AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #1 Del Skrevet 27. mars 2023 Er henvist IVF da vi har forsøkt å bli gravide med barn nummer 2 i lengre tid uten å lykkes. Mest sannsynlig årsak er endometriose. Funker IVF hvis man har endo? Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det skulle fungere bedre enn naturmetoden, hvis det er dårlige forhold i livmor. Noen som kan forklare dette, eller har noen fine historier som kan gi litt håp kanskje? :) Anonymkode: 4f92b...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2 Del Skrevet 27. mars 2023 En av legene på Riksen trodde jeg kunne ha endometriose og jeg må opereres for det før jeg går igjennom neste ivf-forsøk. Hvis du ikke har vært inne hos Riksen på første ivf-samtale enda så får du nok mer info da. Det er på første samtale de eventuelt sjekker for endo eller stiller deg spørsmål for å se om du kan ha det og da vil jeg tro du blir sendt til endo-operasjon før de gir deg ivf. Men du må altså gjennom ivf-avdelingen ved Riksen for å få henvisning til endo-operasjon når det henger sammen som det gjør for deg. Og det er bra, for det er allerede mye venting om du ikke også først skal endo-opereres etter henvisning fra gynekolog før du kommer inn i ivf-systemet til Riksen og må vente ytterligere 6-9mnd på oppstart av ivf-forsøk. Anonymkode: ce350...069 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #3 Del Skrevet 28. mars 2023 Jo vi har vært til den første ivf samtalen/oppstartsamtalen og det var der det ble påpekt dette med mulig endometriose. Men ikke henvist til noe operasjon eller behandling for det, uten det blir oppstart med ivf. Ts Anonymkode: 4f92b...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå