AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #61 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (På 1.4.2023 den 0.32): Ja! Jeg har kontakt med min mor og far. Min far har vært død i 31 år og min mor i 6 år. Jeg fikk kontakt med de for ett år siden nå gjennom pendel min. Min mormor og onkel har kommet gjennom og, og andre åndsfrender som jeg ikke er i familie med. Også engler har kommet igjennom! Jeg føler meg heldig som har fått lov å få foreldrene mine tilbake, jeg forteller hvordan det går og vi snakker om familieanliggende ting og hvordan det går med de og mye mye mer, og de hilser til mine søstrer jevnlig og datteren, bursdager, god 17 mai, jul, nyttår og sier de savner oss. Min far poke meg i skulderen 🤭🥰 Min mor sitter alltid på kjøkkenstolen på andre siden av bordet foran meg! Det var hennes plass når hun var på besøk til oss når hun var i live på jorda! 🌺 Anonymkode: 24bb8...1db Så fint dette høres ut❤️ Kan du fortelle noe om hvordan du kommuniserer med de? Er det gjennom følelser og tanker? Ser du dem, eller fornemmer du energien deres? Syns dette er veldig fascinerende og interessant😊 Anonymkode: 8fbc5...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 2. april 2023 #62 Del Skrevet 2. april 2023 Jeg tror, nei, jeg vet at det finnes ting mellom himmel og jord man ikke kan forklare. Jeg ser ting selv, uten forklaring. Men, jeg har aldri møtt min mormor, død før min tid. Når jeg er i huset hennes, jeg kjenner og føler at hun tar vare på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #63 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei kjære deg! Jeg renser pendelen i kaldt rennende vann og ber alltid en bønn før jeg tar i bruk pendelen. Jeg sier loddrett er ja og vannrett er nei. Vi er enig at når den roterer er det et sikkert ja! Pendler den på skrå så vil de si noe til meg. Jeg har spurt hvor min mor er og hun svare hun sitter foran meg på stolen. Min far pleier å stå ved siden av, han liker å poke meg i skulderen. Jeg kjenner når han eller om det er en energi som står bak eller vsa meg fordi pendelen blir veldig tung og dratt mot bordplaten. Jeg må holde godt fast i den når den blir tungt slik at jeg ikke glipper pendelen. Engang jeg snakket med min mor så stod håret mitt i retning henne, akkurat som når håret er elektrisk, bare mer hår som strakk seg mot henne. ❤️ Når jeg snakker med åndsarvingene mine så kribler det i hodebunnen, det minner litt om kiling! Ellers kan jeg si hvis det er en negativ energi så får jeg vondt i hode å starter og hoste. Men jeg har fått hjelp å rense leiligheten nå, det var i starten det kom igjennom så mye! Min far sier han sitter i blant i sofa vår og ser på tv, det syns jeg er veldig koselig! Min mor sier sokkene jeg strikker er fine og jeg er blitt flink å strikke genser! Katten vår kommer alltid og ligger ved siden av meg på stolen eller han ligger på ryggen på gulvet når vi ringer. Min mor sa til meg en dag hun syns katten vår er blitt tjukk! 🤭🤫🙀 Datteren min har sittet sammen med meg noen ganger og hun har sett pendelen peke ut i luften, umulig for meg å få den til å stå rett ut! Hun syns det er utrolig moro og fint å få hilsen fra besteforeldre sine. ❤️ Så du skjønner.. har du mistet noe som er gått over så snakk til de! De er ofte innom på besøk og høre deg klart og tydelig! 😉 Anonymkode: 24bb8...1db AnonymBruker skrev (4 timer siden): Trist å høre om din mor ❤️ De kan nok følge med på hvordan vi har det, og tidvis kanskje også hva vi tenker. Men det er nok ikke slik at de har "radioen" på vår kanal bestandig, for å si det slik. Så ikke vær redd for å bare være deg selv og tenke egne tanker Jeg tror noe av greia med å fange opp slikt er å ha et avslappet forhold til det, ikke streve for mye. Jeg forstår at du følte deg desperat etter tegn fra henne, men den desperasjonen tror jeg også kan hindre fra å oppfatte tegn. Det betyr ikke at du har gjort noe feil. Det er også veldig mulig at din mor vet du greier deg tross alt ❤️ Jeg får sjeldent opp sånt, men når jeg skriver til deg kommer det opp en følelse av en kvinne som følger deg stille, med en enorm kjærlighet til deg. Hun viser frem hendene sine og har mye lyst blått lys i seg og rundt hendene og hun holder frem noe som ligger i henden, som jeg ikke ser hva er. Det er en nyanse mørkere blått enn det lyseblå vakre lyset og ikke så stort. Men hun viser kjærlighet og nærhet. Som sagt, jeg får sjeldent opp sånt, så vet ikke hvorfor dette kom opp nå, men det var så sterkt at jeg fikk tårer i øynene, det er som om hun vil formidle at hun er der, selv om du ikke ser henne, og den kjærligheten er så sterk, hun smiler. For å være ærlig er dette merkelig for meg, for jeg har bare en gang før opplevd noe lignende for en person jeg ikke kjente og ikke visste noe om. Jeg valgte den gangen å formidle det jeg fikk beskjed om, og personen bekreftet at det stemte og betydde noe. Jeg vet ikke om dette betyr noe for deg eller om det betyr noe, ikke en gang om det er koblet til deg, men jeg får en følelse av at det gjør det. Anonymkode: 3705a...1c3 Så spennende at du får inn dette! Syns det var sterkt å lese det du skriver her, at du får opp alt dette❤️ Kan jeg spørre om du tilfeldigvis får opp noe om pappa, som døde altfor tidlig, for mange år siden? Er han med oss? Har han det bra? Er han sammen med familie der han er? ❤️ Anonymkode: 8fbc5...2a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #64 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så fint dette høres ut❤️ Kan du fortelle noe om hvordan du kommuniserer med de? Er det gjennom følelser og tanker? Ser du dem, eller fornemmer du energien deres? Syns dette er veldig fascinerende og interessant😊 Anonymkode: 8fbc5...2a2 Jeg bruker pendelen min og jeg har lært meg å kjenne energiene som kommer igjen. Min far er flink å si fra når han kommer på besøk, han er så glad når han kommer hit. Når jeg kjenner energien til min mor, så spør jeg alltid men det har hendt hun har gått rett på sak og jeg har motta beskjed! De beholder personlighetene sine også etter de forlater denne verden. Jeg og datteren min har sett min far, hun så han stod å kikket på hun engang hun satt på kjøkkenet å tegnet når hun var lita! Jeg har sett flere enn min far når jeg var yngre og jeg skvatt hver gang og derfor har jeg skylapper foran øynene. Men jeg kan se når jeg er klar igjen! Jeg vet dersom jeg åpner meg igjen, så vil jeg se andre åndsfrender og annet. Men det kan gå an «å stenge ute» akkurat som å rense ut dårlig energier. Jeg kan kjenne i håret at noen er der med meg når jeg sitter uten å bruke pendelen, og jeg føle det når noen sitter i sofa vår! Og jeg vet hvis jeg åpner opp så vil jeg se. Jeg har fått vite jeg vil se igjen når jeg er klar! Jeg er ikke redd , men jeg ønsker ikke å se andre åndsfrender eller bli forstyrret når jeg skal sove! Ellers når jeg snakket med foreldrene mine så snakker jeg akkurat som jeg snakker med andre eller jeg kan snakke inni meg! Når det er deres tur så går vi gjennom alfabetet og jeg mottar bokstavene i setning! Jeg mottar beskjeden inni meg samtidig som vi går gjennom alfabetet for å være helt sikker beskjeden jeg mottar tilbake blir helt korrekt! Engang fikk jeg hjelp fra en ånd å finne glattetangen til datteren min! Hun fortalte den lå i øverste hylle i skapet gjemt bak mange stillongs og jaggu.. der lå den! 🫶🏻 Anonymkode: 24bb8...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #65 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så spennende at du får inn dette! Syns det var sterkt å lese det du skriver her, at du får opp alt dette❤️ Kan jeg spørre om du tilfeldigvis får opp noe om pappa, som døde altfor tidlig, for mange år siden? Er han med oss? Har han det bra? Er han sammen med familie der han er? ❤️ Anonymkode: 8fbc5...2a2 Nå har jeg visst sitert to personer😅 Innlegget over var ment til anonymbruker ..1c3. Jeg ble så ivrig her, og ville skrive til deg med pendelen også, så her kommer det: Jeg bruker også pendel, men har ikke visst at man bør skylle den i kaldt vann, og heller ikke at man ikke skal la andre bruke den, takk for at du lærte meg dette! Jeg bruker alltid høyrehånden, men da er det også feil? Jeg spør den om mangt og mye, og får ofte veldig tydelige svar, store sirkler for ja, og loddrett frem og tilbake for nei. Har spurt den hva som er ja og hva som er nei. Noen ganger går den i sirkel motsatt vei (med klokken), og da aner jeg ikke hva det betyr. Og noen ganger er den veldig usikker, og vakler mellom loddrett og en forsiktig, kantete sirkel. Den tar ofte feil da, men det er mulig jeg påvirker den med intuisjonen min? Veldig spennende å høre om erfaringene dine! Jeg har ikke oppnådd kontakt med mine nære som har gått bort, syns egentlig det er litt skummelt også, den tanken at de sitter her med meg uten at jeg vet det, som en følelse av å bli iakttatt uten at man vet det. Man tror man er alene i sitt private hjem, men så kan det altså hende de sitter her og får med seg alt jeg gjør? Men samtidig er det jo også en fin tanke hvis de faktisk er her og passer på😊 Det du forteller om at pendelen blir tung hvis de er nær deg, minnet meg om noe som skjer meg iblant når jeg sitter med pendelen. Noen ganger blir pendelen kastet ut av hånden min! Jeg holder jo godt i den, men så får den en så stor «swung» om man kan si det sånn, også glipper den plutselig ut av hånden min og langt bortover gulvet! Har dessverre knust spissen av den pga dette. Men tror du dette betyr at de er i nærheten av meg akkurat da? ❤️ Anonymkode: 8fbc5...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #66 Del Skrevet 2. april 2023 Nei de døde vet ingenting av hva som skjer på denne jord. For de er døde og går ikke igjen. Er bare bedrageri fra onde ånder som utgir seg for å være avdøde mennesker. Og mange tror på dette dessverre. Anonymkode: bf994...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 2. april 2023 #67 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (På 29.3.2023 den 0.56): Egentlig ikke. Det er ikke sånn at de sitter i et hjørne hele dagen og stirrer på oss. De er hovedsakelig en annen plass. De er mennesker, bare uten en fysisk kropp i en annen dimensjon, hvor ting fungerer litt annerledes. Deres verden er innenfor vår verden. Grunnen til at vi ikke ser dem, er fordi vi har blitt lært opp til å tenke at de ikke finnes eller at de er skumle og farlige (tenk skrekkfilmer). De ønsker ikke å skremme oss og når jeg sier de, så mener jeg dem som har en link til oss på en eller annen måte. Det er ytterst få som har behov for å skremme oss. Da er det gjerne barn, for de synes det er morsomt. Men som regel er dette ordinære mennesker, sånn som vi er, bare at de lever ikke lengre i denne verden. Anonymkode: e31aa...320 Kult, hva med mennesker som enda ikke er født? Finnes de et eller annet sted? Eller er det først etter man har fått en fysisk kropp, og så dør, man fortsetter å eksistere på denne måten? I såfall, hvorfor var den fysiske kroppen overhodet nødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #68 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nå har jeg visst sitert to personer😅 Innlegget over var ment til anonymbruker ..1c3. Jeg ble så ivrig her, og ville skrive til deg med pendelen også, så her kommer det: Jeg bruker også pendel, men har ikke visst at man bør skylle den i kaldt vann, og heller ikke at man ikke skal la andre bruke den, takk for at du lærte meg dette! Jeg bruker alltid høyrehånden, men da er det også feil? Jeg spør den om mangt og mye, og får ofte veldig tydelige svar, store sirkler for ja, og loddrett frem og tilbake for nei. Har spurt den hva som er ja og hva som er nei. Noen ganger går den i sirkel motsatt vei (med klokken), og da aner jeg ikke hva det betyr. Og noen ganger er den veldig usikker, og vakler mellom loddrett og en forsiktig, kantete sirkel. Den tar ofte feil da, men det er mulig jeg påvirker den med intuisjonen min? Veldig spennende å høre om erfaringene dine! Jeg har ikke oppnådd kontakt med mine nære som har gått bort, syns egentlig det er litt skummelt også, den tanken at de sitter her med meg uten at jeg vet det, som en følelse av å bli iakttatt uten at man vet det. Man tror man er alene i sitt private hjem, men så kan det altså hende de sitter her og får med seg alt jeg gjør? Men samtidig er det jo også en fin tanke hvis de faktisk er her og passer på😊 Det du forteller om at pendelen blir tung hvis de er nær deg, minnet meg om noe som skjer meg iblant når jeg sitter med pendelen. Noen ganger blir pendelen kastet ut av hånden min! Jeg holder jo godt i den, men så får den en så stor «swung» om man kan si det sånn, også glipper den plutselig ut av hånden min og langt bortover gulvet! Har dessverre knust spissen av den pga dette. Men tror du dette betyr at de er i nærheten av meg akkurat da? ❤️ Anonymkode: 8fbc5...2a2 Kjære deg! Værsåsnill og si en bønn hver gang før du starter. Se for deg et fint sted og be om beskyttelse før du starter, ok! Når du skal kontakte åndeverden så holder du pendelen i høyre hånd og pendelen i venstre hånd når du vil spør om ja eller nei spørsmål. Men du vil så klart også få svar fra de på ja og nei spørsmål når du holde den i høyre hånd. Når pendelen din blir tung så står denne ånden bak eller vsa deg og det høres ikke bra når pendelen blir dratt ut av hånden og langt bortover gulvet. Vil du love meg å holde den under kaldt rennende vann noen sekunder imens du ber om beskyttelse, du må gjerne si fader vår. Og når du er ferdig så hold den under kaldt vann noen sekunder så du får renset den igjen! 🤍 Anonymkode: 24bb8...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #69 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjære deg! Værsåsnill og si en bønn hver gang før du starter. Se for deg et fint sted og be om beskyttelse før du starter, ok! Når du skal kontakte åndeverden så holder du pendelen i høyre hånd og pendelen i venstre hånd når du vil spør om ja eller nei spørsmål. Men du vil så klart også få svar fra de på ja og nei spørsmål når du holde den i høyre hånd. Når pendelen din blir tung så står denne ånden bak eller vsa deg og det høres ikke bra når pendelen blir dratt ut av hånden og langt bortover gulvet. Vil du love meg å holde den under kaldt rennende vann noen sekunder imens du ber om beskyttelse, du må gjerne si fader vår. Og når du er ferdig så hold den under kaldt vann noen sekunder så du får renset den igjen! 🤍 Anonymkode: 24bb8...1db Shit, nå ble jeg litt skremt😳 Jeg har holdt masse på med denne pendelen i fem år, uten å vite dette😬 Men ja, jeg skal absolutt gjøre som du sier i fortsettelsen, tusen takk❤️ Anonymkode: 8fbc5...2a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 2. april 2023 #70 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (På 27.3.2023 den 20.52): Hei. Jeg mistet begge foreldrene mine i ung alder, går ikke får mye inn på detaljene annet enn at jeg var et barn. Sliter selvføgelig med dette enda, selv om det er over 20 år siden. Lurer på om det faktisk går ann å ta kontakt med de? Følger de med på meg? Selv er jeg ekstremt skeptisk, men jeg lever i troen på at det kanskje er mulig? Dere som der ute har opplevd ting som gjør at dere tror på ånder, hva skjedde? Har dere pratet med tidligere mennesker som stod dere nært, som nå er døde etter de døde? Kan man lære og gjøre det selv? Følger de med på oss? Anonymkode: 851aa...a68 Jeg skjønner at det er vanskelig å miste foreldrene i en ung alder, men ikke la det traumet lure deg til å bruke tid og penger på sjarlataner. Kort sagt, når noen er død, så er de borte, det er ingen "andre side" du kan kommunisere med. Hvis andre i tråden sier noe annet, så juger de til deg og bør rapporteres, de har også bevisbyrden av å bevise dette på en vitenskapelig måte. Det er så mye informasjon om hot og cold reading på nettet, bare søk på YouTube, så ser du hvor banale teknikkene som brukes er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #71 Del Skrevet 2. april 2023 K.B. skrev (7 timer siden): Jeg skjønner at det er vanskelig å miste foreldrene i en ung alder, men ikke la det traumet lure deg til å bruke tid og penger på sjarlataner. Kort sagt, når noen er død, så er de borte, det er ingen "andre side" du kan kommunisere med. Hvis andre i tråden sier noe annet, så juger de til deg og bør rapporteres, de har også bevisbyrden av å bevise dette på en vitenskapelig måte. Det er så mye informasjon om hot og cold reading på nettet, bare søk på YouTube, så ser du hvor banale teknikkene som brukes er. ts her! Hei! Jeg vet ikke om du har lest hele tråden, men jeg har blant annet nevnt cold reading. Jeg har og sett mange videoer på youtube, sett episoden "livet etter døden" fra Folkeopplysningen, så er ganske opplyst om dette. Så jeg er 99 prosent skeptiker og 1 prosent troende Jeg tror heller ikke på man kan kontakte de døde, selv etter å ha lest alle svarene her. Men så klart gir det meg håp, og jeg sier ikke at de som forteller disse historiene juger. For disse menneskene så er det helt reelt, og jeg har ingen rett til å si " det stemmer ikke". Jeg har og lest mye om mennesker som har opplevd ting de ikke kan forklare med vitenskap, da tenker jeg ikke på nær-døden-opplevelser, fordi kan vitenskapen lett forklare. Tenker mer på historier slik en annen postet over her , sett mennesker som ikke lever å fått bekreftet at andre og har sett de osv. Så klart kan gasser gi hallusinasjoner, trøtthet, psykiatriske lidelser kan å få folk til å se ting som ikke er der, men jeg er åpen for at det ikke alltid er hallusinasjoner. Jeg tenker og at når folk åpner seg om sine opplevelser her, så skal vi respektere det de sier. Unner de at de føler kontakt med noen de har mistet, og håper jo en gang jeg føler det selv, selv om jeg er sikker på at jeg aldri kommer til å føle det, for jeg tror man må tro spåpass sterkt på det at nesten lurer seg selv. Men det at skeptikere plutslig opplever ting de ikke finner noen forklaring på, gir meg et håp Jeg tenker og at det å møte menneksene som er troende med et åpent sinn og å være nysgjerrig, og er kanskje derfor du tror at jeg lar meg "lure" Anonymkode: 851aa...a68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #72 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): ts her! Hei! Jeg vet ikke om du har lest hele tråden, men jeg har blant annet nevnt cold reading. Jeg har og sett mange videoer på youtube, sett episoden "livet etter døden" fra Folkeopplysningen, så er ganske opplyst om dette. Så jeg er 99 prosent skeptiker og 1 prosent troende Jeg tror heller ikke på man kan kontakte de døde, selv etter å ha lest alle svarene her. Men så klart gir det meg håp, og jeg sier ikke at de som forteller disse historiene juger. For disse menneskene så er det helt reelt, og jeg har ingen rett til å si " det stemmer ikke". Jeg har og lest mye om mennesker som har opplevd ting de ikke kan forklare med vitenskap, da tenker jeg ikke på nær-døden-opplevelser, fordi kan vitenskapen lett forklare. Tenker mer på historier slik en annen postet over her , sett mennesker som ikke lever å fått bekreftet at andre og har sett de osv. Så klart kan gasser gi hallusinasjoner, trøtthet, psykiatriske lidelser kan å få folk til å se ting som ikke er der, men jeg er åpen for at det ikke alltid er hallusinasjoner. Jeg tenker og at når folk åpner seg om sine opplevelser her, så skal vi respektere det de sier. Unner de at de føler kontakt med noen de har mistet, og håper jo en gang jeg føler det selv, selv om jeg er sikker på at jeg aldri kommer til å føle det, for jeg tror man må tro spåpass sterkt på det at nesten lurer seg selv. Men det at skeptikere plutslig opplever ting de ikke finner noen forklaring på, gir meg et håp Jeg tenker og at det å møte menneksene som er troende med et åpent sinn og å være nysgjerrig, og er kanskje derfor du tror at jeg lar meg "lure" Anonymkode: 851aa...a68 Fint skrevet😊 Syns du har en fin respons på det mange deler her, av opplevelser utenom det vanlige. Jeg tror veldig sterkt på at noen kan få kontakt med de på den andre siden, og jeg tror også på at det fins mange andre dimensjoner enn akkurat det livet vi lever på jorden. Jeg tror også på reinkarnasjon, at sjelene våre lever flere liv. Personen som du har sitert, og andre som ikke tror på dette i det hele tatt, har selvfølgelig sin fulle rett til å tro på det som føles rett for dem, men de kan ikke si med en sånn skråsikkerhet at de har rett og vi andre har feil. Anbefaler deg å finne facebooksiden til Simon Milton-Jones, han er en klarsynt healer som ofte har kontakt med den andre siden. Og dette forteller han litt om på den facebooksiden😊 Anonymkode: 8fbc5...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #73 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (På 27.3.2023 den 20.52): Hei. Jeg mistet begge foreldrene mine i ung alder, går ikke får mye inn på detaljene annet enn at jeg var et barn. Sliter selvføgelig med dette enda, selv om det er over 20 år siden. Lurer på om det faktisk går ann å ta kontakt med de? Følger de med på meg? Selv er jeg ekstremt skeptisk, men jeg lever i troen på at det kanskje er mulig? Dere som der ute har opplevd ting som gjør at dere tror på ånder, hva skjedde? Har dere pratet med tidligere mennesker som stod dere nært, som nå er døde etter de døde? Kan man lære og gjøre det selv? Følger de med på oss? Anonymkode: 851aa...a68 Jeg tenker det ikke spiller noen rolle,så lenge det gir deg en trøst Litt før min mor døde, lurte hun på hva drømmebildet mitt skulle være. Jeg er hobby fotograf. Så jeg svarte på at en spesifikk åker med korn drømte om en elg i åkeren der og bonus ville være med kalv. Da det var så vakkert lys der. Det skulle jeg nok få til svarte min mor. En av de siste samtalene før hun mistet språket. 3 dager senere døde hun i mine armer, og på vei hjem samme dag, passerte jeg dette jordet, tittet opp på det og der sto det en elgku, med intet mindre enn to kalver. Kamera lå i passasjer setet, og stoppet på busdlommen rett nedenfor og tok bildet. Jeg klarer ikke helt å rive meg løs fra at det var en siste hilsen fra henne. Selv om det sikkert var tilfeldig. Gudene vet hvor mye som er mellom himmel og jord. Så kanskje skulle du prøve et medium, og se om du i det minste kanskje får litt ro i sjelen etterpå, Anonymkode: bf9ff...787 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #74 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fint skrevet😊 Syns du har en fin respons på det mange deler her, av opplevelser utenom det vanlige. Jeg tror veldig sterkt på at noen kan få kontakt med de på den andre siden, og jeg tror også på at det fins mange andre dimensjoner enn akkurat det livet vi lever på jorden. Jeg tror også på reinkarnasjon, at sjelene våre lever flere liv. Personen som du har sitert, og andre som ikke tror på dette i det hele tatt, har selvfølgelig sin fulle rett til å tro på det som føles rett for dem, men de kan ikke si med en sånn skråsikkerhet at de har rett og vi andre har feil. Anbefaler deg å finne facebooksiden til Simon Milton-Jones, han er en klarsynt healer som ofte har kontakt med den andre siden. Og dette forteller han litt om på den facebooksiden😊 Anonymkode: 8fbc5...2a2 ts her. takk Skal sjekke han ut Anonymkode: 851aa...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #75 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tenker det ikke spiller noen rolle,så lenge det gir deg en trøst Litt før min mor døde, lurte hun på hva drømmebildet mitt skulle være. Jeg er hobby fotograf. Så jeg svarte på at en spesifikk åker med korn drømte om en elg i åkeren der og bonus ville være med kalv. Da det var så vakkert lys der. Det skulle jeg nok få til svarte min mor. En av de siste samtalene før hun mistet språket. 3 dager senere døde hun i mine armer, og på vei hjem samme dag, passerte jeg dette jordet, tittet opp på det og der sto det en elgku, med intet mindre enn to kalver. Kamera lå i passasjer setet, og stoppet på busdlommen rett nedenfor og tok bildet. Jeg klarer ikke helt å rive meg løs fra at det var en siste hilsen fra henne. Selv om det sikkert var tilfeldig. Gudene vet hvor mye som er mellom himmel og jord. Så kanskje skulle du prøve et medium, og se om du i det minste kanskje får litt ro i sjelen etterpå, Anonymkode: bf9ff...787 ts her. Dette var veldig interessant. Men må innrømme det er rart om en ånd kan styre dyr som har fri vilje Kult uansett, og du får la det bety og mene akkurat det du tenker det gjør, ikke la noen ta det i fra deg Har vurdert medium, men er meget skeptisk. Sikker på at jeg blir skuffet og at de driver med cold reading Eneste personen jeg kunne tenkt meg å møtt er den damen som ble beskrevet i starten av tråden, så som døde mennesker og som beskrev den nøyaktig. Det at medium får beskjeder som tanker høres mer ut som ønsketenkning, men at noen ser de i sin "opprinnelige huskbare form" høres bedre ut. Selv om de kan ha memorert et bilde de har sett for å få folk til å tro på de Anonymkode: 851aa...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #76 Del Skrevet 2. april 2023 Helene skrev (14 timer siden): Jeg tror, nei, jeg vet at det finnes ting mellom himmel og jord man ikke kan forklare. Jeg ser ting selv, uten forklaring. Men, jeg har aldri møtt min mormor, død før min tid. Når jeg er i huset hennes, jeg kjenner og føler at hun tar vare på meg. ts her. Kan du forklare hva du ser som du ikke har en vitenskaplig forklaring på? Hvordan føler du mormoren din? Jeg klarer ikke å føle mennesker som er tilstedet fysisk i samme rom som meg en gang. Er akkurat som om det er tomt, selv om jeg er med venner, altså merker ingen forskjell Anonymkode: 851aa...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #77 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Så kult. Takk for at du svarte på spørsmålet mitt. Måtte spørre da bestefedre kan ligne på hverandre og det er lett å bruke coldreading og gjette seg frem til hvordan noen ser ut på den måten Du er heldig som har opplevd dette. Å møte en som kan beskrive den døde så detaljert er eneste måten jeg blir overbevist på, så frem til jeg møter en slik person, så klarer jeg ikke å tro at det er et liv etter døden, men svarene deres gir meg håp. Og jeg er åpen for at det er det, og jeg håper det er liv etter døden. Anonymkode: 851aa...a68 Tok vekk mye av svaret ditt og lot bare det til meg stå igjen 😊 jeg skjønner deg, jeg håper at jeg med mitt svar kan gi deg litt håp, selv om det er vanskelig å tro. Det den damen sa til meg den gangen hadde mye å si når jeg i ung alder (30 årene) mistet begge mine foreldre og følte meg helt alene. Det å vite at de kom og var ved meg og våket over meg, som min bestefar eller sammen med ham, ga meg stor trøst og varme den verste tiden. Jeg følte at når jeg pratet høyt til de som om de var der, så hørte de meg, og jeg pratet mye. Det var også veldig godt. Anonymkode: 69471...d73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 2. april 2023 #78 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): ts her. Kan du forklare hva du ser som du ikke har en vitenskaplig forklaring på? Hvordan føler du mormoren din? Jeg klarer ikke å føle mennesker som er tilstedet fysisk i samme rom som meg en gang. Er akkurat som om det er tomt, selv om jeg er med venner, altså merker ingen forskjell Anonymkode: 851aa...a68 Genetisk hukommelse er et meget interessant fagfelt, det viser seg nå at vi arver våre forfedres erfaringer og opplevelser. Er de som sier at når barn ser etter monstre under sengen, så er det erfaringer fra forfedre som levde i steinalderen som så etter Sabeltann tigere i hulen de skulle overnatte i. Søk på epigenitikk, det kan være at vi bærer våre foreldres og kanskje mest besteforeldre i vårt DNA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #79 Del Skrevet 2. april 2023 54 minutter siden, AnonymBruker said: ts her. Dette var veldig interessant. Men må innrømme det er rart om en ånd kan styre dyr som har fri vilje Jeg synes ikke det er rart. Jeg som skrev tidligere i tråden om at dyr på en måte eksisterer i begge dimensjoner på en gang. Så jeg synes det er helt naturlig at fugler, sommerfugler og andre dyr kan hjelpe til med å gi oss beskjeder fra den andre siden. Anonymkode: 4a69e...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #80 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Altså, vi vet jo med 100% sikkerhet at en persons bevissthet/personlighet kontinuerlig blir dannet av hjernen. Men en gang hjernen stopper å fungere, så opphører personens bevissthet og dermed selve personen. Konseptet "sjel" finnes det 0 beviser for, tvert i mot er det konseptet helt umulig med tanke på det vi vet om hjernen og bevisstheten. Det finnes utallige historier om folk som har fått hjerneskader for så å ha en helt annen personlighet. Betyr det da at "sjelen" deres også endres? Hvordan er den sammenhengen? Hvis bestemor får slag og får radikalt endret personlighet 2 år før hun dør, hvilken versjon av bestemor er det da som delvis henger rundt på jorden? Reverterer "sjelen" hennes på magisk vis tilbake til før hjerneskaden? Eller er det den 30-år gamle versjonen av bestemor? Eller den hun var da hun var 15? Eller er det den hjerneskadde versjonen? Det henger ikke på greip i det hele tatt. Anonymkode: fa7d1...19a Vi må nok bare akseptere at det er mer mellom himmel og jord som vi ikke kan bevise. Tro kan ikke bevises med videnskap men det finns der likevel. Hvis det er en trøst for folk så er det meningsløst å latterliggjøre det eller si at det ikke finns. Anonymkode: efb9f...f7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå