Høstluft Skrevet 26. mars 2023 #1 Del Skrevet 26. mars 2023 Jeg, kvinne 48 år, innflytter, skilt, passe store barn. Ser på meg selv som veldig omgjengelig, snill, rolig og ordentlig. Savner noen å snakke med, slenge innom for en kopp kaffe, gåturer, og gjøre hyggelige ting med😊 Meld meg gjerne hvis du har lyst på en god venn 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinkelpinkel Skrevet 30. mars 2023 #2 Del Skrevet 30. mars 2023 Høstluft skrev (På 26.3.2023 den 20.47): Jeg, kvinne 48 år, innflytter, skilt, passe store barn. Ser på meg selv som veldig omgjengelig, snill, rolig og ordentlig. Savner noen å snakke med, slenge innom for en kopp kaffe, gåturer, og gjøre hyggelige ting med😊 Meld meg gjerne hvis du har lyst på en god venn 😊 Jeg bor 15 minutter unna Kongsberg. Er det lenge siden du flyttet til Kongsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7. april 2023 #3 Del Skrevet 7. april 2023 Høstluft skrev (På 26.3.2023 den 20.47): Jeg, kvinne 48 år, innflytter, skilt, passe store barn. Ser på meg selv som veldig omgjengelig, snill, rolig og ordentlig. Savner noen å snakke med, slenge innom for en kopp kaffe, gåturer, og gjøre hyggelige ting med😊 Meld meg gjerne hvis du har lyst på en god venn 😊 👋 Dame på 43 her. Bor sentralt i Kongsberg 😊 Hadde vært koselig å bli kjent 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå