AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #21 Del Skrevet 31. mars 2023 Ja! Jeg har kontakt med min mor og far. Min far har vært død i 31 år og min mor i 6 år. Jeg fikk kontakt med de for ett år siden nå gjennom pendel min. Min mormor og onkel har kommet gjennom og, og andre åndsfrender som jeg ikke er i familie med. Også engler har kommet igjennom! Jeg føler meg heldig som har fått lov å få foreldrene mine tilbake, jeg forteller hvordan det går og vi snakker om familieanliggende ting og hvordan det går med de og mye mye mer, og de hilser til mine søstrer jevnlig og datteren, bursdager, god 17 mai, jul, nyttår og sier de savner oss. Min far poke meg i skulderen 🤭🥰 Min mor sitter alltid på kjøkkenstolen på andre siden av bordet foran meg! Det var hennes plass når hun var på besøk til oss når hun var i live på jorda! 🌺 Anonymkode: 24bb8...1db 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #22 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 28.3.2023 den 0.59): Ts her. Blir veldig glad for slike innlegg, men hvordan kan du være sikker på at hun ser de så tydelig? Lest at diverse mediumer bare forenemmer, men aldri ser de? Anonymkode: 851aa...a68 Hun fortalte meg helt detaljert hvordan han så ut, hvordan klærne han hadde på seg var, hvordan ansiktstrekkene var, hvilken hånd han hadde et arr på, hvordan håret var og fargen, fargen på øynene (som jeg selv måtte sjekke når jeg kom hjem fordi jeg ikke husket det) og hun hadde helt rett. Hun sa at de døde er å finne nær sine gjenlevende, ser til oss, passer på oss, følger med, ikke konstant, men de er der. Finner det betryggende. Anonymkode: 69471...d73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #23 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 27.3.2023 den 20.58): Jeg tror ikke på noe slikt. Om det skulle være sånn, hvorfor gjelder det kun mennesker? Hva med alle dyrene? Går ikke de igjen da? Anonymkode: a48bc...173 Selvfølgelig er dyrene også med. Må skrive dette anonymt fordi de fleste ikke forstår hvordan verden henger sammen og mener at hvis de ikke har opplevd noe, så er det ingen andre som har opplevd det. Ja, man kan kommunisere med de døde, TS. De er med oss på en måte hele tiden. Anonymkode: 700c6...b21 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #24 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Selvfølgelig er dyrene også med. Må skrive dette anonymt fordi de fleste ikke forstår hvordan verden henger sammen og mener at hvis de ikke har opplevd noe, så er det ingen andre som har opplevd det. Ja, man kan kommunisere med de døde, TS. De er med oss på en måte hele tiden. Anonymkode: 700c6...b21 Ts her, setter pris på alle svarene Må innrømme at jeg fortsatt er ekstremt skeptisk å sliter med å tro på at det er mulig å kontakte de døde, eller at de følger med på oss. Men jeg tror opplevlesene dere har. Jeg hører på dere, og jeg setter pris på at dere har tatt der tid til å svare meg. Jeg er jo litt der hvor jeg tror mer på det vitenskapen har bevist, men når det er sagt så kan man ikke ignorere at det er utrolig mange som opplever å ha kontakt med sine kjære selv om de er døde. Det jeg sliter med er at jeg synes "alle" har forskjellige forklaringer på hva ånder er, hvordan de ser ut. Noen sier de ser de, andre bare føler de, noen prater med de å hører stemmene klart, andre bare får inn tanker om hva de sier og hvordan de ser ut (telepati?). Sistnevnte sliter jeg ekstremt med å tro på, da kan jo alle bare gjette seg til hva som blir sagt. Er vel mer magefølese det går på da, tipper jeg. Folkeopplysningen hadde jo en episode, flere medium ble kontaktet og ingen klarte testene. AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hun fortalte meg helt detaljert hvordan han så ut, hvordan klærne han hadde på seg var, hvordan ansiktstrekkene var, hvilken hånd han hadde et arr på, hvordan håret var og fargen, fargen på øynene (som jeg selv måtte sjekke når jeg kom hjem fordi jeg ikke husket det) og hun hadde helt rett. Hun sa at de døde er å finne nær sine gjenlevende, ser til oss, passer på oss, følger med, ikke konstant, men de er der. Finner det betryggende. Anonymkode: 69471...d73 Så kult. Takk for at du svarte på spørsmålet mitt. Måtte spørre da bestefedre kan ligne på hverandre og det er lett å bruke coldreading og gjette seg frem til hvordan noen ser ut på den måten Du er heldig som har opplevd dette. Å møte en som kan beskrive den døde så detaljert er eneste måten jeg blir overbevist på, så frem til jeg møter en slik person, så klarer jeg ikke å tro at det er et liv etter døden, men svarene deres gir meg håp. Og jeg er åpen for at det er det, og jeg håper det er liv etter døden. AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja! Jeg har kontakt med min mor og far. Min far har vært død i 31 år og min mor i 6 år. Jeg fikk kontakt med de for ett år siden nå gjennom pendel min. Min mormor og onkel har kommet gjennom og, og andre åndsfrender som jeg ikke er i familie med. Også engler har kommet igjennom! Jeg føler meg heldig som har fått lov å få foreldrene mine tilbake, jeg forteller hvordan det går og vi snakker om familieanliggende ting og hvordan det går med de og mye mye mer, og de hilser til mine søstrer jevnlig og datteren, bursdager, god 17 mai, jul, nyttår og sier de savner oss. Min far poke meg i skulderen 🤭🥰 Min mor sitter alltid på kjøkkenstolen på andre siden av bordet foran meg! Det var hennes plass når hun var på besøk til oss når hun var i live på jorda! 🌺 Anonymkode: 24bb8...1db Hvordan fungerer det gjennom pendel? Den går til den ene siden om det er et "ja" den andre om det er et "nei"? ser du foreldrene dine siden moren din sitter på kjøkkenstolen ? Anonymkode: 851aa...a68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #25 Del Skrevet 1. april 2023 De er rundt oss hele tiden, og det gjør meg trygg. Ikke som spøkelser men som ånder eller energier. Vi kan ikke kommunisere med de slik vi gjør med mennesker på jorda, men jeg snakker med de og håper de hører. Har fått tegn fra de, særlig like etter at de døde . Vi må gjennom de som har spesielle evner for å få beskjeder fra de Det har jeg ikke funnet noen som kan enda, men håper å treffe noen slike. Anonymkode: efb9f...f7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #26 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): De er rundt oss hele tiden, og det gjør meg trygg. Ikke som spøkelser men som ånder eller energier. Vi kan ikke kommunisere med de slik vi gjør med mennesker på jorda, men jeg snakker med de og håper de hører. Har fått tegn fra de, særlig like etter at de døde . Vi må gjennom de som har spesielle evner for å få beskjeder fra de Det har jeg ikke funnet noen som kan enda, men håper å treffe noen slike. Anonymkode: efb9f...f7e ts her, takk for svar. Hva slags tegn? Annet et fjær, sommerfugler og sanger på radio som jeg mener ikke er tegn, men bare tilfedigheter. Hvorfor kan vi ikke kommunisere med de slik vi gjør med mennesker når så mange hevder vi kan? Det at man får tegn fra ånder rett etter de er død, mener forskere er et psykologisk fenomen ved at hjernen må venne seg til at disse personene ikke finnes lenger, så den spiller oss et puss ved at man lukter parfymen deres, røyk og føler deres tilstedetværelse Anonymkode: 851aa...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #27 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Ts her, setter pris på alle svarene Må innrømme at jeg fortsatt er ekstremt skeptisk å sliter med å tro på at det er mulig å kontakte de døde, eller at de følger med på oss. Men jeg tror opplevlesene dere har. Jeg hører på dere, og jeg setter pris på at dere har tatt der tid til å svare meg. Jeg er jo litt der hvor jeg tror mer på det vitenskapen har bevist, men når det er sagt så kan man ikke ignorere at det er utrolig mange som opplever å ha kontakt med sine kjære selv om de er døde. Det jeg sliter med er at jeg synes "alle" har forskjellige forklaringer på hva ånder er, hvordan de ser ut. Noen sier de ser de, andre bare føler de, noen prater med de å hører stemmene klart, andre bare får inn tanker om hva de sier og hvordan de ser ut (telepati?). Sistnevnte sliter jeg ekstremt med å tro på, da kan jo alle bare gjette seg til hva som blir sagt. Er vel mer magefølese det går på da, tipper jeg. Folkeopplysningen hadde jo en episode, flere medium ble kontaktet og ingen klarte testene. Så kult. Takk for at du svarte på spørsmålet mitt. Måtte spørre da bestefedre kan ligne på hverandre og det er lett å bruke coldreading og gjette seg frem til hvordan noen ser ut på den måten Du er heldig som har opplevd dette. Å møte en som kan beskrive den døde så detaljert er eneste måten jeg blir overbevist på, så frem til jeg møter en slik person, så klarer jeg ikke å tro at det er et liv etter døden, men svarene deres gir meg håp. Og jeg er åpen for at det er det, og jeg håper det er liv etter døden. Hvordan fungerer det gjennom pendel? Den går til den ene siden om det er et "ja" den andre om det er et "nei"? ser du foreldrene dine siden moren din sitter på kjøkkenstolen ? Anonymkode: 851aa...a68 Hei kjære deg! Jeg renser pendelen i kaldt rennende vann og ber alltid en bønn før jeg tar i bruk pendelen. Jeg sier loddrett er ja og vannrett er nei. Vi er enig at når den roterer er det et sikkert ja! Pendler den på skrå så vil de si noe til meg. Jeg har spurt hvor min mor er og hun svare hun sitter foran meg på stolen. Min far pleier å stå ved siden av, han liker å poke meg i skulderen. Jeg kjenner når han eller om det er en energi som står bak eller vsa meg fordi pendelen blir veldig tung og dratt mot bordplaten. Jeg må holde godt fast i den når den blir tungt slik at jeg ikke glipper pendelen. Engang jeg snakket med min mor så stod håret mitt i retning henne, akkurat som når håret er elektrisk, bare mer hår som strakk seg mot henne. ❤️ Når jeg snakker med åndsarvingene mine så kribler det i hodebunnen, det minner litt om kiling! Ellers kan jeg si hvis det er en negativ energi så får jeg vondt i hode å starter og hoste. Men jeg har fått hjelp å rense leiligheten nå, det var i starten det kom igjennom så mye! Min far sier han sitter i blant i sofa vår og ser på tv, det syns jeg er veldig koselig! Min mor sier sokkene jeg strikker er fine og jeg er blitt flink å strikke genser! Katten vår kommer alltid og ligger ved siden av meg på stolen eller han ligger på ryggen på gulvet når vi ringer. Min mor sa til meg en dag hun syns katten vår er blitt tjukk! 🤭🤫🙀 Datteren min har sittet sammen med meg noen ganger og hun har sett pendelen peke ut i luften, umulig for meg å få den til å stå rett ut! Hun syns det er utrolig moro og fint å få hilsen fra besteforeldre sine. ❤️ Så du skjønner.. har du mistet noe som er gått over så snakk til de! De er ofte innom på besøk og høre deg klart og tydelig! 😉 Anonymkode: 24bb8...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #28 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her, setter pris på alle svarene Må innrømme at jeg fortsatt er ekstremt skeptisk å sliter med å tro på at det er mulig å kontakte de døde, eller at de følger med på oss. Men jeg tror opplevlesene dere har. Jeg hører på dere, og jeg setter pris på at dere har tatt der tid til å svare meg. Jeg er jo litt der hvor jeg tror mer på det vitenskapen har bevist, men når det er sagt så kan man ikke ignorere at det er utrolig mange som opplever å ha kontakt med sine kjære selv om de er døde. Det jeg sliter med er at jeg synes "alle" har forskjellige forklaringer på hva ånder er, hvordan de ser ut. Noen sier de ser de, andre bare føler de, noen prater med de å hører stemmene klart, andre bare får inn tanker om hva de sier og hvordan de ser ut (telepati?). Sistnevnte sliter jeg ekstremt med å tro på, da kan jo alle bare gjette seg til hva som blir sagt. Er vel mer magefølese det går på da, tipper jeg. Folkeopplysningen hadde jo en episode, flere medium ble kontaktet og ingen klarte testene. Anonymkode: 851aa...a68 Det er en vitenskapelig forklaring på det åndelige. Men vitenskapen er ikke kommet så langt Alt kan forklares med vitenskap. Bare at det tar fryktelig lang tid for vitenskapen å utvikle seg. Anonymkode: 700c6...b21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #29 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er en vitenskapelig forklaring på det åndelige. Men vitenskapen er ikke kommet så langt Alt kan forklares med vitenskap. Bare at det tar fryktelig lang tid for vitenskapen å utvikle seg. Anonymkode: 700c6...b21 Dere er hvertfall overbevist. Hva gjør at du mener vitenskapen ikke har kommet så langt? har du opplevd noe paranormalt? AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei kjære deg! Jeg renser pendelen i kaldt rennende vann og ber alltid en bønn før jeg tar i bruk pendelen. Jeg sier loddrett er ja og vannrett er nei. Vi er enig at når den roterer er det et sikkert ja! Pendler den på skrå så vil de si noe til meg. Jeg har spurt hvor min mor er og hun svare hun sitter foran meg på stolen. Min far pleier å stå ved siden av, han liker å poke meg i skulderen. Jeg kjenner når han eller om det er en energi som står bak eller vsa meg fordi pendelen blir veldig tung og dratt mot bordplaten. Jeg må holde godt fast i den når den blir tungt slik at jeg ikke glipper pendelen. Engang jeg snakket med min mor så stod håret mitt i retning henne, akkurat som når håret er elektrisk, bare mer hår som strakk seg mot henne. ❤️ Når jeg snakker med åndsarvingene mine så kribler det i hodebunnen, det minner litt om kiling! Ellers kan jeg si hvis det er en negativ energi så får jeg vondt i hode å starter og hoste. Men jeg har fått hjelp å rense leiligheten nå, det var i starten det kom igjennom så mye! Min far sier han sitter i blant i sofa vår og ser på tv, det syns jeg er veldig koselig! Min mor sier sokkene jeg strikker er fine og jeg er blitt flink å strikke genser! Katten vår kommer alltid og ligger ved siden av meg på stolen eller han ligger på ryggen på gulvet når vi ringer. Min mor sa til meg en dag hun syns katten vår er blitt tjukk! 🤭🤫🙀 Datteren min har sittet sammen med meg noen ganger og hun har sett pendelen peke ut i luften, umulig for meg å få den til å stå rett ut! Hun syns det er utrolig moro og fint å få hilsen fra besteforeldre sine. ❤️ Så du skjønner.. har du mistet noe som er gått over så snakk til de! De er ofte innom på besøk og høre deg klart og tydelig! 😉 Anonymkode: 24bb8...1db ts her. Takk for utfyllende svar. Hvor kjøpte du pendlendin? Kanskje jeg skal prøve. Unner deg opplevlsen du har Anonymkode: 851aa...a68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #30 Del Skrevet 1. april 2023 I en vanskelig livssituasjon våknet jeg en natt av at noen holdt meg i hånden. Det var et familiemedlem som jeg hadde stått svært nær, som hadde gått bort noen år før. Natten etterpå ringte et annet familiemedlem som bodde i utlandet til meg midt på natten fordi personen hadde blitt vekket av samme døde person som stod helt synlig i rommet, de gikk ut sammen og hadde en lang samtale sammen, og den døde insisterte på at personen ringte meg med det samme (midt på natten) og overleverte en beskjed til meg. Personen forstod selv ikke beskjeden og hadde heller ikke fått en forklaring annet enn at det var svært viktig at beskjeden ble gitt til meg der og da. Beskjeden forstod jeg umiddelbart og den gjorde at ting gikk bedre i den vanskelige situasjonen jeg var i. Kort tid etter dette ble jeg oppmerksom på at familiemedlemmet som hadde gått bort flere år tidligere var med meg, nærmest konstant. Ikke påtrengende, men bare var der, i bakgrunnen. Dette fortsatte i flere år. Så gikk det en dag plutselig opp for meg at jeg ikke hadde merket personen på noen dager, og jeg forsøkte å kjenne/se om personen var hos meg, men det var den ikke. Følte meg litt gal når jeg spurte den døde, som ikke var der lenger, hvor den var nå og hvorfor den ikke lenger var hos meg. Jeg fikk svar! Den døde fortalte meg da at den var hos xxx nå, fordi xxx trengte den døde for å komme gjennom noe akutt og alvorlig og ville trenge ekstra støtte over tid. Jeg ringte xxx og spurte hva som skjedde, og xxx kunne fortelle om noe akutt og alvorlig som xxx ikke hadde fortalt noen om enda, annet enn partner og leger. Etter at xxx hadde kommet seg gjennom alt kom den døde plutselig tilbake til meg og var i nærheten i noen år videre. Så pluteslig var den døde borte igjen. Jeg spurte igjen hvor den døde var nå. Og fikk umiddelbart svar, den var hos yyy fordi det nå stod om å redde livet til yyy og yyy trengte all hjelp den kunne få. Jeg forstod ikke noe, for yyy var jo en veldig frisk og sprek person. Så jeg ringte - og dagen før hadde yyy fått en svært alvorlig diagnose og det var uvisst om personen ville overleve og om den i det hele tatt hadde lang tid igjen å leve. Jeg spurte den døde om det ville gå bra, og fikk til svar at det ville det, men at dette var bare såvidt det var mulig. Yyy lever i beste velgående i dag, mange år etterpå. Nå er det lenge siden den døde har vært hos meg, men jeg kan av og til merke at personen kommer og sjekker, bare lar meg vite at den er der om det skulle være noe. Kunne fortalt mye annet også, men en del er veldig enkelt å kjenne igjen, så jeg lar være. Jeg kan se, høre og føle de døde, men jeg passer på å ikke være "åpen" bestanding, man må beskytte seg, kan ikke ta inn alt, for det blir for overveldende. Anonymkode: 3705a...1c3 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #31 Del Skrevet 1. april 2023 Ja, 100% sikkert. Ingen tvil. Anonymkode: 260e7...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #32 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): I en vanskelig livssituasjon våknet jeg en natt av at noen holdt meg i hånden. Det var et familiemedlem som jeg hadde stått svært nær, som hadde gått bort noen år før. Natten etterpå ringte et annet familiemedlem som bodde i utlandet til meg midt på natten fordi personen hadde blitt vekket av samme døde person som stod helt synlig i rommet, de gikk ut sammen og hadde en lang samtale sammen, og den døde insisterte på at personen ringte meg med det samme (midt på natten) og overleverte en beskjed til meg. Personen forstod selv ikke beskjeden og hadde heller ikke fått en forklaring annet enn at det var svært viktig at beskjeden ble gitt til meg der og da. Beskjeden forstod jeg umiddelbart og den gjorde at ting gikk bedre i den vanskelige situasjonen jeg var i. Kort tid etter dette ble jeg oppmerksom på at familiemedlemmet som hadde gått bort flere år tidligere var med meg, nærmest konstant. Ikke påtrengende, men bare var der, i bakgrunnen. Dette fortsatte i flere år. Så gikk det en dag plutselig opp for meg at jeg ikke hadde merket personen på noen dager, og jeg forsøkte å kjenne/se om personen var hos meg, men det var den ikke. Følte meg litt gal når jeg spurte den døde, som ikke var der lenger, hvor den var nå og hvorfor den ikke lenger var hos meg. Jeg fikk svar! Den døde fortalte meg da at den var hos xxx nå, fordi xxx trengte den døde for å komme gjennom noe akutt og alvorlig og ville trenge ekstra støtte over tid. Jeg ringte xxx og spurte hva som skjedde, og xxx kunne fortelle om noe akutt og alvorlig som xxx ikke hadde fortalt noen om enda, annet enn partner og leger. Etter at xxx hadde kommet seg gjennom alt kom den døde plutselig tilbake til meg og var i nærheten i noen år videre. Så pluteslig var den døde borte igjen. Jeg spurte igjen hvor den døde var nå. Og fikk umiddelbart svar, den var hos yyy fordi det nå stod om å redde livet til yyy og yyy trengte all hjelp den kunne få. Jeg forstod ikke noe, for yyy var jo en veldig frisk og sprek person. Så jeg ringte - og dagen før hadde yyy fått en svært alvorlig diagnose og det var uvisst om personen ville overleve og om den i det hele tatt hadde lang tid igjen å leve. Jeg spurte den døde om det ville gå bra, og fikk til svar at det ville det, men at dette var bare såvidt det var mulig. Yyy lever i beste velgående i dag, mange år etterpå. Nå er det lenge siden den døde har vært hos meg, men jeg kan av og til merke at personen kommer og sjekker, bare lar meg vite at den er der om det skulle være noe. Kunne fortalt mye annet også, men en del er veldig enkelt å kjenne igjen, så jeg lar være. Jeg kan se, høre og føle de døde, men jeg passer på å ikke være "åpen" bestanding, man må beskytte seg, kan ikke ta inn alt, for det blir for overveldende. Anonymkode: 3705a...1c3 ts her. takk for svaret. hvordan merket du at familiemedlemmet var til stedet? Har du sett det , og om du har, er ligna det på seg selv da vedkommede var i live? Anonymkode: 851aa...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #33 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I en vanskelig livssituasjon våknet jeg en natt av at noen holdt meg i hånden. Det var et familiemedlem som jeg hadde stått svært nær, som hadde gått bort noen år før. Natten etterpå ringte et annet familiemedlem som bodde i utlandet til meg midt på natten fordi personen hadde blitt vekket av samme døde person som stod helt synlig i rommet, de gikk ut sammen og hadde en lang samtale sammen, og den døde insisterte på at personen ringte meg med det samme (midt på natten) og overleverte en beskjed til meg. Personen forstod selv ikke beskjeden og hadde heller ikke fått en forklaring annet enn at det var svært viktig at beskjeden ble gitt til meg der og da. Beskjeden forstod jeg umiddelbart og den gjorde at ting gikk bedre i den vanskelige situasjonen jeg var i. Kort tid etter dette ble jeg oppmerksom på at familiemedlemmet som hadde gått bort flere år tidligere var med meg, nærmest konstant. Ikke påtrengende, men bare var der, i bakgrunnen. Dette fortsatte i flere år. Så gikk det en dag plutselig opp for meg at jeg ikke hadde merket personen på noen dager, og jeg forsøkte å kjenne/se om personen var hos meg, men det var den ikke. Følte meg litt gal når jeg spurte den døde, som ikke var der lenger, hvor den var nå og hvorfor den ikke lenger var hos meg. Jeg fikk svar! Den døde fortalte meg da at den var hos xxx nå, fordi xxx trengte den døde for å komme gjennom noe akutt og alvorlig og ville trenge ekstra støtte over tid. Jeg ringte xxx og spurte hva som skjedde, og xxx kunne fortelle om noe akutt og alvorlig som xxx ikke hadde fortalt noen om enda, annet enn partner og leger. Etter at xxx hadde kommet seg gjennom alt kom den døde plutselig tilbake til meg og var i nærheten i noen år videre. Så pluteslig var den døde borte igjen. Jeg spurte igjen hvor den døde var nå. Og fikk umiddelbart svar, den var hos yyy fordi det nå stod om å redde livet til yyy og yyy trengte all hjelp den kunne få. Jeg forstod ikke noe, for yyy var jo en veldig frisk og sprek person. Så jeg ringte - og dagen før hadde yyy fått en svært alvorlig diagnose og det var uvisst om personen ville overleve og om den i det hele tatt hadde lang tid igjen å leve. Jeg spurte den døde om det ville gå bra, og fikk til svar at det ville det, men at dette var bare såvidt det var mulig. Yyy lever i beste velgående i dag, mange år etterpå. Nå er det lenge siden den døde har vært hos meg, men jeg kan av og til merke at personen kommer og sjekker, bare lar meg vite at den er der om det skulle være noe. Kunne fortalt mye annet også, men en del er veldig enkelt å kjenne igjen, så jeg lar være. Jeg kan se, høre og føle de døde, men jeg passer på å ikke være "åpen" bestanding, man må beskytte seg, kan ikke ta inn alt, for det blir for overveldende. Anonymkode: 3705a...1c3 Er det slik at de døde kan høre tankene våre? Ble fortalt det en gang som liten, og har alltid hatt det i bakhodet mens jeg tenker (og jeg tenker jo hele tiden)😅 Og hva med når det er noen man gjerne ville fått tegn fra, men aldri får det. I mitt tilfelle moren min som tok selvmord, var i mange år desperat etter tegn fra henne. Men aldri opplevd og har sakte mistet håpet Anonymkode: 68b9d...05a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #34 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det slik at de døde kan høre tankene våre? Ble fortalt det en gang som liten, og har alltid hatt det i bakhodet mens jeg tenker (og jeg tenker jo hele tiden)😅 Og hva med når det er noen man gjerne ville fått tegn fra, men aldri får det. I mitt tilfelle moren min som tok selvmord, var i mange år desperat etter tegn fra henne. Men aldri opplevd og har sakte mistet håpet Anonymkode: 68b9d...05a Ts her! hørt akuratt det samme, og tenker det samme som deg. Jeg venter også på tegn, aldri fått et eneste ett. Sliter med å kjøpe forklaringer på at jeg ikke har sett nøye nok osv osv. Det at det kommer en bestemt sang på radio, at man ser en fjær i naturen, eller sommerfugl er ikke tegn. Det er helt tilfeldig, og radiokanaler som bestemmer sangene ikke døde mennesker Har og mistet håpet for å være ærlig.. Anonymkode: 851aa...a68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #35 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ts her! hørt akuratt det samme, og tenker det samme som deg. Jeg venter også på tegn, aldri fått et eneste ett. Sliter med å kjøpe forklaringer på at jeg ikke har sett nøye nok osv osv. Det at det kommer en bestemt sang på radio, at man ser en fjær i naturen, eller sommerfugl er ikke tegn. Det er helt tilfeldig, og radiokanaler som bestemmer sangene ikke døde mennesker Har og mistet håpet for å være ærlig.. Anonymkode: 851aa...a68 Moren min var faktisk utrolig glad i sommerfugler, brukte sommerfugler som dekor på kista hennes i begravelsen. I akkurat det vi bærte kisten ut av kapellet så flydde det en sommerfugl over, observert av andre som sto ute. Kan jo bare vært tilfeldig ja, men det minte meg veldig om moren min uansett, og det var bare jeg som visste hvor mye sommerfugler betydde for henne Anonymkode: 68b9d...05a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #36 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Datteren min har sittet sammen med meg noen ganger og hun har sett pendelen peke ut i luften, umulig for meg å få den til å stå rett ut! Hun syns det er utrolig moro og fint å få hilsen fra besteforeldre sine. ❤️ Anonymkode: 24bb8...1db vil ikke akkurat kalle det "utrolig moro" at voksne mennesker inkluderer barn i sånne seanser.. 😮🤔🙄 Anonymkode: 5fa15...db4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #37 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det slik at de døde kan høre tankene våre? Ble fortalt det en gang som liten, og har alltid hatt det i bakhodet mens jeg tenker (og jeg tenker jo hele tiden)😅 Og hva med når det er noen man gjerne ville fått tegn fra, men aldri får det. I mitt tilfelle moren min som tok selvmord, var i mange år desperat etter tegn fra henne. Men aldri opplevd og har sakte mistet håpet Anonymkode: 68b9d...05a Ja, de kan høre hva du tenker og du kan prate høyt hvis du har noe på hjertet du vil si. Når jeg bruker pendel kan jeg velge å prate høyt eller inni meg! Jeg blir hørt hver gang mår jeg prater inni meg som likeså høyt, og jeg får svar fra foreldrene mine. Slik som feks når jeg har hatt litt hoste så prater jeg inni meg når jeg bruker pendel. Tegn finnes rundt deg hele tiden, men ikke sikkert du legger merke til de.. men det vil du! Det kan feks være alt fra en sommerfugl som setter seg på deg, et ekorn eller annet vilt dyr kommer bort til deg, en låt på radio, en duft du kjenner igjen fra denne personen som er godt over, kanskje du finner hjerter 🤍 Det var veldig leit å høre du mistet din mor, men hun er med deg hver dag! Snakk til hun! 🥰 Jeg legger ved et tegn jeg fikk engang jeg var ute å gikk en tur! ❤️ Anonymkode: 24bb8...1db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #38 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det slik at de døde kan høre tankene våre? Ble fortalt det en gang som liten, og har alltid hatt det i bakhodet mens jeg tenker (og jeg tenker jo hele tiden)😅 Og hva med når det er noen man gjerne ville fått tegn fra, men aldri får det. I mitt tilfelle moren min som tok selvmord, var i mange år desperat etter tegn fra henne. Men aldri opplevd og har sakte mistet håpet Anonymkode: 68b9d...05a Trist å høre om din mor ❤️ De kan nok følge med på hvordan vi har det, og tidvis kanskje også hva vi tenker. Men det er nok ikke slik at de har "radioen" på vår kanal bestandig, for å si det slik. Så ikke vær redd for å bare være deg selv og tenke egne tanker Jeg tror noe av greia med å fange opp slikt er å ha et avslappet forhold til det, ikke streve for mye. Jeg forstår at du følte deg desperat etter tegn fra henne, men den desperasjonen tror jeg også kan hindre fra å oppfatte tegn. Det betyr ikke at du har gjort noe feil. Det er også veldig mulig at din mor vet du greier deg tross alt ❤️ Jeg får sjeldent opp sånt, men når jeg skriver til deg kommer det opp en følelse av en kvinne som følger deg stille, med en enorm kjærlighet til deg. Hun viser frem hendene sine og har mye lyst blått lys i seg og rundt hendene og hun holder frem noe som ligger i henden, som jeg ikke ser hva er. Det er en nyanse mørkere blått enn det lyseblå vakre lyset og ikke så stort. Men hun viser kjærlighet og nærhet. Som sagt, jeg får sjeldent opp sånt, så vet ikke hvorfor dette kom opp nå, men det var så sterkt at jeg fikk tårer i øynene, det er som om hun vil formidle at hun er der, selv om du ikke ser henne, og den kjærligheten er så sterk, hun smiler. For å være ærlig er dette merkelig for meg, for jeg har bare en gang før opplevd noe lignende for en person jeg ikke kjente og ikke visste noe om. Jeg valgte den gangen å formidle det jeg fikk beskjed om, og personen bekreftet at det stemte og betydde noe. Jeg vet ikke om dette betyr noe for deg eller om det betyr noe, ikke en gang om det er koblet til deg, men jeg får en følelse av at det gjør det. Anonymkode: 3705a...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #39 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dere er hvertfall overbevist. Hva gjør at du mener vitenskapen ikke har kommet så langt? har du opplevd noe paranormalt? ts her. Takk for utfyllende svar. Hvor kjøpte du pendlendin? Kanskje jeg skal prøve. Unner deg opplevlsen du har Anonymkode: 851aa...a68 Pendel får du kjøpt på nettet. Du finner en som du liker, som du syns er vakker. Men det er viktig at ingen andre prøver pendelen din, den er din personlige verktøy. Og husk å takke den etter hver bruk! Jeg ville starte med ja og nei spørsmål. Men da holder du pendel i venstre hånd! Det står litt info på nettet hvordan du kan bruke den til ja og nei spørsmål. Kanskje du etterhvert vil utvikle deg! 😉 Anonymkode: 24bb8...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #40 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Trist å høre om din mor ❤️ De kan nok følge med på hvordan vi har det, og tidvis kanskje også hva vi tenker. Men det er nok ikke slik at de har "radioen" på vår kanal bestandig, for å si det slik. Så ikke vær redd for å bare være deg selv og tenke egne tanker Jeg tror noe av greia med å fange opp slikt er å ha et avslappet forhold til det, ikke streve for mye. Jeg forstår at du følte deg desperat etter tegn fra henne, men den desperasjonen tror jeg også kan hindre fra å oppfatte tegn. Det betyr ikke at du har gjort noe feil. Det er også veldig mulig at din mor vet du greier deg tross alt ❤️ Jeg får sjeldent opp sånt, men når jeg skriver til deg kommer det opp en følelse av en kvinne som følger deg stille, med en enorm kjærlighet til deg. Hun viser frem hendene sine og har mye lyst blått lys i seg og rundt hendene og hun holder frem noe som ligger i henden, som jeg ikke ser hva er. Det er en nyanse mørkere blått enn det lyseblå vakre lyset og ikke så stort. Men hun viser kjærlighet og nærhet. Som sagt, jeg får sjeldent opp sånt, så vet ikke hvorfor dette kom opp nå, men det var så sterkt at jeg fikk tårer i øynene, det er som om hun vil formidle at hun er der, selv om du ikke ser henne, og den kjærligheten er så sterk, hun smiler. For å være ærlig er dette merkelig for meg, for jeg har bare en gang før opplevd noe lignende for en person jeg ikke kjente og ikke visste noe om. Jeg valgte den gangen å formidle det jeg fikk beskjed om, og personen bekreftet at det stemte og betydde noe. Jeg vet ikke om dette betyr noe for deg eller om det betyr noe, ikke en gang om det er koblet til deg, men jeg får en følelse av at det gjør det. Anonymkode: 3705a...1c3 Hei, takk for at du formidler dette til meg ☺️ Hvordan tolker du dette lyset? Anonymkode: 68b9d...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå