure!

Skal komme kl 21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kvinnelige programlederen er forferdelig å se på 🤦‍♀️ vakker dame, men væremåten, og det hun sier er 🤮 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

shikarni12 skrev (11 timer siden):

Hun kvinnelige programlederen er forferdelig å se på 🤦‍♀️ vakker dame, men væremåten, og det hun sier er 🤮 

Synes begge er helt håpløse. Fatter ikke at de valgte akkurat de to som programledere, fullstendig blottet for karisma og totalt intetsigende. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (14 timer siden):

Var det noen av dere som fikk sett den direktesendte reunionen?

Jeg trodde at den ville bli en normal episode etterpå. Men jeg får ikke startet den, selv om jeg ser at den ligger der.

Jeg fikk sett den i gårkveld, vet ikke helt hva jeg syns

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shikarni12 skrev (11 timer siden):

Hun kvinnelige programlederen er forferdelig å se på 🤦‍♀️ vakker dame, men væremåten, og det hun sier er 🤮 

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...