AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #41 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har møtt en mann, en nydelig mann. Men det er et problem. Jeg er på vei ut av et forhold, og det tar lenger tid enn jeg trodde. I mellomtiden vil jeg ikke miste han andre, så jeg tekster han, ringer av og til, holder kontakten. Han svarer villig og fort. Når vi er sammen er han tydelig interessert i meg tilbake. Så drar vi hvert til vårt, tekster og holder kontakten. Er det å holde noen på gress? Jeg vil sågjerne ha han når jeg kommer fri. Anonymkode: c3b2f...726 Ett veldig viktig spørsmål her, hvor lenge har du vært på vei ut av forholdet? Hvor mye mer tid enn forventet har det tatt? Hvor lenge har du hatt han andre på vent? AnonymBruker skrev (1 time siden): Glemte å spørre om en ting. Hvordan kan jeg få fortalt han at jeg er singel uten at det virker som jeg kaster meg i armene hans? Ts Anonymkode: c3b2f...726 Han vet vel at du er i ett forhold nå, og på vei ut, så da er det bare si det rett ut da. Anonymkode: ee5f9...f79
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #42 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva svarte du da? "Ok"? Eller "nei, vi ordner ikke dette. Jeg orker ikke mer. Jeg vil ikke være kjæresten din lenger. Du skal flytte og jeg er singel."? Anonymkode: 2c0f6...18c Jeg var så liten moden at jeg himlet med øynene og gikk…. Ts Anonymkode: c3b2f...726
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #43 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvor lenge syns du han bør vente på deg? Jeg mener han kaster bort tiden sin. For hans del, håper jeg han finner noen andre. Hvor lang tid tar et samlivsbrudd/skillsmisse egentlig? Jeg brukte ikke lang tid. Ingen ventet i den andre enden heller. Anonymkode: dc9b3...36c Jeg har ikke bedt han andre vente. Jeg maser stadig på han at han må komme seg ut og møte folk. Ts Anonymkode: c3b2f...726
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #44 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Ett veldig viktig spørsmål her, hvor lenge har du vært på vei ut av forholdet? Hvor mye mer tid enn forventet har det tatt? Hvor lenge har du hatt han andre på vent? Han vet vel at du er i ett forhold nå, og på vei ut, så da er det bare si det rett ut da. Anonymkode: ee5f9...f79 Jeg har vært på vei ut i et halvt år omtrent. Det har tatt sånn ca tre måneder lenger enn jeg forventet. Han andre har jeg kjent i to år, som venner. Ts Anonymkode: c3b2f...726
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #45 Skrevet 27. mars 2023 Jeg synes dette er OK siden du er kvinne, hadde derimot syntes det var kvalmt om du var en mann og holdt på slik. Anonymkode: 2485b...82e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #46 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har ikke bedt han andre vente. Jeg maser stadig på han at han må komme seg ut og møte folk. Ts Anonymkode: c3b2f...726 Du blir bare bedre og bedre. Du vil ut, og du vil at han skal vente, men du kommuniserer det motsatte? Nå er du singel, så nå kan du jo begynne å gjøre det rette. Mohaha. Anonymkode: 16102...1ad
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #47 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har vært på vei ut i et halvt år omtrent. Det har tatt sånn ca tre måneder lenger enn jeg forventet. Han andre har jeg kjent i to år, som venner. Ts Anonymkode: c3b2f...726 Jeg hadde ikke giddet vente så lenge for at noen skulle gå ut av ett forhold. Da ville jeg antatt at de bare vil ha i pose og sekk, og ikke er seriøs. Vil man ut av forhold for å satse på en annen, så venter man ikke ett halvt år. Anonymkode: ee5f9...f79 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #48 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg hadde ikke giddet vente så lenge for at noen skulle gå ut av ett forhold. Da ville jeg antatt at de bare vil ha i pose og sekk, og ikke er seriøs. Vil man ut av forhold for å satse på en annen, så venter man ikke ett halvt år. Anonymkode: ee5f9...f79 Har du gått ut av et forhold noen gang? Et seriøst, langvarig forhold? Ting tar tid. Ts Anonymkode: c3b2f...726 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #49 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du gått ut av et forhold noen gang? Et seriøst, langvarig forhold? Ting tar tid. Ts Anonymkode: c3b2f...726 Ja, jeg har gått ut av samboerskap to ganger, og bedt han flytte. Den ene gangen krevde jeg at han skulle være ute innen en måned, den andre gangen var vi greit venner, og han fikk noen uker ekstra. Da tok det vel 6-7 uker. Men jeg har aldri begynt å innlede noe med en annen mens jeg har vært i ett forhold. Anonymkode: ee5f9...f79
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #50 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, jeg har gått ut av samboerskap to ganger, og bedt han flytte. Den ene gangen krevde jeg at han skulle være ute innen en måned, den andre gangen var vi greit venner, og han fikk noen uker ekstra. Da tok det vel 6-7 uker. Men jeg har aldri begynt å innlede noe med en annen mens jeg har vært i ett forhold. Anonymkode: ee5f9...f79 Jeg har ikke innledet noe, offisielt er vi gode venner. Og greit, da får jeg opplyse om at samboeren har vært alvorlig syk. Det er derfor jeg ikke har hatt hjerte til å kaste han ut. Han er på bedringens vei nå og ting ser lysere ut for han. I hvert fall når det gjelder helse. Det skal sies at vi hadde problemer i parforholdet også før sykdommen ble oppdaget. Ts Anonymkode: c3b2f...726
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå