Gå til innhold

Han sikler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han jeg holder på med sikler når han sover. Ikke litt men en stor dam og jeg er redd det ødelegger madrass og puta. Er det noe man kan gjøre for å stoppe å sikle? Har bedt han sove med munnen lukket men han åpner den.. Er ganske turnoff itillegg til uhygiensk 

Anonymkode: 601a7...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du liker ikke at han gjør noe i søvne som han ikke kan kontrollere? Hva tenker du at han skal gjøre? 

Anonymkode: 1bd2c...9e9

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tenker du at han skal kontrollere om han har munnen åpen eller lukket i søvne? Fyren trenger luft uansett hvor ødelagt madrassen din blir. 

Anonymkode: 5f2f4...f70

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be ham ligge på ryggen.

Anonymkode: a738a...847

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Be ham ligge på ryggen.

Anonymkode: a738a...847

Og drukne? 😄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (1 minutt siden):

Og drukne? 😄

Drukne? Vanlige folk klarer lett å ligge på ryggen med munnen lukket uten å drukne. Så barnslig kommentar 

Anonymkode: 601a7...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvordan tenker du at han skal kontrollere om han har munnen åpen eller lukket i søvne? Fyren trenger luft uansett hvor ødelagt madrassen din blir. 

Anonymkode: 5f2f4...f70

Puste gjennom nesen som folk flest? 

Anonymkode: 601a7...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Drukne? Vanlige folk klarer lett å ligge på ryggen med munnen lukket uten å drukne. Så barnslig kommentar 

Anonymkode: 601a7...de7

Er du av typen som tror du ikke fiser når du sover også, fordi du har bestemt deg for det når du er våken?

Anonymkode: 5f2f4...f70

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Drukne? Vanlige folk klarer lett å ligge på ryggen med munnen lukket uten å drukne. Så barnslig kommentar 

Anonymkode: 601a7...de7

Jeg vil påstå at det er hakket verre å ikke ha ryggrad til å poste med eget brukernavn. Trenger ikke å svare på alle fleiper heller vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Så du liker ikke at han gjør noe i søvne som han ikke kan kontrollere? Hva tenker du at han skal gjøre? 

Anonymkode: 1bd2c...9e9

Noe bør han gjøre. Hadde du hatt samme innstilling om partneren din pleide å tisse eller bæsje på seg i søvne? Eller slå noen i søvne? Folk gjør det og men det kan ikke fortsette om de vil være i et parforhold. Madrassen min koster over 30.000  og det er kvalmt å se han ligge sånn å sikle 

Anonymkode: 601a7...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Puste gjennom nesen som folk flest? 

Anonymkode: 601a7...de7

Selv er jeg kronisk tett i nesen grunnet allergier (som medisiner ikke har noen virkning på), så på natta ender jeg opp med å puste gjennom munnen for ikke å dø. Gjerne si fra om du har noen måte jeg kan kontrollere dette på i søvne.

Anonymkode: 5f2f4...f70

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madrassbeskytter og putebeskytter. Er jo ikke noe problem det. Vi har det da mannen svetter mye om natten. Kjøp en med god kvalitet så du slipper å føle at du har tisselaken 😅

Anonymkode: 10578...686

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du av typen som tror du ikke fiser når du sover også, fordi du har bestemt deg for det når du er våken?

Anonymkode: 5f2f4...f70

Hva har det med sikling å gjøre? Alle mine promper er lydløse og luktløse så det er ikke noe som ødelegger madrassen eller gir partneren min turnoff så 

Anonymkode: 601a7...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (1 minutt siden):

Jeg vil påstå at det er hakket verre å ikke ha ryggrad til å poste med eget brukernavn. Trenger ikke å svare på alle fleiper heller vettu.

Wow prøver du å true meg eller hvem tror du at du er? 

Anonymkode: 601a7...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Hva har det med sikling å gjøre? Alle mine promper er lydløse og luktløse så det er ikke noe som ødelegger madrassen eller gir partneren min turnoff så 

Anonymkode: 601a7...de7

Poenget er at du skriver at "vanlige folk klarer lett", men man har faktisk ikke så himla god kontroll på hva man gjør MENS MAN SOVER.

Anonymkode: 5f2f4...f70

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva har det med sikling å gjøre? Alle mine promper er lydløse og luktløse så det er ikke noe som ødelegger madrassen eller gir partneren min turnoff så 

Anonymkode: 601a7...de7

Tvilsomt. Også at en promp om den hadde lyd og lukt kunne ha ødelagt en madrass, men kanskje jeg ikke har ærfart den verre enden av spekteret? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Han jeg holder på med sikler når han sover. Ikke litt men en stor dam og jeg er redd det ødelegger madrass og puta. Er det noe man kan gjøre for å stoppe å sikle? Har bedt han sove med munnen lukket men han åpner den.. Er ganske turnoff itillegg til uhygiensk 

Anonymkode: 601a7...de7

er det her vi skal si dumpetidumpetidumpelumiskumpidum ?

DUMP HAM

er ikke det klassiske jungelordet til kg når vi skal avslutte forholdet pga de minste bagatellene i hele verden ?

rødt flag, turn ofs osv, kom deg ned fra din høye hest. sikling er vanlig. om du ikke liker det se nå bare vekk herregud, makan til hva dere kravstore prinsesser henger dere opp i

Anonymkode: 0e76a...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (1 time siden):

Kan han legge noe under hodet? Håndkle? 

Takk du er den eneste som faktisk har svart seriøst her. Det går an å bruke håndkle men det vil krølle seg og jeg liker å ligge tett inntil kroppen hans så det er litt upraktisk. Håndkleet må brettes flere ganger for så mye han sikler vil gå tvers gjennom et lag med et lite håndkle eller klut, et stort badehåndkle under hodet tror jeg er litt ubehagelig 😛

Anonymkode: 601a7...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...