AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Del Skrevet 27. mars 2023 Hei! Holder på å prøve å bli mer "toned", jeg er ganske tynn men har ikke sterke muskler. Ønsker ikke å bli muskuløs heller, bare være toned. Jeg følger flere videoer på YouTube, tilsammen 35 min for bena, 20 min for mage og waist, og 10 min for armer. Fungerer bra hittil, selv om jeg bare har holdt på i to uker. Akkurat nå gjør jeg alt i en strekk på kvelden, men syns ikke det er så praktisk. Vet dere om det vil være like effektivt å gjøre noe på ettermiddagen, dele det på to eller tre? Og bør jeg da gjøre alt waist og mage på ettermiddagen, og alt for bena på kvelden feks, eller gjøre litt av alt i hver økt? Blir økter på rundt 20 min. Er det like effektivt som 1 på 60 min? Anonymkode: 1837f...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 28. mars 2023 #2 Del Skrevet 28. mars 2023 Jeg føler en økt på 60 minutter er mer effektiv, fordi jeg blir varm i hele kroppen, og dermed også klarer yte mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 28. mars 2023 #3 Del Skrevet 28. mars 2023 Jeg vil mene at for de målene du skisserer, så vil det være minimal forskjell. Du kan godt samle de forskjellige muskelgruppene så du blir ferdig med hele og slipper å tenke så mye på restitusjonsbehovet mellom mikroøktene 👍😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hasselnøtter Skrevet 28. mars 2023 #4 Del Skrevet 28. mars 2023 Åh, dette har jeg også lurt på, uten å fått surret meg til å spør noen. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #5 Del Skrevet 28. mars 2023 Taluno skrev (6 timer siden): Jeg føler en økt på 60 minutter er mer effektiv, fordi jeg blir varm i hele kroppen, og dermed også klarer yte mer. Takk for svar! Det jeg gjør er pilates og own bodyweight excercises, så blir ikke "varm" sånn mtp hopping osv, det er ikke Cardio eller hiit. Teller fortsatt dette med "å gjøre kroppen varm" da? Anonymkode: 1837f...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #6 Del Skrevet 28. mars 2023 Lurer på det samme! Akkurat nå trener jeg sent på kvelden, er det mindre effektivt enn på ettermiddagen? Anonymkode: 1837f...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #7 Del Skrevet 30. mars 2023 Jeg kjenner en som deler opp styrketreningen til to økter per dag og får gode resultater av det. Anonymkode: 7ac49...31b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamor Skrevet 30. mars 2023 #8 Del Skrevet 30. mars 2023 Jeg synes det tyngste er å komme i gang. Når jeg først er varm tar jeg gjerne en lang økt Skifte, varme opp, trene, dusje, skifte flere ganger om dagen høres slitsomt ut 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå