Gå til innhold

Tråden for helt jævlige historiske og vitenskapelige fakta!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kom med det jævligste dere har. Ta med kilder, slik at ikke tråden blir ødelagt av krangling om noe er sant eller ikke.

Jeg begynner:

Den yngste personen som har blitt mor, var 5 år gammel. Svarte satan liksom! 😠 

Lina Marcela Medina de Jurado (born 23 September 1933) is a Peruvian woman who became the youngest confirmed mother in history when she gave birth on 14 May 1939, aged five years, seven months, and 21 days

Anonymkode: 2e879...e0b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Boligprisene falt 40 % i 1988-91

"Neste store «boble» bygget seg opp mot 1987, sprakk og sendte prisene nedover med rundt 40 prosent fram til 1992-1993, da prisene igjen begynte å stige. Krakket i 1987-1988 ble i mediene omtalt som noe spesielt - det kraftige fallet i boligprisene ble antatt å være en følge av en kombinasjon av sterk renteøkning og unormalt høy rente, arbeidsledighet, liberalisering av bank- og kredittvesenet, nullvekst i økonomien..."  

https://www.ssb.no/bygg-bolig-og-eiendom/artikler-og-publikasjoner/prisrekord-paa-boliger

Jeg husker det godt ettersom foreldrene mine bygde seg hus i -86. Gata vår var full av nybygg, der hus ble stående tomme ettersom folk gikk konkurs og måtte forlate husene sine. 

Anonymkode: 6748c...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...