Gjest Bente Skrevet 29. oktober 2002 #1 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jenter dere kan booke bilett allerede idag på nettet, jeg vet ikke om jeg kan skrive hvor her men dere vet sikkert. Jeg var på Globen i torsdags det var nesten bare gutter der. La Bruce få masser av jenter i publiken da han kommer til Norge! :D . Bruce var helt super i Globen. Ikka gå glipp av dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. oktober 2002 #2 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hm, det høres gøy ut! Har ikke vært på for mange konserter i mitt liv og jeg har funnet ut at jeg digger musikken til Brucer`n:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 29. oktober 2002 #3 Del Skrevet 29. oktober 2002 Etter å ha vært på Springsteen-konsert på Valle Hovin ble jeg skikkelig fan! Han er bare en RÅ liveartist! Aldri i verden om jeg går glipp av denne konserten!!! Er du ikke fan fra før - gå på konserten likevel, kanskje du blir forelsket!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bente Skrevet 29. oktober 2002 #4 Del Skrevet 29. oktober 2002 Priset skal vare 470:- ikke mer, så det er bedre å vente til bilettslepp 5 nov. På booking sider tar de nesten det dobble :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 29. oktober 2002 #5 Del Skrevet 29. oktober 2002 Uæh! 480,-.....ehhhm... 470,- mener jeg. Jaja. Stor artist,- store priser..... Hvor kan jeg egentlig få kjøpt billetter ? Posten ? Evt. om du kan sende meg en pm? Kattepus : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 29. oktober 2002 #6 Del Skrevet 29. oktober 2002 Bente: Kan du sende en PM til meg også? Ville gjerne hatt en link til et sted hvor jeg kan få tak i billetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 30. oktober 2002 #7 Del Skrevet 30. oktober 2002 Yeee... jeg vil også ha adr. til nett-booking-sted. Ehh... hvor mye dyrere er det da? Det blir jo uansett sikkert umulig å få biletter gjennom postens bilettservice. PM til meg???? PLIIIIS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 30. oktober 2002 #8 Del Skrevet 30. oktober 2002 Beeeeeenteeeee! Pliz kontakt oss da...... : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 30. oktober 2002 #9 Del Skrevet 30. oktober 2002 Please, send meg pm med linkadr hvor jeg får tak i billett til konserten! Er helfan av Bruce Springsteen. Har vært det i mange år. Musikken er knallbra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 30. oktober 2002 #10 Del Skrevet 30. oktober 2002 Meg også!!! Å det hadde vært så gøy!!! Har liksom "vokst opp" med han da. Hadde vært moro å fått moren min med på det... Vi har allerede vært på Tina Turner konsert sammenog det var kjempegøy! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. oktober 2002 #11 Del Skrevet 31. oktober 2002 jammen jenter, bare gå til et postkontor, der selger de konsertbilletter... vanskeligere er det ikke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 31. oktober 2002 #12 Del Skrevet 31. oktober 2002 http://www.billettservice.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 31. oktober 2002 #13 Del Skrevet 31. oktober 2002 Bruce er rå han 8) Skulle for alt i verden fått med meg den konserten... Må kjøpe billetter med det samma! Det er utsolgt i månedsvis før en stor konsert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mr. Ikkeladerelurenå!!!! Skrevet 1. november 2002 #14 Del Skrevet 1. november 2002 Det vil forundre MEG MYE hvis det er mulig å bestille bill. til Springsteen FØR bill.salget starter (05.11.02). Dette høres for meg ut som forhåndssalg av bill. som vedkommende aktør IKKE er garantert å få... Kunne vært interessant å vite hvilket firma dette er .... (svartebørs)... MEN, hvis så fremt dette skulle være reelt så er Springsteen usansett verd min 1000,- LIVE ( har selv vært på 3 av 4 konserter i norge). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berta Skrevet 5. november 2002 #15 Del Skrevet 5. november 2002 Men nå er'e utsolgt, gitt... Alt revet bort på 4 timer 12 minutter! Håper dere storfans var tidlig ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 6. november 2002 #16 Del Skrevet 6. november 2002 #¤%&/)(f....."###RY¤#¤/&"# !! Jaja. Typisk at jeg alltid går glipp av sånt..... Man kan sikkert få kjøpt en billett av noen haier, men da koster de nok 1500,- eller noe tenker jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå