AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Del Skrevet 26. mars 2023 Kom med det jævligste dere har. Ta med kilder, slik at ikke tråden blir ødelagt av krangling om noe er sant eller ikke. Jeg begynner: Den yngste personen som har blitt mor, var 5 år gammel. Svarte satan liksom! 😠 Lina Marcela Medina de Jurado (born 23 September 1933) is a Peruvian woman who became the youngest confirmed mother in history when she gave birth on 14 May 1939, aged five years, seven months, and 21 days Anonymkode: 2e879...e0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Del Skrevet 26. mars 2023 Boligprisene falt 40 % i 1988-91 "Neste store «boble» bygget seg opp mot 1987, sprakk og sendte prisene nedover med rundt 40 prosent fram til 1992-1993, da prisene igjen begynte å stige. Krakket i 1987-1988 ble i mediene omtalt som noe spesielt - det kraftige fallet i boligprisene ble antatt å være en følge av en kombinasjon av sterk renteøkning og unormalt høy rente, arbeidsledighet, liberalisering av bank- og kredittvesenet, nullvekst i økonomien..." https://www.ssb.no/bygg-bolig-og-eiendom/artikler-og-publikasjoner/prisrekord-paa-boliger Jeg husker det godt ettersom foreldrene mine bygde seg hus i -86. Gata vår var full av nybygg, der hus ble stående tomme ettersom folk gikk konkurs og måtte forlate husene sine. Anonymkode: 6748c...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå